Ne, joiden mielestä Raamattu on pelkkä satukirja, pitää olla joulunpyhinä töissä, koska joulun sanoma ei heitä kosketa.Ei mulla muuta.
Lainaus käyttäjältä: Rakkine - 18.12.19 - klo:08:21Ne, joiden mielestä Raamattu on pelkkä satukirja, pitää olla joulunpyhinä töissä, koska joulun sanoma ei heitä kosketa.Ei mulla muuta.Tuolla periaatteella 9/10 suomalaisesta olisi töissä jouluna.
Lainaus käyttäjältä: Rakkine - 18.12.19 - klo:08:21Ne, joiden mielestä Raamattu on pelkkä satukirja, pitää olla joulunpyhinä töissä, koska joulun sanoma ei heitä kosketa.Ei mulla muuta.eikä heille pijä pyhälissie maksaa
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 18.12.19 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Rakkine - 18.12.19 - klo:08:21Ne, joiden mielestä Raamattu on pelkkä satukirja, pitää olla joulunpyhinä töissä, koska joulun sanoma ei heitä kosketa.Ei mulla muuta.eikä heille pijä pyhälissie maksaaMun allakassa lukkee sunnuntai. Lukkeeko sulla pyhäpäivä? Missään tuöehtosopimuksessa ei lue pyhäpäivälisä. Että se siittä.
aikoinaan luki allakassa pyh. miesten päivä nykyään ei. mut mitä sit sepen allakassa joittenkin päivien kohalla lukeekaan.....?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 18.12.19 - klo:18:52aikoinaan luki allakassa pyh. miesten päivä nykyään ei. mut mitä sit sepen allakassa joittenkin päivien kohalla lukeekaan.....?Maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai, perjantai, lauantai, sunnuntai. Ei lukenut pyhäpäivä. Just katoin.