Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä Icefarmer?  (Luettu 6447 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Missä Icefarmer?
Ajattelijaa on odotettu, mikä iskenyt ?
Ajattelija kai turhautui moderointiin ja poisti tilinsä. Semmoinen mielikuva minulla oli.
Niin, tuskin sentään on hiippakuntaa vaihtanut, mutta Ajattelijaa lainaten: " tyttösiä ei pitäisi päästää johtaville paikoille, sen paremmin moderointiin kuin ministerin pallille, siinä saattaa valta valahtaa liian suureksi käsityskykyyn nähden.."

Jospa koittaisi aika, että kokisi kommentoinnin jälleen sen arvoiseksi, eikä vain moderaattorin mieltä kiihottavaksi toiminnaksi.
No ny tytsi on pääsyt ministerin palleille ties miten pitkään, aika hyvin sokoksen kassalta.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Missä Icefarmer?
Ajattelijaa on odotettu, mikä iskenyt ?
Ajattelija kai turhautui moderointiin ja poisti tilinsä. Semmoinen mielikuva minulla oli.
Entäs ice onko sitäkin moderoitu ? vai onko lähtenyt lomalle pyhään maahan.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Missä Icefarmer?
En lukenut juttua mutta facessa jossakin ryhmässä kehui joku saaneensa kutsun poliisislaitokselle keskustelupalstalla tapahtuneen kunnialoukkauksen vuoksi . Ketä oli en tiedä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Missä Icefarmer?
En lukenut juttua mutta facessa jossakin ryhmässä kehui joku saaneensa kutsun poliisislaitokselle keskustelupalstalla tapahtuneen kunnialoukkauksen vuoksi . Ketä oli en tiedä .

Olen sitä useasti ihmetellyt, että aika rohkeasti täällä kirjoitellaan. Varsinkin silloin, kun haukutaan tiedossa olevaa henkilöä. Sepeteusta voi haukkua, kun henkilöllisyys ei ole tiedossa. Mutta jos julkisesti herjaat jotakuta, jonka henkilöllisyys tiedetään, niin siitä saattaa päätyä leivättömän pöydän ääreen. Ensimmäisinä tulee mieleen icefarmer ja puuhis, jotka aika suruttomasti haukkuvat nimeltä tiedettyä henkilöä.

Kaiken lisäksi henkilö ei edes kirjoittele tänne, siis ei voi puolustauta. Tosin hullujen kanssa ei kannata kinata..

Rakkine

  • Vieras
Vs: Missä Icefarmer?
Nimimerkki sorkkista saa herjata, mutta ei sorkkahoitaja Heikki Toivosta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Missä Icefarmer?
se kait sitä sananvapautta.   mut onko immeiset nykyään liian herkkähipiäisiä?       

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Missä Icefarmer?
Ajattelijaa on odotettu, mikä iskenyt ?
Ajattelija kai turhautui moderointiin ja poisti tilinsä. Semmoinen mielikuva minulla oli.
Niin, tuskin sentään on hiippakuntaa vaihtanut, mutta Ajattelijaa lainaten: " tyttösiä ei pitäisi päästää johtaville paikoille, sen paremmin moderointiin kuin ministerin pallille, siinä saattaa valta valahtaa liian suureksi käsityskykyyn nähden.."

Jospa koittaisi aika, että kokisi kommentoinnin jälleen sen arvoiseksi, eikä vain moderaattorin mieltä kiihottavaksi toiminnaksi.
Niin, toivottavasti palaisi myös Ajattelija niinkuin Icekin. Ongelmaksi muodostunee kuitenkin se, että Sampsa ry:n opiskelijat hoitavat moderoinnin.

Eli viimeistään aina siinä vaiheessa, kun moderoiva tyttönen muuttuu naiseksi ja siirtyy työelämään, niin uusi opiskelijatyttönen korvaa tyttösestä naiseksi muuttuneen edeltäjänsä.
Toivotaan, että homman tehtäväkseen ottaa sellainen ei-kympintyttö, joka nostaa vain palkan ja opintopisteet suorituksesta..
Piika taitaa olla ylin ystävä näiden ei-käytätö kiiltokuvaihmisten kanssa.
Tähän voisi vain todeta, että tällä hetkellä olen pitkälti kaikkien kaveri, kun siitä mulle maksetaan...

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Missä Icefarmer?
En lukenut juttua mutta facessa jossakin ryhmässä kehui joku saaneensa kutsun poliisislaitokselle keskustelupalstalla tapahtuneen kunnialoukkauksen vuoksi . Ketä oli en tiedä .
Se on kuka, ei hemmetti soikoon ketä.

Sorkkista herjatakseen pitää olla kyllä älykäs, ei se muuten onnistu tavalliselta taatelintallaajalta tai muuten vain alvin kanssa tappelijalta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Missä Icefarmer?
piika;   ootko karavaanari?

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Missä Icefarmer?
piika;   ootko karavaanari?
Joo, en. Karavaanari maksaa siitä, että saa olla kaikkien kaveri, mutta kyllä mulla palkka juoksee siitä hyvästä, että olen kaikkien kaveri.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Missä Icefarmer?
En lukenut juttua mutta facessa jossakin ryhmässä kehui joku saaneensa kutsun poliisislaitokselle keskustelupalstalla tapahtuneen kunnialoukkauksen vuoksi . Ketä oli en tiedä .

Olen sitä useasti ihmetellyt, että aika rohkeasti täällä kirjoitellaan. Varsinkin silloin, kun haukutaan tiedossa olevaa henkilöä. Sepeteusta voi haukkua, kun henkilöllisyys ei ole tiedossa. Mutta jos julkisesti herjaat jotakuta, jonka henkilöllisyys tiedetään, niin siitä saattaa päätyä leivättömän pöydän ääreen. Ensimmäisinä tulee mieleen icefarmer ja puuhis, jotka aika suruttomasti haukkuvat nimeltä tiedettyä henkilöä.

Kaiken lisäksi henkilö ei edes kirjoittele tänne, siis ei voi puolustauta. Tosin hullujen kanssa ei kannata kinata..
Mäkin tiedän yhden ( muita vastaavia mieleltään sairaita ei tällä palstalla ole )nimimerkin kirjoittelijan joka käyttää tällä palstalla useampaa nimimerkkiä  ja keskustelee itsensä kanssa ja on useampaan kertaan blogattu palstalta pois törkeiden kirjoitusten vuoksi, jopa poistamalla koko nimimerkki aina se pompahtaa kuitenkin näkyviin koska muuta elämää tällä köyhällä eläkeläiselle ei ole.

Kyseinen nimimerkki edustaa kaikkea sitä mitä suomalaisuus EI ole, oman väittämänsä mukaan MTK asiamies vei häneltä vaimon ja lapsen, en yhtään ihmettele, en edes sitä ettei lapsi ole enää juurikaan isäänsä yhteydessä ja… antaa olla pölvästi mikä pölvästi.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Missä Icefarmer?
En lukenut juttua mutta facessa jossakin ryhmässä kehui joku saaneensa kutsun poliisislaitokselle keskustelupalstalla tapahtuneen kunnialoukkauksen vuoksi . Ketä oli en tiedä .
Se on kuka, ei hemmetti soikoon ketä.

Sorkkista herjatakseen pitää olla kyllä älykäs, ei se muuten onnistu tavalliselta taatelintallaajalta tai muuten vain alvin kanssa tappelijalta...
Hyvän , siis kuka , huooooh .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Missä Icefarmer?
piika;   ootko karavaanari?
Joo, en. Karavaanari maksaa siitä, että saa olla kaikkien kaveri, mutta kyllä mulla palkka juoksee siitä hyvästä, että olen kaikkien kaveri.
Hmmmm . Tarkemmin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Missä Icefarmer?
piika;   ootko karavaanari?
Joo, en. Karavaanari maksaa siitä, että saa olla kaikkien kaveri, mutta kyllä mulla palkka juoksee siitä hyvästä, että olen kaikkien kaveri.
Hmmmm . Tarkemmin .
Onhan tästä ollut puhetta.. Ei tarvi enää töissä haalareita, saati saappaita.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Missä Icefarmer?
Meikäläisen sydän, sielu ja itsetunto on niin kertakaikkisen kovettunut varmaan tuon appiukon  ripityksistä että se pitää tätä palstaa vähän kuivahkona eläkeläisten ajanvietepaikkana jossa ilmapiiri on suuresti toisia kunnioittava, semmoinen teennäisen kohtelias kumarruksineen  kuten on Jaapanin bisnespiiteissä. Päiväkodin pihallakin kuulee pahempaa kielenkäyttöä ohjaajien valvonnassa pääkaupunkiseudulla. Jos verta lähtee kaivamaan nenästään niin pitää se kestää kuin mies tai muussa tapauksessa saa pukea hameen päälleen. Ehkäpä meikäläisenkin suuren suosion naisten keskuudessa selittää tämän komean miehisen ulkonäön lisäksi se että jo isäukko opetti ennen ekaluokalle menoa  kuinka herrasmies käyttäytyy niitä kohtaan. Pitää olla kohtelias, suutella kädelle tai poskelle tavatessa eikä varsinkaan arvostella ulkonäköä vaikka olemus sattuisi olemaan vähän rupsahtanu.

Viimeksi muokattu: 13.12.19 - klo:16:06 kirjoittanut Turhapuro

Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.