Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hardi Master ongelmat  (Luettu 5057 kertaa)

Mä76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Hardi Master ongelmat
Tuli vastaan mielenkiintoinen ongelma. Löytyisköhän täältä vastaus ? Ongelmana on Hardin turbofilleri. Kaikki toimii muuten hienosti fillerissä, mutta imua ei tunnu löytyvän. Fillerin tyhjennys kestää ja kestää... Traktorissa kierroksia 1700 ja silti tyhjennys ei vain ota imua.  :(  Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan ja jos on mistä vika löytyi ? Niin ja ruisku on vm. 2012

Viimeksi muokattu: 23.05.19 - klo:21:05 kirjoittanut Mä76

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2709
Vs: Hardi Master ongelmat
Fillerin alla pumpulta tulevassa letkun liittimen ja T-haaran välissä pitäs olla pieni "suppilo"(ejektori), joka aikaan saa imun.

Voipi olla pudonnut joskus liitintä aukastessa.

Mä76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Hardi Master ongelmat
Fillerin alla pumpulta tulevassa letkun liittimen ja T-haaran välissä pitäs olla pieni "suppilo"(ejektori), joka aikaan saa imun.

Voipi olla pudonnut joskus liitintä aukastessa.

Ok. Kiitos. Tarkoitatko osaa 44 ? (liitetiedosto)

Mä76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Hardi Master ongelmat
Fillerin alla pumpulta tulevassa letkun liittimen ja T-haaran välissä pitäs olla pieni "suppilo"(ejektori), joka aikaan saa imun.

Voipi olla pudonnut joskus liitintä aukastessa.

Vai tarkoitatko jotain tästä kuvasta esim. nro 37 ?

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: Hardi Master ongelmat
Nosta ruiskutus painetta manuaalisesti.Ainakin twinissä pitää muistaa jos paineet ovat jääneet alas viimeisen ajon jälkeen niin ei vedä ellei manuaalisesti nosta paineita ylös.

Bassman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Hardi Master ongelmat
Laita sekotus pois päältä kun käytät filleriä.

Pehtoori

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 83
Vs: Hardi Master ongelmat
Onko ulosotossa tarpeeksi kierroksia ? Se ei alle 540 kierroksen juurikaan ime. Minulla on tuommoinen master, eikä siinä ole ollut mitään ongelmia. Onko sulla kaikki venttiilit oikein.

AP120

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1283
Vs: Hardi Master ongelmat
Letku tukossa jossain kohtaa?, Venttiili väärässä asennossa, tai venttiili rikki.
En hardiin niin ole perehtynyt, mut amazone imee vaikka tyhjäkäynnillä.

Mä76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Hardi Master ongelmat
Kierroksia on ollut juuri tuon 540. Täytyy availla putki tuolta fillerin alta.

mermiina

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: Hardi Master ongelmat
Laita sekotus pois päältä kun käytät filleriä.
Ainakin se lisää virtausta. Nämä ejektorit ovat kyllä vihonviimeisiä laitteita kun on vaahtoavaa ainetta. Sekoittavat ilmaa nesteen joukkoon aivan kauheasti. Parempi kaataa vaahtoavat aineet suoraan säiliöön.

Mä76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Hardi Master ongelmat
On tämä mielenkiintoinen ongelma. Hetkeksi sai homman toimimaan, mutta nyt se palasi taas. Putsasin ruiskun perusteellisesti ja tuon jälleen filleri toimi moitteetta. Sekoitusventtiili on kiinni ja imu on pääsäiliöstä. Ulosotto pyörii 540. Nyt ei jaksa ymmärtää. Ruisku on puhdas joka paikasta, sillä putsauksen jälkeen ei ole ruiskutetusta aariakaan. Mitä tässä nyt vielä keksis? Voiko noi fillerin käyttöventtiilit jotenkin vuotaa, sillä painelemalla fillerin imunappia toistuvasti imu oikein hyökkää välillä imemään kunnolla...