Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tietäisköhä hessu..?  (Luettu 3537 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
tietäisköhä hessu..?
kui paljon kärsis ottaa kiekkoja dolmarin 352 sahasta?     nyt tuolla sahaillu kymmenkunta tankillista aspenilla ja on aika säätättää..     on ihan kiva tuolla ryteikössä, kun modasin siihen tilhin 12 tuuman laipan ja ketjulla.     sormenpaksuisista tuonne 30 senttisiin leppiin ihan pätevä..    kun vaan olis kelejä tehä!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: tietäisköhä hessu..?
ahaa, sahahuolto ei ole taaskaan töissä.  tai pelkkiä husoja kopeloi...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: tietäisköhä hessu..?
heh, koko mikkelissäkään ei moisen sahan säätöistä tietoa mut meisseli sentäs löyty....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: tietäisköhä hessu..?
ei hessulla etelleenkään tietoa mistä sais avaimen ko. dolmar 352 mallin kaasarin säätöön?   mikkelistä ei löyty huoltoa moiselle,  vaikka on hyvä yleissaha ryteikköön..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: tietäisköhä hessu..?
etkö eilen kertonut että meisseli löytyi.siitä vain sitten säätämään.Mut älä väännä liian kuivalle, kone tarvitsee voitelua.Ite joskus tehnyt sen virheen että otin kierrokset tappiin, kyllähän se kiersi aikansa, mutta leikkasi kiinni.Eikä ollut huso vaan jonssi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: tietäisköhä hessu..?
kyl meisseli löytyy mut tuohon sattuva.   kun olis semmsonen outo...     ja ku ei nuissa huoltoliikkeissäkää....

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: tietäisköhä hessu..?
Ne sellasia nykysin ettei tavan tupeloijat pääse väänteleen mielensä mukaan.Tuos uudemmassa jonssissa myös sellaset.Mut kyllä niihin soveltamalla saatoimivan meisselin.Kun tietää mitä tekee.Vähän niinkuin auton pyörien lukkomutteritkin vaatii omanlaisensa.

Rakkine

  • Vieras
Vs: tietäisköhä hessu..?
Luojan kiitos että on keksitty tämä M-tronic, eli stihlin sahat joita ei tarvi enää säädellä, en minä enää halua sahoja joita joutuu itse säätelemään. Stihl 261 on paras saha jolla ikinä oon sahanut, todella huoleton ja varma käynnistymään.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: tietäisköhä hessu..?
Luojan kiitos että on keksitty tämä M-tronic, eli stihlin sahat joita ei tarvi enää säädellä, en minä enää halua sahoja joita joutuu itse säätelemään. Stihl 261 on paras saha jolla ikinä oon sahanut, todella huoleton ja varma käynnistymään.
Toimiix ne ?
Saha remontii ei viitsi tehä . Kalvot , letkut ja suodattimen vielä vaihtaa ja tulpankin mutta jos kiinnileikkaa niin en viitti edes kattoo .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: tietäisköhä hessu..?
kyl meisseli löytyy mut tuohon sattuva.   kun olis semmsonen outo...     ja ku ei nuissa huoltoliikkeissäkää....
Kaikilla on tälläinen sarja https://www.ebay.com/itm/8Pcs-Screwdriver-Carburetor-Adjusting-Tool-Screwdriver-Motor-Kit-Cleaning-Brush/193226695531?hash=item2cfd35636b:g:E7kAAOSwoQdd26T6 Tilaa Oksa tuosta itelless kans  ;D

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: tietäisköhä hessu..?
Mikä kanta siinä ruuvissa nyt on, joku pacman vai mikä?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: tietäisköhä hessu..?
mikä on se kolossa oleva hammastettu, kuin kiertokannen pultin pää..   semmosella putkitapaisella käännettävä.   en tiiä kuin monta miliä kanta ku ei ihan nää.  pitäis ottaa kaasari pois.