Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mulle, mulle, mulle  (Luettu 6926 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Mulle, mulle, mulle
ja tuo mielipitekö on taas siun vai jonkin muun?       pikkasen alkaa jutut epäilyttämään..   ja kuis se olikaan ammattitaito ja tieto omalta alalta ministerinä?       antti ei niiiin hirmusti ole loistannu pääkkärinä, toisin kuin ammattiliitonjyränä..

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mulle, mulle, mulle
Sikarikkaalla on varaa olla maksamatta veroja Suomeen.

Nää, jotka saa rahansa valtiolta, on vara rakastaa veroja.

Enkä tarkoota sosiaalitukia.
Ahaa . Puolustusvoimatko ? ;D

Kato peiliin. 🤣
En kuulu Puolustusvoimiin .

Et niin, eikä ne huoliskaan.

https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/796423-ulkoministeri-haavisto-taytyy-nostaa-hattua-jussi-niinistolle

Sinä olet aina halunnut puna-armeijaan.
En tiedä olisko sitä sinne armeijaan huolittu, mutta tuo punikki aate kyllä näkyy, ennen vanhaan mossen omistajat oli fanaattisia kommunisteja ei niillä muut ajaneet.

Ensiksikin mulla eijoo koskaan ollu mossea eikä ladaa. Toiseksi mulle sopii kaikki ne puolueet joita keskustasosialistit tarjoo.
  Mitähän kaikkea keksisitte, että saisitte hiljaiseksi. 🤣🤣🤣🤣🤣
  Mulla olis tallissa Moskovits Elite vm 68. Kilometrejä alle 100t. Avaimesta lähtee

Niin oliks tää nyt faktaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kaikki on totta https://www.pictame.com/media/1873478702319406541_2144802241#media-1

Totuushan on se ettei autorekisterikeskuksen nykyisen traficomin historiasta löydy mitään todistetta väittellesi.  🤣🤣🤣🤣🎅

Kuulijalla / lukijalla vastuu?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19862
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Mulle, mulle, mulle
Sepen peilistä taitaa vain nänkyä omakuva. Luin jutun hätäisesti. Haastateltavat tais olla 30 johtajaa, 30 yrittäjää ja 30 perijää. En voi uskoa että n.100 suht älykästä ihmistä voi olla noin empaatittomia ,omavyväisiä ihmisiä. Jutun tekoon riittää 2 tietyn ideologian ihmistä ja sopiva lehti. Kyllähän hesarin jutut on niin viherpunaisella kynällä kirjoitetut .

Tämä tutkimus, jonka ovat tehneet ideologiset sosiaalitieteilijät, muistuttaa Heidi Lindénin lopputyötä, jossa anonyymit naisnäyttelijät kuvasivat väitettyjä törkeitä ahdisteluja ja seksuaalista väkivaltaa. Muutamat julkkisnäyttelijät tietenkin olivat tunnistettavissa, ja mm. Louhimies oli raastuvassakin, ja suurin osa tiedoista, jota koko projektissa oli näiden naisten keskuudessa kierrätetty, osoittautuikin oikeuskäsittelyssä täysin epäluotettavaksi.

Heidi Lindén ei tule koskaan paljastamaan kuka teki mitä, ja mitkä olivat tarinoita kertoneiden kollegoiden todistusten luotettavuudet .- todennäköisesti täysi nolla. Näin kuitenkin varjo jää häilymään, lisäksi Lindén perustelee tarinoidensa totuusarvoa sillä, että niitä pyritään kiistämään, siksi ovat syyllisiä.  Jep  jep.

Saman tempun ovat tehneet siis nämä Anu Kantola ja Hanna Kuusela, he ensin ovat valinneet promillen, jonka promillen omaisuudesta 90 prosenttia on noin Suomen kuudella  miljardöörillä, Antti Herlinillä, Mika Anttosella, Antti Aarnio-Wihurilla, Ilkka Herlinillä, Heikki Kyöstilällä ja Ilona Herlinillä. Herlinit vieläpä rahoittivat tutkimuksen. Sitten vasta tästä vajaan viidentuhannen joukosta löytäneet 90 narsistia esittämään jotakin harhojansa. Eli ovat löytäneet jonkun täys nobody arseholen, jota sitten siteerataan yli koko kirjan. Eli Suomen rikkaimmasta promillesta vain kaksi sadasta valittu edustamaan koko joukon mielipidettä. Olen varma, että esimerkiksi tuo Herlinin suku on sen verran tilannetietoista, ettei mene möläyttelemään Susannakoskisia. Muutama tunnettu juutalainen raharikas ei päästä luokseen edes Suomen liike-elämän kermaa, kuinka päästäisivät jotkin tutkijat sinne johdattelemaan itseään haastatteluansaan.

Siihen promillen, eli 4 745 henkilön, joukkoon kun pääsee ansaitsemalla vuodessa vajaat 300000 euroa. Eli Postin pääjohtaja on myös siinä porukassa, esimerkiksi Nesteen, Fortumin, Finnairin, Alkon, VR:n , Postin ja Veikkauksen johtajat ovat tässä promillessa. Jos joku ersreikä tosiaan kehuu kommenteissaan, että mul on 900 neliötä, spa ja pomppulinna, niin viittaisi kyllä Wincapita-Bitcoin-verkostohuijaus -äkkirikastuneisiin enemmänkin. Tuollainen puhe ei ole varakkaan suvun henkistä perintöä.

Tuo rikkaiden muka epäempaattisuutta todistava otos on yhtä paljon selittävä kuin väittäisimme, että jos löydämme sadasta työttömästä kaksi laiskaa työtöntä, niin kaikki loputkin 98 ovat toivottomia vätyksiä. Tai näin ne kaksi haastateltua arsehole-rikasta sadasta haastattelemattomasta rikkaasta nähtävästi olivat päätelleet. Ja tuoneet selvästi mielipiteensä esiin.

-SS-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mulle, mulle, mulle
Kaksonen ei kun Kakkonen se on möläytelly. Kakkonen kun ei ymmärrä köyhää. Tokmannihan on köyhien kauppa.

Viimeksi muokattu: 04.09.19 - klo:08:35 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Mulle, mulle, mulle
juuu, on huomattu.   osaa kivasti kusettaa pikkukikalla tarjouksien kanssa..        hintalappu ja tuote ei usein kohtaa, vaan on harhaisesti viereisen kalliimman kanssa linjassa..   muutamia kertoja kassalla moisen huomannu..                             mutta eihän se laitonta......    mutta kuin moni edes nykyään kattoo ja miettii moista kun ei etes kuitti kelpaa...

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Mulle, mulle, mulle
Sepen peilistä taitaa vain nänkyä omakuva. Luin jutun hätäisesti. Haastateltavat tais olla 30 johtajaa, 30 yrittäjää ja 30 perijää. En voi uskoa että n.100 suht älykästä ihmistä voi olla noin empaatittomia ,omavyväisiä ihmisiä. Jutun tekoon riittää 2 tietyn ideologian ihmistä ja sopiva lehti. Kyllähän hesarin jutut on niin viherpunaisella kynällä kirjoitetut .


ettei mene möläyttelemään Susannakoskisia.

Kuka v1ttu on Susanna Koskinen?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mulle, mulle, mulle
Sepen peilistä taitaa vain nänkyä omakuva. Luin jutun hätäisesti. Haastateltavat tais olla 30 johtajaa, 30 yrittäjää ja 30 perijää. En voi uskoa että n.100 suht älykästä ihmistä voi olla noin empaatittomia ,omavyväisiä ihmisiä. Jutun tekoon riittää 2 tietyn ideologian ihmistä ja sopiva lehti. Kyllähän hesarin jutut on niin viherpunaisella kynällä kirjoitetut .


ettei mene möläyttelemään Susannakoskisia.

Kuka v1ttu on Susanna Koskinen?

No eijoo sun wittu. 🤣

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Mulle, mulle, mulle
Sepen peilistä taitaa vain nänkyä omakuva. Luin jutun hätäisesti. Haastateltavat tais olla 30 johtajaa, 30 yrittäjää ja 30 perijää. En voi uskoa että n.100 suht älykästä ihmistä voi olla noin empaatittomia ,omavyväisiä ihmisiä. Jutun tekoon riittää 2 tietyn ideologian ihmistä ja sopiva lehti. Kyllähän hesarin jutut on niin viherpunaisella kynällä kirjoitetut .

Tämä tutkimus, jonka ovat tehneet ideologiset sosiaalitieteilijät, muistuttaa Heidi Lindénin lopputyötä, jossa anonyymit naisnäyttelijät kuvasivat väitettyjä törkeitä ahdisteluja ja seksuaalista väkivaltaa. Muutamat julkkisnäyttelijät tietenkin olivat tunnistettavissa, ja mm. Louhimies oli raastuvassakin, ja suurin osa tiedoista, jota koko projektissa oli näiden naisten keskuudessa kierrätetty, osoittautuikin oikeuskäsittelyssä täysin epäluotettavaksi.

Heidi Lindén ei tule koskaan paljastamaan kuka teki mitä, ja mitkä olivat tarinoita kertoneiden kollegoiden todistusten luotettavuudet .- todennäköisesti täysi nolla. Näin kuitenkin varjo jää häilymään, lisäksi Lindén perustelee tarinoidensa totuusarvoa sillä, että niitä pyritään kiistämään, siksi ovat syyllisiä.  Jep  jep.

Saman tempun ovat tehneet siis nämä Anu Kantola ja Hanna Kuusela, he ensin ovat valinneet promillen, jonka promillen omaisuudesta 90 prosenttia on noin Suomen kuudella  miljardöörillä, Antti Herlinillä, Mika Anttosella, Antti Aarnio-Wihurilla, Ilkka Herlinillä, Heikki Kyöstilällä ja Ilona Herlinillä. Herlinit vieläpä rahoittivat tutkimuksen. Sitten vasta tästä vajaan viidentuhannen joukosta löytäneet 90 narsistia esittämään jotakin harhojansa. Eli ovat löytäneet jonkun täys nobody arseholen, jota sitten siteerataan yli koko kirjan. Eli Suomen rikkaimmasta promillesta vain kaksi sadasta valittu edustamaan koko joukon mielipidettä. Olen varma, että esimerkiksi tuo Herlinin suku on sen verran tilannetietoista, ettei mene möläyttelemään Susannakoskisia. Muutama tunnettu juutalainen raharikas ei päästä luokseen edes Suomen liike-elämän kermaa, kuinka päästäisivät jotkin tutkijat sinne johdattelemaan itseään haastatteluansaan.

Siihen promillen, eli 4 745 henkilön, joukkoon kun pääsee ansaitsemalla vuodessa vajaat 300000 euroa. Eli Postin pääjohtaja on myös siinä porukassa, esimerkiksi Nesteen, Fortumin, Finnairin, Alkon, VR:n , Postin ja Veikkauksen johtajat ovat tässä promillessa. Jos joku ersreikä tosiaan kehuu kommenteissaan, että mul on 900 neliötä, spa ja pomppulinna, niin viittaisi kyllä Wincapita-Bitcoin-verkostohuijaus -äkkirikastuneisiin enemmänkin. Tuollainen puhe ei ole varakkaan suvun henkistä perintöä.

Tuo rikkaiden muka epäempaattisuutta todistava otos on yhtä paljon selittävä kuin väittäisimme, että jos löydämme sadasta työttömästä kaksi laiskaa työtöntä, niin kaikki loputkin 98 ovat toivottomia vätyksiä. Tai näin ne kaksi haastateltua arsehole-rikasta sadasta haastattelemattomasta rikkaasta nähtävästi olivat päätelleet. Ja tuoneet selvästi mielipiteensä esiin.

-SS-

Hauskaa.

Taannoin kerroit mielipiteenäsi, ettei Suomessa ole rikkaita. Ylläoleva kirjoituksesi osoittaa, että mielipiteesi on muuttunut.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 196
Vs: Mulle, mulle, mulle
SS kirjoittaa paljon ja asiaa. Vanha agrolainen sanonta.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Mulle, mulle, mulle

Tuo rikkaiden muka epäempaattisuutta todistava otos on yhtä paljon selittävä kuin väittäisimme, että jos löydämme sadasta työttömästä kaksi laiskaa työtöntä, niin kaikki loputkin 98 ovat toivottomia vätyksiä. Tai näin ne kaksi haastateltua arsehole-rikasta sadasta haastattelemattomasta rikkaasta nähtävästi olivat päätelleet. Ja tuoneet selvästi mielipiteensä esiin.

-SS-
Sadasta työttömästä on paljon vaikeampaa löytää kahta ahkeraa työtöntä. Tiedätkö miksi?


sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Mulle, mulle, mulle

Tuo rikkaiden muka epäempaattisuutta todistava otos on yhtä paljon selittävä kuin väittäisimme, että jos löydämme sadasta työttömästä kaksi laiskaa työtöntä, niin kaikki loputkin 98 ovat toivottomia vätyksiä. Tai näin ne kaksi haastateltua arsehole-rikasta sadasta haastattelemattomasta rikkaasta nähtävästi olivat päätelleet. Ja tuoneet selvästi mielipiteensä esiin.

-SS-
Sadasta työttömästä on paljon vaikeampaa löytää kahta ahkeraa työtöntä. Tiedätkö miksi?
Ne sata on Savosta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Mulle, mulle, mulle
muuttaneet koskelle?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Mulle, mulle, mulle
muuttaneet koskelle?
Ei täällä asu Savolaisia , joutuvat töihin , eivät kestäneet .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Mulle, mulle, mulle
ahaa, ilmankos et tiedä paskaakaan savolaisista.  pelkistä häläläisistä..    noooo, oha se ymmärrettävä..

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Mulle, mulle, mulle
ahaa, ilmankos et tiedä paskaakaan savolaisista.  pelkistä häläläisistä..    noooo, oha se ymmärrettävä..
Kyllä mä niitä tunnen : Vähän parempia , rikkaampia , omasta mielestään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .