Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe automaatti tussarit  (Luettu 1528 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
automaatti tussarit
sveitsissä taitaa jokajampalla olla moinen kotona, kuhan on reserviin päässy ja joillain kait pikkasen järeämpääki.   nyt se eu meinaa laittaa nuo kieltoon ku ei muualla osata aseita käyttää.   on se vaan pekule, et ku toiset ei osaa ni kaikki  ( ei mitään henk.koht. ) saa kärsiä.   ku tuolla ei etes mamuja ja kouluampumiset tuntemattomia.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: automaatti tussarit
sveitsissä taitaa jokajampalla olla moinen kotona, kuhan on reserviin päässy ja joillain kait pikkasen järeämpääki.   nyt se eu meinaa laittaa nuo kieltoon ku ei muualla osata aseita käyttää.   on se vaan pekule, et ku toiset ei osaa ni kaikki  ( ei mitään henk.koht. ) saa kärsiä.   ku tuolla ei etes mamuja ja kouluampumiset tuntemattomia.
nukkusko oksa hyvin jos sepelläki oes maanpuolustusase patjan alla :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: automaatti tussarit
sveitsissä taitaa jokajampalla olla moinen kotona, kuhan on reserviin päässy ja joillain kait pikkasen järeämpääki.   nyt se eu meinaa laittaa nuo kieltoon ku ei muualla osata aseita käyttää.   on se vaan pekule, et ku toiset ei osaa ni kaikki  ( ei mitään henk.koht. ) saa kärsiä.   ku tuolla ei etes mamuja ja kouluampumiset tuntemattomia.
nukkusko oksa hyvin jos sepelläki oes maanpuolustusase patjan alla :-\ :-\ :-\ :-\

Mulla vois olla hyästi. Oon sen morsiamen kanssa nukkunut sen verran aikaa samassa sängyssä, että sinut ollaan.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: automaatti tussarit
sveitsissä taitaa jokajampalla olla moinen kotona, kuhan on reserviin päässy ja joillain kait pikkasen järeämpääki.   nyt se eu meinaa laittaa nuo kieltoon ku ei muualla osata aseita käyttää.   on se vaan pekule, et ku toiset ei osaa ni kaikki  ( ei mitään henk.koht. ) saa kärsiä.   ku tuolla ei etes mamuja ja kouluampumiset tuntemattomia.
nukkusko oksa hyvin jos sepelläki oes maanpuolustusase patjan alla :-\ :-\ :-\ :-\

Mulla vois olla hyästi. Oon sen morsiamen kanssa nukkunut sen verran aikaa samassa sängyssä, että sinut ollaan.

Se onkin ainut morsian, kenen kanssa olet nukkunut.

Edes pioneerileirillä et päässyt tytön viereen nukkumaan. Myöhemmin olet ottanut vahingon takaisin nukkumalla Pekan kanssa lusikka-asennossa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: automaatti tussarit
hyi siuta!    ei nuin saa sanua!      sepehän on niiiiiiin monen kanssa maannu et ei muistakaan..   morsmaikkuja vaan ollu vähemmistö.    ja sepen amputaiton tietäen;  ei pelkua!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: automaatti tussarit
hyi siuta!    ei nuin saa sanua!      sepehän on niiiiiiin monen kanssa maannu et ei muistakaan..   morsmaikkuja vaan ollu vähemmistö.    ja sepen amputaiton tietäen;  ei pelkua!

Elä kehtoo. Siä et tiiä mun naisista mittään. Mutta arvelen, ettet oo montaa saanu mäelle houkuteltua. 😁🎅🤶

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: automaatti tussarit
ahaa, teitä onkii sit joku toinenki sepe..?      ja oha nuita joutunna hätistään poiski..     miä en nuita tänne taho jaloksiin norkoomaan..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: automaatti tussarit
ahaa, teitä onkii sit joku toinenki sepe..?      ja oha nuita joutunna hätistään poiski..     miä en nuita tänne taho jaloksiin norkoomaan..

Jos Antitesantilta kysyt, niin tusina. 😁🤶🎅

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Vs: automaatti tussarit
sveitsissä...ku tuolla ei etes mamuja...
Katos eritrealaisten määrää
https://www.sem.admin.ch/dam/data/sem/publiservice/statistik/asylstatistik/uebersichten/gesuche-nation-ab-1986-d.xlsx
PS. Viime vuonna 2 suomalaista haki turvapaikkaa Sveitsistä. Taitavat olla uussuomalaisia.

Viimeksi muokattu: 07.05.19 - klo:10:35 kirjoittanut pig24

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: automaatti tussarit
mut sveitsin kansalaisuutta ei taija hevin saaha, jollei ole pikkasen pätäkkää laittaa väliin..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: automaatti tussarit
Oon sen morsiamen kanssa nukkunut sen verran aikaa samassa sängyssä, että sinut ollaan.

Jahans, zivari-zepeteoz on saanu siis tesantilta Dragunovin perinnöksi...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."