Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apemiehen 6190  (Luettu 11168 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Apemiehen 6190
Ootko tykänny?onko millasella suunnan vaihdolla?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Apemiehen 6190
Ootko tykänny?onko millasella suunnan vaihdolla?

***Hyvin on palvellut ilman suurempi ongelmia. Käytetty lähinnä vetokoneena noukinvaunun ja lietekärryn vedossa. Se on mekaanisella suunnanvaihdolla eli parempi vehje mitä 6100-sarjan koneet yleensä.

Itseasiassa Keskokin tykkäs siitä sen verta, että se muuttaa sinne väliaikaissijoitukseen kuukauden sisällä.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Apemiehen 6190
Eli vaihdoit pois,mikäs noukinvaunun eteen?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Apemiehen 6190
Menikö molemmat massikat vaihtoon?

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Apemiehen 6190
Menikö molemmat massikat vaihtoon?
Eli vaihdoit pois,mikäs noukinvaunun eteen?

***Niinhän siinä pääsi käymään. Noukinvaunun eteen tulee MF 7485 dyna VT

olavi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 81
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

***Ei tuossa mitään niin ihmeellistä ole, että sitä kannattais karehtia. Mä vaihdan niin harvoin noita traktoreita, että ne nyt vain sattuivat osumaan samalle vuodelle. Nyt oli otollinen hetki tehdä kauppoja, kun Kesko on julkisesti kertonut tavoittelevansa traktorikaupan kakkossijaa.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Apemiehen 6190


***Ei tuossa mitään niin ihmeellistä ole, että sitä kannattais karehtia. Mä vaihdan niin harvoin noita traktoreita, että ne nyt vain sattuivat osumaan samalle vuodelle. Nyt oli otollinen hetki tehdä kauppoja, kun Kesko on julkisesti kertonut tavoittelevansa traktorikaupan kakkossijaa.
[/quote]Eli tulee kaks Dyna vt:tä,aika kovia naamoja.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

Mitä kadehtimista tuossa on. Ittelle on tulossa 7465 tälle kaudelle ja ens kaudelle on vielä toinen dynaVt kauppa sopimatta.
Yli vuosi aikaa toteuttaa asia.

Kui mää ain olen paras?

olavi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 81
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

Mitä kadehtimista tuossa on. Ittelle on tulossa 7465 tälle kaudelle ja ens kaudelle on vielä toinen dynaVt kauppa sopimatta.
Yli vuosi aikaa toteuttaa asia.



Onnea uusille, toivottavasti on käyttöä. Tai mitä väliä sillä on jos on rahaa...

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Apemiehen 6190
Monesti onkin helpompi vaihtaa kaksi konetta kerralla kuin yksi.
Ja ovatpahan samanlaisia ajaa! :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

Mitä kadehtimista tuossa on. Ittelle on tulossa 7465 tälle kaudelle ja ens kaudelle on vielä toinen dynaVt kauppa sopimatta.
Yli vuosi aikaa toteuttaa asia.



Onnea uusille, toivottavasti on käyttöä.

****Pyrin mahdollisimman vähäiseen käyttötuntimäärään

Tai mitä väliä sillä on jos on rahaa...

****Sitä ei ole mutta maksuun on silti tarkoitus saada.

Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Apemiehen 6190
Voi, etkö kuunnellut ollenkaan talousopin tunneilla... Mitä enemmän ajat sitä enemmän säästät...


*****Tuo kuuluu IMOn oppeihin... Ei Mustialassa niin opetettu. Tai mistäs mää tietäisin, kun en
oppitunneillakaan ollut. Olikko sää?
Kui mää ain olen paras?

Jorma Tappinen

  • Vieras
Vs: Apemiehen 6190
Se siitä maitotilojen kustannuskriisistä... ;) Ei kai nuo sentän käyttöön tulee. Nimim. Timppa + muut massikkapojat taitaa jo paskoa housuihinsa kateudesta?

***Ei tuossa mitään niin ihmeellistä ole, että sitä kannattais karehtia. Mä vaihdan niin harvoin noita traktoreita, että ne nyt vain sattuivat osumaan samalle vuodelle. Nyt oli otollinen hetki tehdä kauppoja, kun Kesko on julkisesti kertonut tavoittelevansa traktorikaupan kakkossijaa.


Oon pitäny apemiestä ihan fiksuna mutta nyt alkaa arveluttaa. Ihanko uskoit kun myyjä kertoi keskon tekevän kauppaa nollakatteella vain markkinaosuuksia saadakseen? Minäkin saan maailman parhaan traktoritarjouksen varmaan joka myyjältä jolta menen kysymään ja paras kaupantekohetki aina viimeistään heti samalla viikolla.
ps. Käskin muijan köyttää itseni pihakoivuun jos vahingossakin mainitsen suunnittelevani konekauppaan menoa. Nyt on kerrankin rahaa reilusti tilillä - mutta sitähän tarvitaan ensi vuonna verojen maksuun.

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Apemiehen 6190
Oon pitäny apemiestä ihan fiksuna mutta nyt alkaa arveluttaa.
Appeen nettovarallisuus oli uhkaavasti hupenemassa.  ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....