Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minun suomeni?  (Luettu 2323 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Minun suomeni?
Näin laulaa Lauri Tähkä
https://www.youtube.com/watch?v=KpViI6HnCz0


Mutta miten on käytännössä?
Vihapuhe tuntuu olevan tärkeintä ja siinäkin on eroa ketä vastaan se on suunnattu, poliisi saa korvamerkittyjä lisäresursseja sitä vastaan. Lasten hyväksikäyttö on mediassa esillä, mutta noin 2000 juttua on kesken eikä kaikkia tietenkään voida tutkia.

Rikoksista ei omaisuus tai muut vastaavat saa oiken poliisihallituksen ohjeistuksella jäädä tutkimatta.

Entäs sitten koko yhteiskunta
Valtion tehtäviä esim ovat turvallisuustehtävät yhteiskunnan suojeleminen ulkoista vihollista vastaan  sisäisen järjestyksen ylläpitäminen, ja rikosten rankaiseminen ja riitojen ratkaiseminen, talouspoliittiset, sosiaalipoliittiset ja kulttuuripoliittiset tehtävät .

Valtion toiminta rahoitetaan pääasiassa veroilla, siis niiden veroilla jotka niitä maksaa.

Viimeksi muokattu: 14.11.19 - klo:15:53 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Minun suomeni?
Oleellista alla olevassa on, että se olisi voinut olla totta.

Otetaan esimerkki lainaa maastullista

Koko yön oli satanut lunta niin....

8:00 Tein lumiukon

8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.

8:15 Joten tein luminaisen.

8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti että pidän luminaista objektina.

8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi

8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla

8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia

8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen

8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan

8:40 Poliisit saapuvat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi 

8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin

8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella

8:45 YLE-uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluavat tietää näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: " Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi

9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista, homofobiasta

9:10 Minulta kysytään onko minulla rikoskumppaneita ... Eläinsuojelu huostaan ottaa kissani

Viimeksi muokattu: 14.11.19 - klo:18:01 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Minun suomeni?
Irakilainen turvapaikanhakija oli käännytetty takasin , hänet tapettiin .

Onko Suomalaisten syy jos henkilö tapetaan kotimaassaan ? Eikös tapossa / murhassa syytetään , jos toteen näytetään , asianomaista joka on työn tehnyt .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Minun suomeni?
Irakilainen turvapaikanhakija oli käännytetty takasin , hänet tapettiin .

Onko Suomalaisten syy jos henkilö tapetaan kotimaassaan ? Eikös tapossa / murhassa syytetään , jos toteen näytetään , asianomaista joka on työn tehnyt .
Entäs jos suomalainen kuolee sairaalasta päästyään, pitääkö estää sairaalasta kotouttamiset ettei ex potilas vain satu kuolemaan?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Minun suomeni?
Irakilainen turvapaikanhakija oli käännytetty takasin , hänet tapettiin .

Onko Suomalaisten syy jos henkilö tapetaan kotimaassaan ? Eikös tapossa / murhassa syytetään , jos toteen näytetään , asianomaista joka on työn tehnyt .
Entäs jos suomalainen kuolee sairaalasta päästyään, pitääkö estää sairaalasta kotouttamiset ettei ex potilas vain satu kuolemaan?
Ei .
Suomalainen Varusmies kuoli onnettomuudessa , omaisille 5000  € ,  :'( Pikkusen vähän .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8685
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Minun suomeni?
Ikävä asia se on tulla ammutuksi kadulla, mutta se olisi hyvin voinut tapahtua, vaikkapa vierailulla sukulaisissa Malmössa.

Suomessa on hukkunut vuonna 2019 tähän mennessä  80 ihmistä.  Kenen syy?
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 785
Vs: Minun suomeni?
Ohi onsalo sano että lisää tarvitaan rahaa.. Tulkkeihin ja asian ajajiin että saavat oikeutta nää turvikset. Ja sitähän riittää ei muuta kun ottaa seinästä.  >:( >:(

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Minun suomeni?
Tuli muuten vielä mieleeni notta on yhteinen nimittäjä Päivi Räsänen ja Ps edustajien vihapuhetutkinnoilla, rikoskomisaario HÄTÖNEN PEKKA joka on siis EX vihreä (eronnut kylläkin luottamus tehtävistään vihreissä alkuvuodesta, olis ollut muuten aika rumaa poliisin politisoivaa käytöstä )

Tutkinnanjohtajan mielipiteillä ja tulkinnoilla on suuri merkitys nostaako syyttäjä syytteen ja  tutkinta on hänen johdollaan johtanut usein syytteisiin. Mitä tulee husuun niin pekka on saanut päähänsä jotta husun sopivasti saama köydenpätkä varustettuna hoonolla sumella varustetulla saate kirjeellä on uhkaus jonka rasisti on kirjoittanut.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006204659.html
Miksi vihreätaustainen poliisi tutkii muiden puolueiden kansanedustajien toimia?


Viimeksi muokattu: 17.11.19 - klo:11:38 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Minun suomeni?
Tää on myös outoa kun pahimmat rikolliset saa korvauksia rehellisiltä ja kunnollisilta ihmisiltä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201707212200278719
Äänekoskelainen Mikko Parantainen julkaisi seksuaalirikoksesta tuomittujen tietoja Facebookissa.
Käräjäoikeus tuomitsi Parantaiselle hänen menettelystään kolme kuukautta ehdollista vankeutta.
Lisäksi Parantainen joutuu maksamaan kärsimyskorvauksia kolmelletoista henkilölle.

Kärsimyskorvausten määrä on yhteensä hieman yli 24 000 euroa. Korvausten suuruudet vaihtelevat 800:n ja 5000 euron välillä. Korvattavat oikeudenkäyntikulut ovat yhteensä liki 40 000 euroa.

 Tuomio on torjuntavoitto, sillä isoimmat korvausvaatimukset hylättiin. Siellä oli yhden henkilön osalta vaadittu 170 000 e
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Minun suomeni?
Tuli muuten vielä mieleeni notta on yhteinen nimittäjä Päivi Räsänen ja Ps edustajien vihapuhetutkinnoilla, rikoskomisaario HÄTÖNEN PEKKA joka on siis EX vihreä (eronnut kylläkin luottamus tehtävistään vihreissä alkuvuodesta, olis ollut muuten aika rumaa poliisin politisoivaa käytöstä )

Tutkinnanjohtajan mielipiteillä ja tulkinnoilla on suuri merkitys nostaako syyttäjä syytteen ja  tutkinta on hänen johdollaan johtanut usein syytteisiin. Mitä tulee husuun niin pekka on saanut päähänsä jotta husun sopivasti saama köydenpätkä varustettuna hoonolla sumella varustetulla saate kirjeellä on uhkaus jonka rasisti on kirjoittanut.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006204659.html
Miksi vihreätaustainen poliisi tutkii muiden puolueiden kansanedustajien toimia?

Vihreä on uusi punainen... vanhaa sanontaa mukaillen. Ryssäsieluiset punikit ja valkoiset *******t on aina olleet valmiita myymään mummonsakin saadakseen valtaa ja mammonaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

jeep

  • Vieras
Vs: Minun suomeni?

jeep

  • Vieras
Vs: Minun suomeni?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Minun suomeni?
ja parasta ku kanta saa aina kovimman mukaan mut mamu ei etes joutu pois hommista..   husua vaan..