Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Woikoski  (Luettu 10120 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: Woikoski
Minä myös erään kommentteja ihmettelen, milloin mikäkin moinen ongelma on .kuormaajan lukitukset kännykkätelineet7liittymät mikä milloinkin.

Ne jotka tekevät kohtaavat ongelmia. Ne jotka eivät, eivät niitä kohtaa. Lisäksi jotkut haluavat korjata niitä ongelmia. Toiset taas takoo päätään samaan ongelmaan vuodesta toiseen.
Lisäksi sulle on kehittynyt tuollainen koulukiusaajan luonne? Olet toki voinut sellaisen aina omistaa, mutta siitäkin voi päästä eroon, jos vaan haluat. Nyt jaksat mouhota noita kahta vastaan. Noita jotka tänne enää viitsivät eniten kirjoitella. En täs nyt mitenkään itteäni kehu. Olen ollut kouluaikana koulukiusaaja tosin kiusattukin. Lisäksi piruillut koulussa ja senkin jälkeen siten, että jotkut ovat ottaneet senkin "kiusaamisena" vaikka itte olen luullut sen olevan huumoria. Ja huumoriksi sen itse ajatellut, mutta sekin raja on kait häilyvä. Varmaan olen täälläkin heitellyt paskaa toisten niskaan. Mutta toivottavasti en kenenkään niskaan niin paljon kuin sinä näiden kahden. Toki sullakin voi tarkoitus olla humoristinen, mutta olisko nyt vaan mennyt muutama sata viestiä sitten noita kohtaan jo siinä mielessä yli. Mä nyt tietysti kulutan aikaa ihan turhaan täällä, mutta kun utelias olen, niin lähes kaikki osiot kiinnostaa, mutta alat olla niitä nimmareita joiden kirjoituksen voi tyhjänpäisyyden takia ihan huoletta jättää lukematta.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Woikoski
Minä myös erään kommentteja ihmettelen, milloin mikäkin moinen ongelma on .kuormaajan lukitukset kännykkätelineet7liittymät mikä milloinkin.
Sitte vaan ihmettelet .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Woikoski
Tais vaan olla paha juttu kun kerroin nestekaasun hinnan jolla itse olen täytön saanut.Hinta oli kyllä iman ALV. mut kun on jotain suhteita niin niistä on hyötyä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Woikoski
Tais vaan olla paha juttu kun kerroin nestekaasun hinnan jolla itse olen täytön saanut.Hinta oli kyllä iman ALV. mut kun on jotain suhteita niin niistä on hyötyä.
Olisin saanut tuon pullon edullisemmin huoltoasemalta , mutta ostin sen Agan toimipisteestä , myyjä ei silloin tiennyt hintaa ja kaikille tuli yllätyksenä pullon hinta koska lasku tuli Agan kautta .

Onko tää nyt vaikea ymmärtää .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Woikoski
Tais vaan olla paha juttu kun kerroin nestekaasun hinnan jolla itse olen täytön saanut.Hinta oli kyllä iman ALV. mut kun on jotain suhteita niin niistä on hyötyä.
Olisin saanut tuon pullon edullisemmin huoltoasemalta , mutta ostin sen Agan toimipisteestä , myyjä ei silloin tiennyt hintaa ja kaikille tuli yllätyksenä pullon hinta koska lasku tuli Agan kautta .

Onko tää nyt vaikea ymmärtää .
Kaikkien on aika vaikea ymmärtää koska edullisimman 11kg nestekaasupullon tyhjien kuorien hinta on ollut jo vuonna 2017  noin 70euroa ,Halvallahan sait pullosi Agalta jos 65euroa luultavasti täysi pullo . https://i2.wp.com/caravan-lehti.fi/wp-content/uploads/2017/09/kaasun_hinnat.png  Ja trii whoo vois painua *****un  ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Woikoski
Tais vaan olla paha juttu kun kerroin nestekaasun hinnan jolla itse olen täytön saanut.Hinta oli kyllä iman ALV. mut kun on jotain suhteita niin niistä on hyötyä.
Olisin saanut tuon pullon edullisemmin huoltoasemalta , mutta ostin sen Agan toimipisteestä , myyjä ei silloin tiennyt hintaa ja kaikille tuli yllätyksenä pullon hinta koska lasku tuli Agan kautta .

Onko tää nyt vaikea ymmärtää .
Kaikkien on aika vaikea ymmärtää koska edullisimman 11kg nestekaasupullon tyhjien kuorien hinta on ollut jo vuonna 2017  noin 70euroa ,Halvallahan sait pullosi Agalta jos 65euroa luultavasti täysi pullo . https://i2.wp.com/caravan-lehti.fi/wp-content/uploads/2017/09/kaasun_hinnat.png  Ja trii whoo vois painua *****un  ;D
Pikku tarkennus vielä . Kyseessä oli siis pullon vaihto .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Woikoski
voi todella sanoa että olipa hinta kohillaan...   kultakaasuako lie pullossa?     olikos se motonetissä jotain parikymppiä pullovaihto..