Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Korona virus.  (Luettu 70224 kertaa)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Korona virus.
Koronakriisin tarina on menettämässä polttoaineensa, eli esimerkiksi Helsingin sanomat, koronapelottelun pioneeri, on lopettamassa reaaliaikaisen koronauutisoinnin.

”Ylhäältä annetun luvan sijasta jokaisen pitää itse päättää, että nyt on turvallista elää enemmän. Korona loppuu siinä vaiheessa, kun kukin meistä itse päättää lakata pelkäämästä”  HS 6.9.2021    https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008243137.html

HS:n keskusteluosiossa on tulvinut närkästyneiden koronarajoitusten ja muiden poikkeustilalakien kannattajia. Heidät on petetty, eikä uudeksi lehdeksi voikaan ottaa vaikka Suomen Uutisia, koska se on ollutkin samaa mieltä jo valmiiksi. Vaikea on enää kriittisesti maltillisen joutua leimatuksi QAnon-salaliittohörhöksi tai trumppilaiseksi alt-right - terroristiksi, koska jos pääkaupunkiseudun vihreän kuplan Hesarikin, miksen sitten minäkin.

-SS-

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2323
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Korona virus.
Koronakriisin tarina on menettämässä polttoaineensa, eli esimerkiksi Helsingin sanomat, koronapelottelun pioneeri, on lopettamassa reaaliaikaisen koronauutisoinnin.

”Ylhäältä annetun luvan sijasta jokaisen pitää itse päättää, että nyt on turvallista elää enemmän. Korona loppuu siinä vaiheessa, kun kukin meistä itse päättää lakata pelkäämästä”  HS 6.9.2021    https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008243137.html

HS:n keskusteluosiossa on tulvinut närkästyneiden koronarajoitusten ja muiden poikkeustilalakien kannattajia. Heidät on petetty, eikä uudeksi lehdeksi voikaan ottaa vaikka Suomen Uutisia, koska se on ollutkin samaa mieltä jo valmiiksi. Vaikea on enää kriittisesti maltillisen joutua leimatuksi QAnon-salaliittohörhöksi tai trumppilaiseksi alt-right - terroristiksi, koska jos pääkaupunkiseudun vihreän kuplan Hesarikin, miksen sitten minäkin.

-SS-

Itse kunkin suhtautumisen koronaan paljastaa se, käyttääkö maskia julkisilla paikoilla sisätiloissa, eli antaako sosiaalisen paineen vaikuttaa vai onko rohkeasti ilman maskia, ottaen vihaiset katseet vastaan?

Huomaa kuitenkin millaisia sopuleita ihmiset on, kun tuli virallinen maskisuositus, niin kaikki alkoi käyttämään maskia, nyt taas odottaa suurin osa kansasta ihan virallista käskyä olla käyttämättä maskia. Suomalaiset on herranpelkoista kansaa. Lammaslaumaa suorastaan.

Viimeksi muokattu: 06.09.21 - klo:14:55 kirjoittanut Rakkine

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26117
  • vastustan
Vs: Korona virus.
onhan ss  edes rokotteet ottanu ja kiltisti menee olmannenkin ottamaan  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Korona virus.
Lammaslaumaa suorastaan.


Kuva: tämmänen teepaitakuva sitten päälle Rakkineellekin   (teepublic.com / Leonidchp)

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Korona virus.
onhan ss  edes rokotteet ottanu ja kiltisti menee olmannenkin ottamaan  :o :o :o :o

Eikö olekin Icellä ahdistunut olo, 18 kuukautta ja nyt kun pelottelu ilmoitetusti loppuu, turvallisuuden tunne häviää ?
Ristiriitahan tuossa on, kun ilmiötä tutkii.

Itse pitäisin tuota pelkoneuroosista toipumisen aloittamisena, pitkä on tie ja toki trolliarmeija yrittää
vimmatusti pitää taipuisat mielet aisoissa ja poissa töistä ja touhuista, ja varsinkin poissa koulusta.

Ja huomaa, viherliberaali Hesari tämän teki, en minä. Minä vain kerroin uutisen.

-SS-

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Korona virus.
Kaks rokotetta otettu ja lisää otetaan jos saadaan .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Korona virus.
Mika Salminenhan kertoi että rokottamattomat saavat (vakavaoireisen) taudin ennen tai myöhemmin. Pakoon ei pääse. Siinä Kätkäläisten, kuten -SS-:kin kunto lopulta punnitaan, mihin tästä "nuhasta" onkaan. ::)

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/keuhkot-eivat-ole-enaa-entisellaan/

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: Korona virus.
Mutta on kyllä hienoa kun -SS- päästää rokotusjonossa nämä:



naapurustonsa punavanne-erikoiskasvi-perintörälssiprinssit edelleen.... sekä myös kaikki chaservanuja ja rumpupuimureita ohjastavat prinssien serkut totta kai. Kyllähän nuo näyttävät olevan riskiryhmässä ja useammankin piikin tarpeessa. :)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Korona virus.
Mika Salminenhan kertoi että rokottamattomat saavat (vakavaoireisen) taudin ennen tai myöhemmin. Pakoon ei pääse.

Tuo ei itse asiassa pidä paikkaansa, suluissa oleva sana yrittää olla tarkoitushakuista mielipiteenmuokkausta. Myös "tauti" ja "tartunta" on eri asia. Meissä on satoja erilaisia viruksia koko ajan. Esimerkiksi monella (yhdeksällä kymmenestä)  on elimistössä herpesvirus loppuelämän, tai vesirokkovirus lapsena sairastetun rokon jälkeen. Silti emme kutsu näitä ihmisiä "saastaisiksi tautisiksi"  ! Elämänkaaren lopulla myös herpeskeuhkokuumeet tappavat heikkokuntoisimpia vanhuksia. Tuo manipuloimaan pyrkivä tarina "taudista"  onkin tuossa suhteessa ristiiriitainen. Ensin julistettiin  oireettomat koronankantajat supervaarallisiksi, levittävät virusta kaikkialle. Sitten lieväoireiset olivat pahoja, kun eivät viitsineet nuhaoireissaan mennä testiin. Koko pandemian ajan, pahimmillaankin, vakavaoireisia on ollut aktiivisista tapauksista noin kaksikymmentä tuhannesta. Täysin oireettomia on ollut noin 300 tuhannesta. Lieviä oireita on ollut 580 :lla, heistäkin valtaosalla oireet ovat korostetun tiedotuksen ja tutkiskelun tulos: ennen ei kurkkukipuja ja nenän tursuamista tai pientä päiväyskää ja päänsärkyä ei pidetty minään, ainakaan ei sairasloman veroisena. Nyt riittää työpaikalla maininta, että kurkku on kipeä. Ei kun kahdeksi viikoksi palkalla kotiin.

Esimerkiksi Ruotsissa vakavaoireisia on koko ajan ollut vain alle 5 tuhannesta.

Eli koko maailma pysäytetään ja käytetään 300-500 miljardia vuodessa , näiden muutaman prosentin suojelemiseksi. Suomessa kampanjan kärki ja suoja siis kohdistuu noin sataantuhanteen ihmiseen, joka joukko uusiutuu kerran kolmessa vuodessa. Uusiutuu ? No, tästä ryhmästä kuolee kolmasosa joka vuosi. Rokotettunakin.

Helsingin Sanomien yliökirjoituksessa ollut lause: "Ylhäältä annetun luvan sijasta jokaisen pitää itse päättää, että nyt on turvallista elää enemmän. Korona loppuu siinä vaiheessa, kun kukin meistä itse päättää lakata pelkäämästä" on mennyt joillakin tosi paljon tunteisiin. He tuntevat, kuin heidät olisi pahanlaisesti petetty. Tästä oikein nauttii, miten nämä pelkotrollit nyt oikein piehtaroivat raivossaan, eivätkä pääse asiasta yli ollenkaan ?

-SS-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Korona virus.
ja onko koko korona meiltä pois koskaan?    ite käytän maskia yleisillä ja kun muutenkin kanssa käyminen etäisempää ni tuskin tartteen myöskään sitä rokotetta kun kerran tuntuu olevan niiiiin hankala hankkia.     muutama viikko takasin ni olis ollu helpompaa mut en kerenny silloin sitä.   eikä variaatio ollu vielä lähelläkään..

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Korona virus.
SS:llä on mennyt tunteisiin ihan täpöllä.

Itse ajattelen ja olen toiminut niin, että minua ei ole koskaan häirinnyt se, että ovatko muut ihmiset käyttäneet maskia vai ei. Kohteliaisuudesta muita ihmisiä kohtaan olen käyttänyt maskia kaupoissa, kunnes olen itsekin saanut toisen rokotuksen.

Olen ajatellut asian niin, että koska koronavirus kiertää kokoajan maailmaa ja myös siksi maatamme, niin maskeista ei siten voisi koskaan luopua.

On kuitenkin monia ihmisiä, joilla on sellainen perussairaus tai muu syy, että riskien minimoimiseksi maskinkäyttö on järkevää.
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Korona virus.
SS:llä on mennyt tunteisiin ihan täpöllä.

Itse ajattelen ja olen toiminut niin, että minua ei ole koskaan häirinnyt se, että ovatko muut ihmiset käyttäneet maskia vai ei. Kohteliaisuudesta muita ihmisiä kohtaan olen käyttänyt maskia kaupoissa, kunnes olen itsekin saanut toisen rokotuksen.

Olen ajatellut asian niin, että koska koronavirus kiertää kokoajan maailmaa ja myös siksi maatamme, niin maskeista ei siten voisi koskaan luopua.

On kuitenkin monia ihmisiä, joilla on sellainen perussairaus tai muu syy, että riskien minimoimiseksi maskinkäyttö on järkevää.

👍👍

Maskit? Tottakai!
Turvavälit? Tottakai!
Rokotteet? Tottakai!

Koronan vaaran kieltävät aikuiset elävät jotain harhoissaan kulkevaa uhmaikäänsä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Korona virus.
hui.   kun nyt alkavat nuo jo vaatia että nuista "rajoitteista" olis luovuttava..   kohta alkaa joka paikassa olla taas tappituntumalla köhiviä kaljottelijoita..  ja saa siinä jopa neljällä piikillä tökitty pelätä koska lasaretti kutsuu..   ei ruttokaan ole maailmasta mihinkään katonnu.   joku sitä kantaa vieläkin. (  ngstä luin )

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Korona virus.
hui.   kun nyt alkavat nuo jo vaatia että nuista "rajoitteista" olis luovuttava..   kohta alkaa joka paikassa olla taas tappituntumalla köhiviä kaljottelijoita..  ja saa siinä jopa neljällä piikillä tökitty pelätä koska lasaretti kutsuu..   ei ruttokaan ole maailmasta mihinkään katonnu.   joku sitä kantaa vieläkin. (  ngstä luin )

Se voi olla totta että korona ei ikinä katoa. Kuten varmaan myös sekin että rokote otetaan tästä edes vuosittain. Mutta se että ei haluta edes yrittää palata "normaaliin elämään" on sairasta. Kuten sekin että varttuneena ihmisenä toitotetaan rokotteen saannin vaikeutta. On olemassa puhelin tai netti jolla  olisi voinut rokotusajan varata ja nykyään rokotetaan jo Walk in tyyliin. Rokotteita on vanhennut kun ne eivät ole foliohatuille kelvanneet. Eilen sivukorvalla navetan ratiosta kuulin , että Suomi lahjoittaa yli 3milj annosta korona rokotteita. Se että oliko kyseessä Astra cenega tai vanhentuneet rokotteet jäi jonkun sivuäänen takia kuulematta.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1517
Vs: Korona virus.
Kaikki ei ala koko ikäänsä naamaria pitämään rokote vastaisten salaliitto teoreetikkojen takia .
Rokotteita jo riittäisi Kaikille näille salaliitto teoretiikoillekin , ei niihin ole mitään mikrosiruja piilotettu ja mitä sitten vaikka olisikin  ;D
Ja Kaikki rokote vastaiset voisivat alkaa itse maksamaan sairaalamaksut täysmääräisenä tai kieltätyä Kaikista hoidoista .
Nämä rokotevastaiset kuormittavat tällä hetkellä sairaalan vähiä resursseja ihan turhaan .
Teho osastotkin on tarkoitettu oikeasti sairaiden  käyttöön ei näitten niskuroitsijoiden .
Ne jotka ei ole rokotettuja tai sairastanut tautia ei pidä päästää mihinkään tilaisuuksiin missä on yli kymmenen henkeä .
Pysykää kotona .
Kaikki kannattaa Koronapassia , jolla sitten Kaikki vastuun kantaneet pääsee maatalousnäyttelyihin jalkapallo otteluihin  marketteihin ym ...