Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitkästä aikaa!  (Luettu 3756 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Pitkästä aikaa!
Mitä porukoille kuuluu?
Ketä tuttuja täällä vielä on?
Kui mää ain olen paras?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?


Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Niin, bannini perustui, kun arvostelin ylläpitoa ja puolustin pohjoisen maataloutta. Ymmärrän, ettei ylläpitoa saa arvostella, mutta pohjoisen puolustamisen perustetta en. Se on enemmän lainsäätäjien käsissä. Lyödäänkö, Timppa, vetoa virtuaaliviskipullosta, että myös tämä viesti poistetaan?




iiro v

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Pitkästä aikaa!
Samat laulut. Eemeli purkaa katkeruutta ku navetta palo ka cccpedeus ku vapaus sota meni vit--ks

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Pitkästä aikaa!
Missä olit nämä vuodet?

Työtä ja kauranhoitoa vuodesta toiseen.
Muu someriippuvuus tietysti vei.
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65280
Vs: Pitkästä aikaa!
hiljaseks on menny ku uutistus haittaa montaa käyttäjää..    ja samat ne asiat olevan näyttää kuin 3 vuotta sit.     paitti et veeti vähemmän..

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Olen saanut bannia mutta en ole noin katkera koska en ole narsisti . Et voi väittää ettet herjannut muita sääntöjen vastaisesti .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Olen saanut bannia mutta en ole noin katkera koska en ole narsisti . Et voi väittää ettet herjannut muita sääntöjen vastaisesti .
Enhän koskaan herjaa. Esimerkiksi eilen, kun kirjoitin perseeseen panemalla aluknsa saaneita, en maininnut sinua enkä ketään muuta. Jos niiin ajattelit, että tarkoitin sinua, on kyseessä oma tulkintasi.


Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22055
Vs: Pitkästä aikaa!
Ja kun kepulaista maatalouspolitiikkaa ja puuhaloita ei saa arvostella.
Ei riitä että menee herne nenuun, on vielä perseessäkin.

Väitteet voi kumota faktoilla, mutta kepuloisilla perinne yritys vaijentaa "toisinajattelijat"

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Olen saanut bannia mutta en ole noin katkera koska en ole narsisti . Et voi väittää ettet herjannut muita sääntöjen vastaisesti .
Lueppas, Sorkkis, tuo:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhm%C3%A4%C3%A4_vastaan

Jos laittaa hakukoneeseen sanan "savolaiset" käyttäjältä Sorkkis, saa 47 osumaa. Vähemmästäkin häkki heilahtaa ja lienen ainoa, joka profiilissaan esiintyy savolaisena.


sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Olen saanut bannia mutta en ole noin katkera koska en ole narsisti . Et voi väittää ettet herjannut muita sääntöjen vastaisesti .
Lueppas, Sorkkis, tuo:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhm%C3%A4%C3%A4_vastaan

Jos laittaa hakukoneeseen sanan "savolaiset" käyttäjältä Sorkkis, saa 47 osumaa. Vähemmästäkin häkki heilahtaa ja lienen ainoa, joka profiilissaan esiintyy savolaisena.
Kiitos samoin . Et voi väittää kirjoittaneesi herjaavasti ja loukkaavasti muista kirjoittajista .

Olet myös kirjoittanut vääriä faktoja luomutuotannosta sekä etelän maataloudesta etenkin maidontuotannosta .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 731
Vs: Pitkästä aikaa!
Ja kun kepulaista maatalouspolitiikkaa ja puuhaloita ei saa arvostella.
Ei riitä että menee herne nenuun, on vielä perseessäkin.

Väitteet voi kumota faktoilla, mutta kepuloisilla perinne yritys vaijentaa "toisinajattelijat"

Ja sullahan eksyy se peukalo sinne missä on aina pimeää.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Pitkästä aikaa!
Tervetuloa takaisin. Kaikki ennallaan. Sensuuria ja bannia  ilman perusteita. Uusia kirjoittajia vähän ja entisiä poistunut paljon. Itsekin  olin kirjoituskiellossa pitkään ja perusteetta, mutta en niin kauan kuin sinä. Missä olit nämä vuodet?
Olen saanut bannia mutta en ole noin katkera koska en ole narsisti . Et voi väittää ettet herjannut muita sääntöjen vastaisesti .
Lueppas, Sorkkis, tuo:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhm%C3%A4%C3%A4_vastaan

Jos laittaa hakukoneeseen sanan "savolaiset" käyttäjältä Sorkkis, saa 47 osumaa. Vähemmästäkin häkki heilahtaa ja lienen ainoa, joka profiilissaan esiintyy savolaisena.
Sorkkiksen saisi savolaismyönteiseksi sillä lailla, että useampi tila maksaisi sorkkiksen kulmakarvoja kohottavat matkakulut Savoon. Silloin Sorkkis tutustuisi savolaisiin maidontuottajiin ja alkaisi kehumaan Savoa.

Sorkkis on alkanut kehumaan Pohjanmaatakin sorkanleikkuukeikkojen jälkeen ja sama tapahtuisi varmasti Savonkin kohdalla. Asiakaskunta-aluettahan ei ole viisasta haukkua.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Pitkästä aikaa!
C-alueen maatalouden puolestapuhujien pitäisi saada ikuiset bannit joka paikasta. Monissa tv:n visailuohjelmissa c-alueen puolustus rinnastetaan vihapuheeseen.

Jostain syystä pohjoisen puolustajat tykkäävät värkkäillä b-alueen kanssa. Heidän omat työmaat ovatkin vähän kakkos-laatua. Siellä on mukava junailla. Ojitusten ollessa sitä sun tätä, naapureita pitää välillä auttaa ja hinailla heitä pelloilla.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pitkästä aikaa!
C-alueen maatalouden puolestapuhujien pitäisi saada ikuiset bannit joka paikasta. Monissa tv:n visailuohjelmissa c-alueen puolustus rinnastetaan vihapuheeseen.

Kiitos selventävästä vastauksesta. Nyt ymmärrän, miksi faktoja kertomalla saa bannia. Ylläpito sensijaan ei ymmärrä syy-seuraussuhdetta.