Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mela-pienen ihmisen asialla. Tapaturmakorvausten käsittelyaika.  (Luettu 3062 kertaa)

Archibelago

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 91
On taas Melan avokonttorilla kiireitä. Voi ...tana, ...kele ja ...ttu eli koko keletappijengi. "Tapaturmakorvausten keskimääräinen käsittelyaika on tällä hetkellä 1,5 kk. "

Olisi ollut rahalle käyttöä mutta ei siinä mitään. Ja tykkään muutenkin kaurapuurosta ja Lidlin rustiikkisesta kauraleivästä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
tuosta pitäis valittaa jonnekkiin.  eihän sikojakaan kohella nuin!         tule apuun, anja!

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
Tuossa kun oli emännällä tapaturmasta toipuminen venähtänyt, rahaa tuli marraskuussa ja heti perään  huhtikuussa,  joten melkoinen viive on melan touhuissa.

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1242
Ohhoh. Mulla oli pari vuotta sitten jalka poikki ja kaikki pelas nopeemmin ku missään. Täyty oikeen ihmetellä kuin hyvin  homma pelas. Näemmä sitten vaihtelee paljon.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
ookko oikean puolueen jäsen vai mitä?     on suurta vaihteluas noissa, mitä saanu kuulla.   toiset uottaa vieläkii ja sentäs syksy 18...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vaikuttaakohan asiamiehen toiminta noihin mitenkään, täällä ainakin vaimon lonkanmurtumisen jälkeen paikallinen asiamies tyrmäsi kotiavun tupatöissä , väitti että ainoastaan navettahommissa lomittaja korvataan, soitin hesaan ja siellä tyttö sanoi että ilman muuta korvataan, ja lisäsi vielä vaateavustustakin kun kainalosauvoilla joutui liikkumaan, sauvat kun kuluttavat vaatetusta. Varmaan riippuu käsittelijöistä..

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Ohhoh. Mulla oli pari vuotta sitten jalka poikki ja kaikki pelas nopeemmin ku missään. Täyty oikeen ihmetellä kuin hyvin  homma pelas. Näemmä sitten vaihtelee paljon.
Nopeasti tuli aikoinaan päätös, että mulla ei kyse ollut tapaturmasta :) 

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Eläkemaksun korotus käsiteltiin kyllä helvetin nopeasti. Muuten ei ole Melasta mulla hyvää sanottavaa. Voisi lopettaa ko. firman. Meidän eläkerahat voisi sijoittaa jokun muunkin eläkefirman peluri ja ne päätökset tekee ihan hyvin jonkun toisen firman lääkäri. Lomituksen rahan voisi kanavoida eri tavalla, kun mela on vaan maksumiehenä nyttenkin, kun eivät voi muka vaikuttaa lomatoimistojen toimintaan.