Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huono Hallitus  (Luettu 5550 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Huono Hallitus
Suomessa on kuitenkin kohtuullinen eläketurva. Jos on kovasti tyäkyvytön, voi hakia eläkettä. 🤣

Ei ole kauaa.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Huono Hallitus
Suomessa on kuitenkin kohtuullinen eläketurva. Jos on kovasti tyäkyvytön, voi hakia eläkettä. 🤣

Ei ole kauaa.

No eijoo meijän demareiden vika jos Vanhanen Rukan lumilla saa inspiraation. 🤣🤣🤣🤣

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Huono Hallitus
Pitäisikö yhteiskunnan  jos yksityisyrittäjienkin sorkkahoidot korvata.Itse ainakin tuollaset tukiaiset joutunut aina itse kustantamaan.ja myös työntekijöille turva asusteet/jalkineet ja suojaimet.Ei niitä yhteiskunta ole maksanut.Mut tää yks sorkkis olettaa olevansa yksi maailman napa,jolle kuuluu erityiskohtelu koska on erinomainen kavion viilaaja.

Älä höpötä .
Rannetukien avulla jotka sain Tyksistä osasin ostaa kunnolliset . Pätevä lääkintäjumppari teki yö tuet ja rannekanavat alko toimimaan ilman leikkausta , ei ihan normaalit mutta kohtuullisesti . Käsikirurgi oli halunnut leikata sormet koska ne ei mene kunnolla koukkuun , säästin yhteiskunnan rahoja ja kieltäydyin leikkauksesta . Pienillä jutuilla säästetään yhteiskunnan rahoja ja omia . En saa lomittajaa , en tuuraajaa yhteiskunnalta joten luulen olevani melkoisen halpa yhteiskunnalle . Tyksin Lääkäri nimittäin ehdotti jumpparilla käymistä että sais kokeeksi pohjalliset mutta niitä ei saa enää antaa .

Navettapiian lonkka tuskin oli ilmainen yhteiskunnalle , vai oliko .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Huono Hallitus
noita tukia on moneen käyttöön ja joskus tuntuu että tehdään hankalamman kautta monta asiaa kun kunnon tuilla pärjää..   ittiä ainakin se lekurin; oho! sen verta hirvittää et en ihan pikkupakolla mene.    kun vielä pärjää huonon ajan kohtuullisesti nuitten kaa..   onneks se aika aina ollu lyhyt tähän asti.    sit ku menöö huonoks ni kattoo sit uusia apuvavälineitä..

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19866
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Huono Hallitus
Yrittäjä kustantaa oman työterveyshoitonsa ja ennakoivat tuki- ja liikuntaelinsairaustarvikkeet. Vain ennaltaehkäisevät toimenpiteet, esimerkiksi neuvonta, kartoitus, seuranta ovat työterveyshuollosta annetun lain mukaan kelan korvattavia.

Kelan korvausluokat ja työterveyshuollon toiminta on kuvattu Kelan sivuilla dokumentissa https://www.kela.fi/documents/10192/3240757/Ty%C3%B6terveyshuolto.pdf

Jos työntekijä on työsuhteessa, semmoiset tarpeelliset työvarusteet laitatetaan hänelle työnantajan piikkiin. Ne eivät ole korvattavia, koska ne luetaan työpaikan kalustoon, suojaimiin ja työvarustukseen.  Yhdessäkin firmassa on henkilökunnalle hieronta, selkäjumppavarusteet, ergonomiatuolit, näyttöjen ripustimet parempaan kulmaan, käsituet ja todellakin löytyy myös ortopediset työkengät.  Nämä kustantavat työnantajalle enemmän kuin normaalien työpisteiden ja työvaatteiden järjestäminen, mutta laskeskelevat työtehon parantuvan ja sairauslomien vähenevän. Eivät ole kelakorvattavien listalla

Tämä siis on yksityisellä puolella, ulkomaalainen omistaja.

-SS-

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26009
  • vastustan
Vs: Huono Hallitus
sorkkis pilaa vaan jalkansa lopullisesti kaiken maailman hömppäpohjallisilla ja terveyskengillä :o :o :o :o

tämä koko kenkäkulttuuri on saerasta, ihminen on luotu ja tarkoitettu kulkemaan avonjaloin, metässä. nyt sitten nykyihminen joka on reilusti ylipainoinen, liikkuu vähän ja tasaisella saa jalkaansa huippuunsa viritetyt työkengät ja pohjalliset jotka lukitaan jalkaan tukevalla tarrakiinnityksellä :o :o :o :o ei kuulkaa ihmisen jalka ole tällaiseen käyttöön suunniteltu, se surkastuu :o :o :o :o

lasten lenkkaritkin, maenostetaan oikein kuinka on oppia otettu niihin huippuurheilijoiden jalkineista, tukee ja ei hierrä ja hikoa ja  kun pitäisi olla variksensaappaat :o :o :o :o

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Huono Hallitus
Pitäisikö yhteiskunnan  jos yksityisyrittäjienkin sorkkahoidot korvata.Itse ainakin tuollaset tukiaiset joutunut aina itse kustantamaan.ja myös työntekijöille turva asusteet/jalkineet ja suojaimet.Ei niitä yhteiskunta ole maksanut.Mut tää yks sorkkis olettaa olevansa yksi maailman napa,jolle kuuluu erityiskohtelu koska on erinomainen kavion viilaaja.

Älä höpötä .
Rannetukien avulla jotka sain Tyksistä osasin ostaa kunnolliset . Pätevä lääkintäjumppari teki yö tuet ja rannekanavat alko toimimaan ilman leikkausta , ei ihan normaalit mutta kohtuullisesti . Käsikirurgi oli halunnut leikata sormet koska ne ei mene kunnolla koukkuun , säästin yhteiskunnan rahoja ja kieltäydyin leikkauksesta . Pienillä jutuilla säästetään yhteiskunnan rahoja ja omia . En saa lomittajaa , en tuuraajaa yhteiskunnalta joten luulen olevani melkoisen halpa yhteiskunnalle . Tyksin Lääkäri nimittäin ehdotti jumpparilla käymistä että sais kokeeksi pohjalliset mutta niitä ei saa enää antaa .

Navettapiian lonkka tuskin oli ilmainen yhteiskunnalle , vai oliko .
Jahas, haluat siis jo kilpailla sillä, mitä kukin on tullut yhteiskunnalle maksamaan?  Luulenpa, että olen ollut yhteiskunnalle kuitenkin tuottava yksilö siihen nähden, mitä olisi voinut olla lopputuloksena. Minun lonkkaniveleni vaihdettiin lapsuudessa sairastetun kuolion takia, asia, mihin itse en takuuvarmasti ole voinut vaikuttaa pätkääkään. Olen tuosta huolimatta tehnyt pitkän uran ihan veroja maksaen ja vielä tälle yhteiskunnalle synnyttänyt liudan veronmaksajia siinä sivussa. Tuolloin jos järkeä olisi ollut, ei olisi kannattanut aloittaa työntekoa lainkaan, vaan hakeutua suoraan eläkkeelle, mikä silloin se olisi ollut mahdollista. Eli jos nyt minulle vaihdetaan yhteiskunnan piikkiin lonkkanivel, mikä mahdollistaa minun seuraavan työuran, enkä pääse nauttimaan eläkkeestä, vaan makselen kiltisti jälleen veroja, niin onhan tuossakin kadehtimista.
Ja ne pohjalliset, mitä olen itse käyttänyt, olen myös itse maksanut, koska niitä on tar***** saappaisiin navettaan, eikä niihin lipposiin, mitä muulloin olen käyttänyt ja tuon lonkkanivelen vaihdon jälkeen sain heittää kaikki hankkimani pohjalliset suoraan tuleen, kun eivät vain enää olleet käyttökelpoisia,  enkä mistään voinut hakea siitäkään korvausta ja miksi olisin, koska olen sen kertaalleen jo saanut yhteiskunnalta, kun olen ne verotuksessani vähentänyt työvaatekuluina.

Kai sinä nyt otat kuitin niistä Motonetin pohjallisista, että voit verotuksessa vähentää? Näin se yhteiskunta osallistuu niidenkin hankkimiseen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7364
  • Never Trust a Hippy
Vs: Huono Hallitus
Täytyy sanoa, että sorkkiksen ajatusmaailma on ihan perseestä. Dissaa maidontuottajia sillä perusteella, että missä he tuottavat maitoa.

Toivonkin, että me läntisen C-alueen tuottajat boikotoisimme sorkkista meidän itäisten C-alueveljiemme haukkumisen vuoksi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

TPS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 318
Vs: Huono Hallitus
Yhteiskunnalle hyödyllinen yrittäjä jättää vähennykset tekemättä. Tämä Sorkkiskin varmasti poltti Motonetin pohjalliskuitin?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Huono Hallitus
Täytyy sanoa, että sorkkiksen ajatusmaailma on ihan perseestä. Dissaa maidontuottajia sillä perusteella, että missä he tuottavat maitoa.
Hahhah . En ole moittinut muuta kun Savolaisia en todellakaan aiheetta .
Toivonkin, että me läntisen C-alueen tuottajat boikotoisimme sorkkista meidän itäisten C-alueveljiemme haukkumisen vuoksi.
Nokitan ja katson . Ostan tarvikkeet Liettuasta enkä Savosta .  8) 8) 8)

Vinkki noista pohjallisista tuli maidontuottajalta jolla on sama sairaus ja sama hankaluus . Hän oli nimittäin saanut pohjalliset sairaalasta , ne oli myös auttanut .

Olivat sikalaankin ostaneet paremmat saappaat ja niihin kunnolliset pohjalliset . Työ sujuu mukavasti .  :) :) :) :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7364
  • Never Trust a Hippy
Vs: Huono Hallitus
Täytyy sanoa, että sorkkiksen ajatusmaailma on ihan perseestä. Dissaa maidontuottajia sillä perusteella, että missä he tuottavat maitoa.

Toivonkin, että me läntisen C-alueen tuottajat boikotoisimme sorkkista meidän itäisten C-alueveljiemme haukkumisen vuoksi.
Nokitan ja katson . Ostan tarvikkeet Liettuasta enkä Savosta .  8) 8) 8)

Vinkki noista pohjallisista tuli maidontuottajalta jolla on sama sairaus ja sama hankaluus . Hän oli nimittäin saanut pohjalliset sairaalasta , ne oli myös auttanut .

Olivat sikalaankin ostaneet paremmat saappaat ja niihin kunnolliset pohjalliset . Työ sujuu mukavasti .  :) :) :) :)
Älä ***** ala väärentelemään ja lisäilemään omia sössötyksiäsi mun kirjoitukseni väliin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Huono Hallitus
Täytyy sanoa, että sorkkiksen ajatusmaailma on ihan perseestä. Dissaa maidontuottajia sillä perusteella, että missä he tuottavat maitoa.

Toivonkin, että me läntisen C-alueen tuottajat boikotoisimme sorkkista meidän itäisten C-alueveljiemme haukkumisen vuoksi.
Nokitan ja katson . Ostan tarvikkeet Liettuasta enkä Savosta .  8) 8) 8)

Vinkki noista pohjallisista tuli maidontuottajalta jolla on sama sairaus ja sama hankaluus . Hän oli nimittäin saanut pohjalliset sairaalasta , ne oli myös auttanut .

Olivat sikalaankin ostaneet paremmat saappaat ja niihin kunnolliset pohjalliset . Työ sujuu mukavasti .  :) :) :) :)
Älä ***** ala väärentelemään ja lisäilemään omia sössötyksiäsi mun kirjoitukseni väliin.
Ei se ole kielletty .  8) 8) 8) 8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Huono Hallitus
SOTE uudistuksen pysäyttämisen vuoksi KELA on ruuhkautunut . Kelakortti joka oikeuttaa erityiskorvattaviin lääkkeisiin oli hyväksytty vasta eilen , tänään saa lääkkeet . Terveydenhoitohenkilökuntaa joudutaan vähentämään vaikka on pulaa . Tämä hallitus ei hommiaan hoida .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Huono Hallitus
ja kuin paljon tuokaan pysäytys on mahtanna maksaa kansalle?