Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 112  (Luettu 4035 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
112
helekutti.   vasta 1,6 miljuunaa latannu moisen kännyyn.    mut eipä oo tarpeen etes latata.    ku löytävät kuiteskii.    jos joku vaan kerkii puhelimeen vastaamaan..                     ite en moiseen halua,   saattais jopa keretä appuun.. 

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 555
Vs: 112
Jos pyörii vain kotinurkilla niin ei tartte tällaista.
Mutta jos matkustelee tuntemattomilla vesillä niin on todella hyvä ja tarpeellinen appi.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22079
Vs: 112
Tai voihan olla ettei siellä 112 numerossa vastaava tiedä, jotta oksa on maailman napa ja kaikki tuntee, joten ei edes kotinurkilla turha lataus.

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: 112
Jos pyörii vain kotinurkilla niin ei tartte tällaista.
Mutta jos matkustelee tuntemattomilla vesillä niin on todella hyvä ja tarpeellinen appi.

Juuri aamulla kerrottiin, että ilman tuota sovellusta hätäkeskus saa automaattisesti ja ymmärtääkseni lupia kyselemättä tiedon soittajan paikasta jos puhelu tulee apple- tai android-puhelimesta. Joten ihan turhana tuota sovellusta voi perustellusti pitää ellei joku aikaansa ylenpalttisesti seuraavainen kerro miten tuo sovellus ladataan ja miten sitä käytetään puhelimella jota netti ymmärrä. Joten tällä kertaa Oksa on ajan hermolla kuunneltuaan vissiin monen mielestä museoon joutavaa laitetta ja kanavaa. Eli radiota ja radio Suomen uutisia..  ::)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22079
Vs: 112
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/020d29cc-4cee-4fb1-9668-f565892a646d

No miksi viranomainen ei heti katsonut puhelimestaan, mistä soittaa.
Vaan antoi virua yön yli.

Sovellus tarjoaa sijaintikoordinaatit Hätäkeskuslaitoksen järjestelmien kanssa yhtenevässä muodossa, jolloin ne voi lukea sovelluksen näytöltä, jos puutteellisen datayhteyden takia sijaintitieto ei välity automaattisesti.

Ja silti muilla pitää olla vastuu, jotta Mannerheimin tien palvelut saadaan korpeenkin.

Viimeksi muokattu: 02.01.20 - klo:11:02 kirjoittanut Eemeli

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22079
Vs: 112
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/020d29cc-4cee-4fb1-9668-f565892a646d

No miksi viranomainen ei heti katsonut puhelimestaan, mistä soittaa.
Vaan antoi virua yön yli.

Sovellus tarjoaa sijaintikoordinaatit Hätäkeskuslaitoksen järjestelmien kanssa yhtenevässä muodossa, jolloin ne voi lukea sovelluksen näytöltä, jos puutteellisen datayhteyden takia sijaintitieto ei välity automaattisesti.

Ja silti muilla pitää olla vastuu, jotta Mannerheimin tien palvelut saadaan korpeenkin.
Tämäkin avaus, peruskepulaisuuden syvimmässä olemuksessa, mä en ainakaan, kun mää oon mää.
Jos jokin sovellus helpottaa viranomaistoimintaa, miksi ei auttaisi. Tuokaan ei ole aukoton, mutta monessa tapauksessa
helpottaa ja nopeuttaa avun saantia.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3361
Vs: 112
Jos pyörii vain kotinurkilla niin ei tartte tällaista.
Mutta jos matkustelee tuntemattomilla vesillä niin on todella hyvä ja tarpeellinen appi.

Juuri aamulla kerrottiin, että ilman tuota sovellusta hätäkeskus saa automaattisesti ja ymmärtääkseni lupia kyselemättä tiedon soittajan paikasta jos puhelu tulee apple- tai android-puhelimesta. Joten ihan turhana tuota sovellusta voi perustellusti pitää ellei joku aikaansa ylenpalttisesti seuraavainen kerro miten tuo sovellus ladataan ja miten sitä käytetään puhelimella jota netti ymmärrä. Joten tällä kertaa Oksa on ajan hermolla kuunneltuaan vissiin monen mielestä museoon joutavaa laitetta ja kanavaa. Eli radiota ja radio Suomen uutisia..  ::)
Tuskin paikannus toimii jos puhelimessa ei ole sijainti päällänsä. Käsittääkseni se pitää olla.Muutoin puhelin pystytään vain paikantamaan lähimmälle tukimastolle.Näin olen ymmärtänyt.Jos paikannus on päällä silloin kyllä löytyy aivan muutaman metrin säteellä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: 112
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/020d29cc-4cee-4fb1-9668-f565892a646d

No miksi viranomainen ei heti katsonut puhelimestaan, mistä soittaa.
Vaan antoi virua yön yli.

Sovellus tarjoaa sijaintikoordinaatit Hätäkeskuslaitoksen järjestelmien kanssa yhtenevässä muodossa, jolloin ne voi lukea sovelluksen näytöltä, jos puutteellisen datayhteyden takia sijaintitieto ei välity automaattisesti.

Ja silti muilla pitää olla vastuu, jotta Mannerheimin tien palvelut saadaan korpeenkin.
Tämäkin avaus, peruskepulaisuuden syvimmässä olemuksessa, mä en ainakaan, kun mää oon mää.
Jos jokin sovellus helpottaa viranomaistoimintaa, miksi ei auttaisi. Tuokaan ei ole aukoton, mutta monessa tapauksessa
helpottaa ja nopeuttaa avun saantia.

Mulla eijoo koskaan paikannus päällä, jos en sitä nimenomaan tarvitse. Miksi kenenkään tarvitsee tietää missä olen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: 112
sepe,  olet kerrankin ajan hermolla.   just tuon takia miäkään en nuita käytä.   

ja eemelille;    ei kait niitä sari sairaanhoitajia kannata kiusata lisätöillä kun kokomustat ei etes lisäpalkkaa halua nuille.          joten kokomusta itean mukaan välttelen ikuna joutumasta hoitettavaks!!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: 112
btw, en kuuntele ratio suomea!   yle 1 kertoi...   

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: 112
sepe,  olet kerrankin ajan hermolla.   just tuon takia miäkään en nuita käytä.   



Paikannus on hyvä, kun etsii rajalinjoja, pyykkejä ja kameratolppia. 😉

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: 112
mihnä oot hävittänny kameratolpat.        mut miusta tuo paikannus on köpsä.   kun käyt esim. korjaamolla öölinvaihtoaikaa tilaamassa ni kohta kyselee kookle jo palveluarvostelua,  ja sit laittaa toisen kaupan mainokset tulemaan kun esim. rautakaupassa erehtyt käymään..      helekutin kyttäystä.   ei miulla vaan tuossa aaamulla työmiäs haasto.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3361
Vs: 112
Eipä ole kyselyitä tullut vaikka Suomen päästä päähän olen kulkenut paikannus päällä.Köpsiä Oksa taas haastelee.Ja kuulopuheitahan ne kuuluvat juttusi olevan.Nii en minä mutta yks tutuntutun tuttava kertoi tuttavansa tutulta kuulleen tuttunsa kertoneen että köpsä on.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: 112
Eipä ole kyselyitä tullut vaikka Suomen päästä päähän olen kulkenut paikannus päällä.Köpsiä Oksa taas haastelee.Ja kuulopuheitahan ne kuuluvat juttusi olevan.Nii en minä mutta yks tutuntutun tuttava kertoi tuttavansa tutulta kuulleen tuttunsa kertoneen että köpsä on.

Kyllä se menee niin, että paikannus päällä, saat paikalliset mainokset ja säätiedot.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26101
  • vastustan
Vs: 112
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/020d29cc-4cee-4fb1-9668-f565892a646d

No miksi viranomainen ei heti katsonut puhelimestaan, mistä soittaa.
Vaan antoi virua yön yli.

Sovellus tarjoaa sijaintikoordinaatit Hätäkeskuslaitoksen järjestelmien kanssa yhtenevässä muodossa, jolloin ne voi lukea sovelluksen näytöltä, jos puutteellisen datayhteyden takia sijaintitieto ei välity automaattisesti.

Ja silti muilla pitää olla vastuu, jotta Mannerheimin tien palvelut saadaan korpeenkin.
Tämäkin avaus, peruskepulaisuuden syvimmässä olemuksessa, mä en ainakaan, kun mää oon mää.
Jos jokin sovellus helpottaa viranomaistoimintaa, miksi ei auttaisi. Tuokaan ei ole aukoton, mutta monessa tapauksessa
helpottaa ja nopeuttaa avun saantia.

Mulla eijoo koskaan paikannus päällä, jos en sitä nimenomaan tarvitse. Miksi kenenkään tarvitsee tietää missä olen.
luulekko tosissaan jotta joku on kiinnostunu missä oot ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...