Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe armeijan harjoitukset  (Luettu 1160 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
armeijan harjoitukset
on net kai vietävä johonkin ulkomaille kun ei kotomaassa riitä tilaa moisille..   marjastajat järkkyy kun rynkkyporukkaa samoilla apajilla ja kuvaajat on ihan maalitauluna kun vahtit räkäpäillä posottaa.      on tää maailma jo ihan valmis.  miä oon kuullu nyt kaiken.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: armeijan harjoitukset
on net kai vietävä johonkin ulkomaille kun ei kotomaassa riitä tilaa moisille..   marjastajat järkkyy kun rynkkyporukkaa samoilla apajilla ja kuvaajat on ihan maalitauluna kun vahtit räkäpäillä posottaa.      on tää maailma jo ihan valmis.  miä oon kuullu nyt kaiken.

Ulkomaille , ei onnistus , se oli provokaatio . Aattele , se yks palstalainen kessuna  :o :o :o
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: armeijan harjoitukset
Rovajärvellä pv savustaa viimeisiä kiinteistönomistajia pois. Ehkä lähtevät kun kranaatti sattuu "sopivasti" tarpeeksi lähelle. Aina sattuu kun osaamattomia koulutetaan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26010
  • vastustan
Vs: armeijan harjoitukset
Rovajärvellä pv savustaa viimeisiä kiinteistönomistajia pois. Ehkä lähtevät kun kranaatti sattuu "sopivasti" tarpeeksi lähelle. Aina sattuu kun osaamattomia koulutetaan.
ethän vaan meinaa että muujussilan nuoriso on vähän uusavutonta lökäpöksysakkia kun jengien välinen korttelisota vaehtuu armeijan harjoituksiin rovalla :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: armeijan harjoitukset
Onko Icefarmerilla tuttuja kuinka pohjoisessa? Käyppä hillastamassa tai kalalla kun etelän huppariveetit ja skeittijonnet pitää loppusotiaan älypuhelimen räpläämisen lomassa. Muujussien jälkikasvuun pitää olla luottoa, muillakin kuin kantahenkilökunnalla.

Tykeillä ammutaan mökkialueen yli https://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=227128&tstart=6600&start=0

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: armeijan harjoitukset
Jos valtio alkaisi taas säästämään, minä olin säästöjen aikana armeijassa, ei ollut mitään räkäpääammuntoja, metsässä vaan huudettiin "laukaistaessa" laukaus laukausta, voishan tykkimiehetkin huutaa vaikka PUM..Pum. kaliiperista riippuen..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: armeijan harjoitukset
ja pantsaarikuski huutaa juostessa metikössä;   tankki tankki tankki...          mutta kyllä jotenkin huvittaa nuo siviilit noilla mailla missä saint pyörii..     lie koskaan käyny tuota tahi sit on dementia tosi paha.