Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Parranajo  (Luettu 893 kertaa)

Rakkine

  • Vieras
Parranajo
Icefarmer jo kyselikin nuo hiushommat, joten minä kyselen nää parta-asiat.
Eli ajatteko partanne sähkökoneella vai partahöylällä? Ja kuinka usein, saako sänki rehottaa, vai ajatteko niin usein, ettei sänkeä ehdi kasvaa?  Ja onko joku ihan ZZ Top -mies?

Itse ajelin vuosikausia partahöylällä, mutta äsken  kyllästyin siihen partavaahdon kanssa puljaamiseeen joten ostin Braunin, jolla on nyt kivaa ja siistiä ajella karvat leuasta. Oletteko sähkökoneella  ajavat Philips vai Braun -miehiä?   itse en tykkää niistä Philipsin pyörivistä teristä, siksi Braun. 

Viimeksi muokattu: 30.06.19 - klo:16:16 kirjoittanut Rakkine

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Parranajo
Mä pyyhin karkealla pellavapyyhkeellä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: Parranajo
Ehkä kerran kuukaudes hiusten rajaajalla tai muutaman päivän välein seksikäs sänki ;) Pikku poikana omistin braunin. Armeija ikäisestä ylöspäin olen omistanut Philipsin partakoneita. Nytkin yks ladattava kuuluu kalustoon, mutta meinas käyrä ohoraasesti, kun lakkijuhulien aikaan sitä yritin käyttää. Ei meinannut pyöriä eres roikan pääs. Piti antaa aina huili pätkiä. Roikan peräs toimiva hiusten rajain on mahtava keksintö. Erellinen oli ladattava ja sillä saattoo saara toisen puolen naamasta kerralla ajeltua.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Parranajo
ite ajelen höylällä ku olen ihmisten ilmoille lähössä..   ja silloin se onnaa vielä hyin.   ku ei pitä hirmu pitkää väliä sivistyksen kans...