Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulupukkina?  (Luettu 1661 kertaa)

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Joulupukkina?
Meikäläinenhän on erittäin kysytty joulupukki tuolla bisnesmaailman rikkaampien  perheiden joukossa mutta teettekö te pukin keikkaa?  Loppuiltahan siinä alkaa mennä jo varsin iloisella tuulella kun perheen isä sieltä yleensä hipsii perään konjakkipullon kanssa ja silmää iskien kaataa vähän pulleampaan lasiin pukille lämmikettä kun matkaa on vielä sinne Korvatunturille. Tässä on kyllä vaaranpaikkansakki sellaiselle pukille jolle ei alkoholi sovi.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Joulupukkina?
ei enää sovi lähteä pukkeilemaan kun alkaa tuo kunto rapistua moiseen..                 aikoinaan kyllä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7576
  • Never Trust a Hippy
Vs: Joulupukkina?
Eikö ikä tuo vain lisäuskottavuutta pukin virkaan? Oksa olisi supliikkimiehenä varmasti nyt parhaassa joulupukki-iässä. Se on tietysti eri asia, että onko hänellä siihen aikaa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Joulupukkina?
Vanha tarina Agronetin syövereistä, helppoa rahaa ei ole olemassa:

https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=1125.msg13381#msg13381
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Joulupukkina?
..... mut maksa ei kestä!

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Joulupukkina?
Olin  talossa joulupukkiina  , oli piika uskovainen,  pyysi että laulettaisiin virsi  555.  Niin tehtiin   kun uskovainen olen.   

Rakkine

  • Vieras
Vs: Joulupukkina?
Olin  talossa joulupukkiina  , oli piika uskovainen,  pyysi että laulettaisiin virsi  555.  Niin tehtiin   kun uskovainen olen.

Eräässä hartudessa sanoi pappi että nyt veisaamme virrestä viis.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Joulupukkina?
tai se ulklainen pappi joka ei osannu ää-kirjainta ja alkoi saarnan;      eilen nain kolme naista portilla...