Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konemyyjäkö?  (Luettu 4694 kertaa)

huhtur-3

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
konemyyjäkö?
Onko kukaan törmännyt konekauppaa tehdessään konemyyjän outoon toiminta tapaan ja valehteluun.Minulle on näin käynyt muutaman kerran.Viimeisin oli sellainen että kone myytiin niinsanotusti välistä kesken kaupanteon.Mitä mieltä olette pitäisikö tällaiset konemyyjät \ liikkeet julkaista että rupeaisivat kunnioittamaan asiakasta?

Heka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: konemyyjäkö?
se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.. Tilannettasi en tiedä, mutta itse jos olisin konemyyjä myisin koneen paraiten tarjoavalle jos se olisi samaan aikaan tarjoamassa..

pelur1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: konemyyjäkö?
Lainaus
se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.. Tilannettasi en tiedä, mutta itse jos olisin konemyyjä myisin koneen paraiten tarjoavalle jos se olisi samaan aikaan tarjoamassa..

nojoo.. mutta jos se kone on jo luvattu tälle huhtur-3:lle niin ei se ainakaan kovin reilua ole :-\ Tosin itse tekisin samoin kuin ko. kauppias jos tämä "välistävetäjä" on maksanut paremman hinnan...  ;)
Anna aina anteeksi vihamiehillesi, mikään ei harmita heitä enempää.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: konemyyjäkö?
Onko kukaan törmännyt konekauppaa tehdessään konemyyjän outoon toiminta tapaan ja valehteluun.Minulle on näin käynyt muutaman kerran.Viimeisin oli sellainen että kone myytiin niinsanotusti välistä kesken kaupanteon.Mitä mieltä olette pitäisikö tällaiset konemyyjät \ liikkeet julkaista että rupeaisivat kunnioittamaan asiakasta?

Jos olet lyönyt kättä päälle, eli sopinut ostosta, myyjän vika. Jos potkit rengasta, mietit, joku kättä päälle-tyyppi välissä, oma vika. Mutta vasta kuulin tapauksesta, jossa esittelykone oli annettu tosi ostajalle, kone ehti olla 4 tuntia koeajossa, ja myyjä soitti: "Nyt on toinen tosi ostaja tiedossa, kone pitää luovuttaa sille heti". Kone luovutettiin, "tosiostajalle", jonka vuotuinen käyttö "harrastekäyttöä", ja joka ei tosissaan harrastekäyttöön yli 100 000 euron konetta ottaisi, jos rahkeet edes siihen riittäisi muutenkaan. No ensimmäinen tosi ostaja lähti toiseen liikkeeseen, ja osti paikalla toisen merkin.....Jäi 6.75 litran commonrail  myymättä.... Kyllä kaikkien myyjien kanssa olen itse tullut toimeen. Se mikä so***** on aina pitänyt paikkansa.

Viimeksi muokattu: 11.12.07 - klo:21:44 kirjoittanut Loordi Fordson

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: konemyyjäkö?
Onko kukaan törmännyt konekauppaa tehdessään konemyyjän outoon toiminta tapaan ja valehteluun.Minulle on näin käynyt muutaman kerran.Viimeisin oli sellainen että kone myytiin niinsanotusti välistä kesken kaupanteon.Mitä mieltä olette pitäisikö tällaiset konemyyjät \ liikkeet julkaista että rupeaisivat kunnioittamaan asiakasta?

Jos olet lyönyt kättä päälle, eli sopinut ostosta, myyjän vika. Jos potkit rengasta, mietit, joku kättä päälle-tyyppi välissä, oma vika. Mutta vasta kuulin tapauksesta, jossa esittelykone oli annettu tosi ostajalle, kone ehti olla 4 tuntia koeajossa, ja myyjä soitti: "Nyt on toinen tosi ostaja tiedossa, kone pitää luovuttaa sille heti". Kone luovutettiin, "tosiostajalle", jonka vuotuinen käyttö "harrastekäyttöä", ja joka ei tosissaan harrastekäyttöön yli 100 000 euron konetta ottaisi, jos rahkeet edes siihen riittäisi muutenkaan. No ensimmäinen tosi ostaja lähti toiseen liikkeeseen, ja osti paikalla toisen merkin.....Jäi 6.75 litran commonrail  myymättä....

Nimenomaan. Sopimus se on suullinenkin. Tietysti toisilla myyjillä se toiminta on lyhytnäköistä, toiset rakentaa niitä asiakassuhteita.. 
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: konemyyjäkö?
Jos olet lyönyt kättä päälle, eli sopinut ostosta, myyjän vika. Jos potkit rengasta, mietit, joku kättä päälle-tyyppi välissä, oma vika. Mutta vasta kuulin tapauksesta, jossa esittelykone oli annettu tosi ostajalle, kone ehti olla 4 tuntia koeajossa, ja myyjä soitti: "Nyt on toinen tosi ostaja tiedossa, kone pitää luovuttaa sille heti". Kone luovutettiin, "tosiostajalle", jonka vuotuinen käyttö "harrastekäyttöä", ja joka ei tosissaan harrastekäyttöön yli 100 000 euron konetta ottaisi, jos rahkeet edes siihen riittäisi muutenkaan. No ensimmäinen tosi ostaja lähti toiseen liikkeeseen, ja osti paikalla toisen merkin.....Jäi 6.75 litran commonrail  myymättä.... Kyllä kaikkien myyjien kanssa olen itse tullut toimeen. Se mikä so***** on aina pitänyt paikkansa.

Mistäs se konemyyjä tunnistaa sen tosiostajan? Kaupan kahvipöydässä istuu aina paljonkin tosiostajia..

Viimeksi muokattu: 12.12.07 - klo:18:19 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

huhtur-3

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: konemyyjäkö?
Eikö ole outoa että konemyyjä sanoo perjantaina että en juuri nyt kerkeä tekemään kauppaa palataan maanantaina asiaan ja lupaa soittaa.Odotan maanantaihin, kunnes iltapäivällä myyjä soittaa että toinen agrimarketin myyjä oli myynyt koneen toisella paikkakunnalla.Mies väitti että hän ei tiennyt asiasta etukäteen. Hän valehteli. Tarkistin asian ja hänelle oli soitettu mutta hän ei sitä tunnustanut. Liike oli agrimarket Mikkeli.
Vanha sanonta "konekauppias kusee silmään jos tapaa" .

Julle

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: konemyyjäkö?
Eikö ole outoa että konemyyjä sanoo perjantaina että en juuri nyt kerkeä tekemään kauppaa palataan maanantaina asiaan ja lupaa soittaa.Odotan maanantaihin, kunnes iltapäivällä myyjä soittaa että toinen agrimarketin myyjä oli myynyt koneen toisella paikkakunnalla.Mies väitti että hän ei tiennyt asiasta etukäteen. Hän valehteli. Tarkistin asian ja hänelle oli soitettu mutta hän ei sitä tunnustanut. Liike oli agrimarket Mikkeli.
Vanha sanonta "konekauppias kusee silmään jos tapaa" .

Mitäs konetta olit ostattelee? Ootko nää täst mikkelist jostai?