Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huawei  (Luettu 8343 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Huawei
Ei siitä ole kuin neljä vuotta siitä kun Andrej Illarionovin antoi haastattelun, jossa hän väittää Putinin henkilökohtaisella tasolla määritelleen Venäjälle kuuluvaksi  Ukrainan, Valko-Venäjän, Baltian, Suomen ja osan Georgiaa. NIkali II:n aikaiset rajat, Puolaa lukuunottamatta.

Eipä tuosta laajemmin ole keskusteltu, että voisiko Suomeltakin kysyä ensin ?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Andrei_Illarionov

-SS-
Mielipiteitä riittää vapaassa maassa suuntaan jos toiseen, jos jotain hakee niin varmasti saa haluamansa lausunnon.

Eikös itse Arto Paasilinna kirjoittanut kirjan jonka nimenä oli ” Operaatio Finlandia ” siinä ruotti hyökkäsi suomeen, esim Salon seudun miehet pakeni kauhuissaan hurjia hurreja, kunnes pohjalaiset työni ne mereen ja NL kin mainittiin kun sieltä saatiin kalustoapua ihan YYA sopimuksen mukaan. Sekin on sanottava ettei sitä kirjaa kukaan tosissaan ottanut, tosin kun nykyään lukee SS miehen kirjoituksia en siitäkään voi olla varma.

SS ottaa kirjan liian tosissaan.
https://www.youtube.com/watch?v=sW66vwSA9VI
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Huawei
Kumma kiihko perussuomalaisilla on mennä kommunistien kelkasta ohi Venäjän mielistelyssään.

-SS-
Mistä tälläinen tieto on peräisin - ei kai vaan ss:n korvien välistä?

Ei liity koneisiin tämäkään, mutta tuli mieleeni putinista tosiasia :

" Putinin halventava asenne ex-vaimoa kohtaan tuli esiin usein.
Oleg Blotskyn vuonna 2002 kirjoittaman paljastuskirjan mukaan Putin totesi, että "kuka tahansa, joka pystyy elämään kaksi viikkoa Ljudmilan kanssa, ansaitsee muistomerkin".

Ljudmila on putinen ex vaimo, ihminen se putinikin on kun exsäänsä halveeraa.

Viimeksi muokattu: 25.05.19 - klo:17:45 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Huawei
En minun päässäni mitään...netistä vaan katselin....


Putin-Vertrauter finanziert Front National   (Frankfurter Allgemeine)
Huomatkaa, jo vuonna 2014 tämä oli esillä.
Alexander Babkov ja Roman Popow , Putinin lähipiiristä, järjestivät rahoitusta siis jo silloin !

3 million for Salvini Rahoittaja Kostantin Malofeev tunnetaan myös Ukrainen
separatistien organisoinnista ja Krimin miehityksen osallisista.


Ja ketäpäs siinä ! ( The Interpreter)


Tässä Kotro ja Le Pen tekemässä uutta Venäjän etupiiriä.  (Eurasia Daily)


"Kukaan ei pysty auttamaan Suomea, jos Putin tulee tänne", siispä
antautukaamme kainosti ja kutsuvasti hymyillen ?


Le Pen vie ja Kotro vikisee


Entäs tässä, kaikki maailman maanpetturit, liittykää yhteen !

Kyllä jos joku näistä nopeasti kerätyistä tuokiokuvista ei pysty laskemaan yksi ynnä yksi,
niin sitten löysimme taas yhden, joka on siellä Venäjän tarjoamalla puurokupilla itse ketunhäntä kaulan ympärillä.

-SS-

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Huawei
En minun päässäni mitään...netistä vaan katselin


"Kukaan ei pysty auttamaan Suomea, jos Putin tulee tänne", siispä
antautukaamme kainosti ja kutsuvasti hymyillen ?



Huoh.

 On hyvä, että joku politiikoista ymmärtää, ettei Suomi ole minkään puolustusliiton jäsen. Laura kannattaa sitä, että Suomi pitää siitä syystä oman kansallisen armeijansa iskukykyisenä.

 Tämä näyttää olevan liikaa oikeistolaisena itseään pitäville.


Alas on kokoomuslaisuus vajonnut. Mitähän seuraavaksi?

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Huawei
Mä olen enemmän huolissani teoista, merkkeli hommas saksan riippuvaiseksi venäjästä rahoittamalla kaasuputkea ja muutakin, joka toukokuu se käy venäjällä juhlimassa puna-armeijaa. Suomessakin joku ex PM on venäjän hankkeita lopannut ja saanut siitä mittavan rahallisen palkkion. Stubi, käteinen on olleet ruskien puolella, ja sisäministerimme mykkänen on puoliksi venäläinen jne. Eli siis onko euroopassa poliitikkoa joka ei olisi putin kanssa pussaillut, jopa meidän sakke tekee sen aina kun vaan pystyy.

Älä ss kuitenkaan ole peloissasi, me nuoremmat puolustetaan teitä vanhuksia pahalta venäjältä.
Tiesitkö muuten notta venäjällä on noin 140 milj ihmistä eeuu alueella +500 milj + usassa jotain 300 mil, tämä tarkoittaa lännen olevan vahvempi, toki kiinasta tulee maailman johtava maa sille ei voi mitään, mutta kiinalaiset ei kuole venäjän puolesta.

Itse olen huolissani eeuun kanalta pitemmässä juoksussa afrikan väestöärähdyksestä, kun se lisääntyy 1,2 miljardista 4 miljardiin ( YK ennuste ) niin minne luulette mustien ja lisäksi lähi itäläisten lähtevän?
Mittasuhdetta kuvaa hyvin jos vaikka välimereen hukkuisi joka päivä 10v ajan 10.000 afrikkalaista  niin siitä huolimatta ne vain lisääntyisi.

Me ollaan hävitty tää peli, euroopasta tulee afrikkalais kulttuurin ja väestön omaava maanosa, ajattelin kuitenkin äänestää sellaista henkilöä joka ei ainakaan edesauta tätä kehitystä.

Viimeksi muokattu: 26.05.19 - klo:11:26 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Rakkine

  • Vieras
Vs: Huawei
Mä olen enemmän huolissani teoista, merkkeli hommas saksan riippuvaiseksi venäjästä rahoittamalla kaasuputkea ja muutakin, joka toukokuu se käy venäjällä juhlimassa puna-armeijaa. Suomessakin joku ex PM on venäjän hankkeita lopannut ja saanut siitä mittavan rahallisen palkkion. Stubi, käteinen on olleet ruskien puolella, ja sisäministerimme mykkänen on puoliksi venäläinen jne. Eli siis onko euroopassa poliitikkoa joka ei olisi putin kanssa pussaillut, jopa meidän sakke tekee sen aina kun vaan pystyy.

Älä ss kuitenkaan ole peloissasi, me nuoremmat puolustetaan teitä vanhuksia pahalta venäjältä.
Tiesitkö muuten notta venäjällä on noin 140 milj ihmistä eeuu alueella +500 milj + usassa jotain 300 mil, tämä tarkoittaa lännen olevan vahvempi, toki kiinasta tulee maailman johtava maa sille ei voi mitään, mutta kiinalaiset ei kuole venäjän puolesta.

Itse olen huolissani eeuun kanalta pitemmässä juoksussa afrikan väestöärähdyksestä, kun se lisääntyy 1,2 miljardista 4 miljardiin ( YK ennuste ) niin minne luulette mustien ja lisäksi lähi itäläisten lähtevän?
Mittasuhdetta kuvaa hyvin jos vaikka välimereen hukkuisi joka päivä 10v ajan 10.000 afrikkalaista  niin siitä huolimatta ne vain lisääntyisi.

Me ollaan hävitty tää peli, euroopasta tulee afrikkalais kulttuurin ja väestön omaava maanosa, ajattelin kuitenkin äänestää sellaista henkilöä joka ei ainakaan edesauta tätä kehitystä.

Hyviä pointteja. SS:n logiikan mukaan Sauli Niinistö on itse pääpahis Venäjän mielistelijänä, kun hän kutsui Putinin vierailulle maahamme  toissa kesänä. Jos SS olisi johdonmukainen, niin hänen pitäisi tuomita Sauli alimpaan helvettiin tuosta teosta, mennä nyt kutsumaan Putin tänne vierailulle, se on aika paljon enemmän kuin joidenkin rivipersujen Venäjämyönteiset lausunnot.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Huawei
Vertailu Sauli Niinistön ja joidenkin poliitikoksi vasta pyrkivien välillä on lapsellista, on eri asia olla ulkopoliittisessa virassa ja sopimusasemassa kuin tehdä "sopimuksia" vieraan vallan kanssa vasta kun pyrkii vallankahvaan.

Kovinpa tuntuu ärsyttävän tämä eräitten rivikansalaisten uus-suomettuneisuus, jos sitä edes otetaan esille. Jos siinä ei mitään ongelmaa ole, miksi ärsyyntyä ?

Siirtyköön tämä keskustelu vapaaseen sanaan, ei oikeastaan kuulu Huaweihin eikä verkkotekniikkaan enää ollenkaan.

-SS-