Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Korona virus.  (Luettu 69482 kertaa)

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Korona virus.
Apulaisrohvessorilla on puhuttavaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006598439.html

KOSKA KYSE ON yksilön oikeusturvan kannalta merkittävästä asiasta, on Pauli Rautiaisen mukaan yksiselitteisesti oikeusvaltioon soveltumatonta, miten päätös on tehty.

– Tämäntyyppisten toimien politiikkaohjaus on sellaista, mitä emme voi hyväksyä.

– Oikeusvaltiossa peruspalveluministeri ei voi ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä jonkun lain pykäliä pitämällä tiedotustilaisuuksia.

Karanteeni rinnastuu oikeudellisena pakkotoimena Rautiaisen mukaan mielenterveyslain mukaiseen pakkohoitoon.

– Pitäisimme täysin mahdottomana, että ihminen määrättäisiin pakkohoitoon politiikkaohjaksella, kuten itäblokin maissa tehtiin 1900-luvun lopussa.


Hänen olisi pitänyt painottaa, että oikeusteorian mukaan tällaista Kiurun tempausta ei saisi tehdä. Nyt hän toi esiin poliittisen mielipiteensä ja se taas ei kiinnosta ketään.

Rohvessori voisi tulla ulos sieltä yliopistolta ja mennä vaikka lentokentälle. Sitten sanoa jokaiselle tauririski-ihmiselle, että ei saa tartuttaa tautia. Samalla voisi sanoa itse virukselle, että tämän lain mukaan et saa levitä muihin ihmisiin.

Olisiko rohvessori valmis ottamaan vastuun kaikista niistä kuolleista, jotka ovat saaneet tartunnan ihan vaan siksi että joko viruksen kantaja tai itse virus ei ole totellut rohvessoria? Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan.
Näinhän sen kuuluisi mennä nykyisessä oikeusvaltiossa. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.

Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Apulaisrohvessorilla on puhuttavaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006598439.html

KOSKA KYSE ON yksilön oikeusturvan kannalta merkittävästä asiasta, on Pauli Rautiaisen mukaan yksiselitteisesti oikeusvaltioon soveltumatonta, miten päätös on tehty.

– Tämäntyyppisten toimien politiikkaohjaus on sellaista, mitä emme voi hyväksyä.

– Oikeusvaltiossa peruspalveluministeri ei voi ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä jonkun lain pykäliä pitämällä tiedotustilaisuuksia.

Karanteeni rinnastuu oikeudellisena pakkotoimena Rautiaisen mukaan mielenterveyslain mukaiseen pakkohoitoon.

– Pitäisimme täysin mahdottomana, että ihminen määrättäisiin pakkohoitoon politiikkaohjaksella, kuten itäblokin maissa tehtiin 1900-luvun lopussa.


Hänen olisi pitänyt painottaa, että oikeusteorian mukaan tällaista Kiurun tempausta ei saisi tehdä. Nyt hän toi esiin poliittisen mielipiteensä ja se taas ei kiinnosta ketään.

Rohvessori voisi tulla ulos sieltä yliopistolta ja mennä vaikka lentokentälle. Sitten sanoa jokaiselle tauririski-ihmiselle, että ei saa tartuttaa tautia. Samalla voisi sanoa itse virukselle, että tämän lain mukaan et saa levitä muihin ihmisiin.

Olisiko rohvessori valmis ottamaan vastuun kaikista niistä kuolleista, jotka ovat saaneet tartunnan ihan vaan siksi että joko viruksen kantaja tai itse virus ei ole totellut rohvessoria? Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan.
Näinhän sen kuuluisi mennä nykyisessä oikeusvaltiossa. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.

Siis lääkärien pitää ilmoittaa karanteenista . Poliitikko ei voi yksinään tehdä päätöstä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12037
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.

Jaakko Keskisormi

  • Vieras
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

Ketä maidontuottajaa olen haukkunut ? Aika moni asiakkaani on yhtä mieltä kanssani et pohjoisen tuet ovat liian suuret vaikeuttaen etelän tuotantoa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Jaakko Keskisormi

  • Vieras
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

Ketä maidontuottajaa olen haukkunut ? Aika moni asiakkaani on yhtä mieltä kanssani et pohjoisen tuet ovat liian suuret vaikeuttaen etelän tuotantoa .
Oksaa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

Ketä maidontuottajaa olen haukkunut ? Aika moni asiakkaani on yhtä mieltä kanssani et pohjoisen tuet ovat liian suuret vaikeuttaen etelän tuotantoa .
Oksaa.

Oksa on kyllä haukkunut mua enemmän .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

JameksiP

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 521
Vs: Korona virus.
Mistä se johtuu?  Ainakun päättäjät ilmoittavat jostain vähänkin
järkevästä toimenpiteestä, tulee joku proffa ja kertoo ettei näin
voi tehdä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

Ketä maidontuottajaa olen haukkunut ? Aika moni asiakkaani on yhtä mieltä kanssani et pohjoisen tuet ovat liian suuret vaikeuttaen etelän tuotantoa .
miten pohjoisen tuet vaikeuttaa etelän tuotantoa :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Korona virus.
Oksa on kyllä haukkunut mua enemmän .
Tuokos se oikeuttaakin pilkaamaan häntä täällä jatkuvasti? On sulla motiivit. :(

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Oksa on kyllä haukkunut mua enemmän .
Tuokos se oikeuttaakin pilkaamaan häntä täällä jatkuvasti? On sulla motiivit. :(

Sinä ja jäätikköfarmari olette tämän palstan pilanneet . Takasin ei saa sanoa siis .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Rohvessori varmasti suosittelisi, toistuvien väärinkäytösten vuoksi, että virusta syytettäisiin oikeusasteissa ja sen nojalla itse virus tuomittaisiin vankilaan. Tuomio olisi kuitenkin vaan ehdollinen, koska virus todetaan aivan varmasti syyntakeettomaksi.
Todennäköisesti virus on alaikäinen ja juttu jäisi syyttäjän pöydälle. Toisaalta vahingonkorvausvastu jää. Eikun viruksen huoltajaa etsimään.
Virus toimii tyhmästi tappaessaan isäntänsä. Siinä on samaa typeryyttä kuin siinä, kun sorkanhoitaja haukkuu maidontuottajia ja vaatii maataloustukia alas.

Ketä maidontuottajaa olen haukkunut ? Aika moni asiakkaani on yhtä mieltä kanssani et pohjoisen tuet ovat liian suuret vaikeuttaen etelän tuotantoa .
miten pohjoisen tuet vaikeuttaa etelän tuotantoa :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Maitoa tuotetaan liikaa pohjoisessa , etkö ole huomannut . C-2 pohjoisesta ylöspäin tuotetaan niin helvetisti liikaa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

MaaJussi77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 349
Vs: Korona virus.
Jos vaihteeksi koronasta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006599178.html

"Robert saapui 26 koronapotilaan kanssa Suomeen"

"Ei näin jälkeenpäin ajateltuna ollut ehkä niin hyvä idea. En olisi voinut kuvitella, että siellä noin paljon niitä positiivisia tapauksia olisi samalla lennolla, hän jatkaa."

"Pietilän mukaan suuri osa lennon matkustajista on muualta Suomesta, mikä taas työllistää myös muiden kuntien tartuntatautiviranomaisia. Hän ei osannut maanantaina sanoa, oliko kaikki tartunnan saaneet saatu tavoitettua."

"Krogars itse matkusti kentältä kotiinsa Vantaalle omalla autollaan, ja on pysynyt säntillisesti eristyksissä. Hän ei nähnyt, miten muut ihmiset kentältä poistuivat, mutta uskoo, että monet poistuivat julkisilla kulkuneuvoilla."

Näin se korona leviää lentokenttäpaikkakunnilla ja varsinaisten tartuttajien kotipaikkakunnille tulee vain muutama tapaus?

MaaJussi77

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 349
Vs: Korona virus.
Mistä se johtuu?  Ainakun päättäjät ilmoittavat jostain vähänkin
järkevästä toimenpiteestä, tulee joku proffa ja kertoo ettei näin
voi tehdä.

Erehdynkö vai sanoitko tuossa äsken, että Krista Kiuru on järkevä poliitikko?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006598439.html

"Oikeusoppinut hallituksen karanteeni­kiristyksistä: Mahdollistaa vapauden­riiston ja vankeus­rangaistuksen, Krista Kiuru ylitti valtuutensa"

Se, mistä oikeusoppineet ovat huolestuneita on se, että jos tulee asioita joita voidaan määrätä mielivaltaisesti kenelle tahansa, niin tällöin ollaan äkkiä tilanteessa, jossa on vaikkapa suuri itäinen naapurimme. Eri mieltä johdon kanssa olevat ovat äkkiä  jossakin jonkun epämääräisen syyn perusteella. Se on se juttu.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Korona virus.
Jokainen jahkailu viruksen torjunnassa on myrkkyä tulevaisuutta ajatellen. Ensin ihmetellään lakipykäliä ja seuraavaksi joudutaan ampumaan tykillä kärpästä.

Vapaa-ajan matkat ulkomaille peruttava heti. Matkan varanneille palautetaan rahat, jos matkavakuutus ei sitä korvaa tai sitä ei ole.

Aika paljon "työmatkoja" osataan tehdä jo etänä. Tornio-Haaparanta -akseli pitäisi rajata niin, että rajan takana työssä käyvät asuisivat parakeissa tai eristyksissä muista ihmisistä. Tämä jos mikä on vapauden riistoa, mutta huonossa tapauksessa koko jokilaakso joudutaan lopulta eristämään uudenmaan lailla. Kysehän on vaan halusta ehkäistä sitä tosiasiaa, että työpaikkoja katoaisi ilmaan ja ihmishenkiäkin saatetaan menettää.

Kun tällainen arki saadaan pyörimään, tartuntatapauksien kanssa tullaan toimeen ja pääkonttorit Hesassa saavat rahansa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.