Viimeksi muokattu: 09.06.26 - klo:06:12 kirjoittanut Töveli
Murakat äänet. Komiaa kukkamultaa tulee.https://www.youtube.com/watch?v=0syCGge9L8Uhttps://www.youtube.com/watch?v=11c7_ASEu9gKyllä Eläkelläisenkin olisi helppo astella tuota peltua pitkin pottiputken kera, hää ku on niin kova ennallistaja nykyään. Mitenköhän ne taimet kuitenkin kun aikoo vielä laskea vedetkin niskaan?
Lainaus käyttäjältä: Töveli - 09.06.26 - klo:06:09Murakat äänet. Komiaa kukkamultaa tulee.https://www.youtube.com/watch?v=0syCGge9L8Uhttps://www.youtube.com/watch?v=11c7_ASEu9gKyllä Eläkelläisenkin olisi helppo astella tuota peltua pitkin pottiputken kera, hää ku on niin kova ennallistaja nykyään. Mitenköhän ne taimet kuitenkin kun aikoo vielä laskea vedetkin niskaan? Ennallistaja-eläkellllllllllläinen.😄😄😄👍👍👍