Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puolueiden ominaisuudet?  (Luettu 3816 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Puolueiden ominaisuudet?
Kun ostetaan tai muuten hankitaan jotain pidemmäksi aikaa, niin yleensä harkitaan ensin, tällä tyylillä ajattelin lähestyä palstalasten mielipiteitä.

Siniset yms turhia, kuihtuvat pois ei niistä enempää.

Vas liitto on ehkä suomen vaarallisin puolue ” tänne mahtuu, kaikki tänne ilmaiseen hoitoon " ( ei koske suomalaisia ) on yleensäkin kaikkea kansallismielistä vastaan, kaikki jotka eivät kannata vas liittoa on yleensä natseja tai rasisteja, puolueessa paljon vähemmistöjä joiden etu ei ole suomalaisten etu.

Vihreä toinen vaaran puolue, ilmasto hömpötys on päätynyt jo hulluuden rajoille. Puolueessa on myös samoja piirteitä kuin vasureissa > hallitukseen yhdessä vasureiden kanssa > taas sateenkari hallitus joka ei saa aikaan mitään järkevää?

Entäs kokoomus, tässä on puolue jonka ehdokasta voisin äänestää, mutta meneekö ääni kokkareelle hukkaan, siis ehdokas itse puhuu järkeviä ja ottaa kantaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun johtoryhmä sanoo miten äänestää eduskunnas, ääni kokoomukselle on siis ääni suoraan P. Orvolle ja  kannatus hänen hapitukselleen, tämän vaalikauden jälkeen suoraan Eeuun korkeimpaan johtoon. Väitän että meille suomalaisille tämän pääsylipun ostamien Petterille EI ole halpaa – eli tienataanko me äänestämällä kokoomusta – ei todellakaan.

Jos joku puolue jäi käsittelemättä niin onhan täällä tilaa.   
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Homo-Caruna-Pekka kyllä väittää: "Vihreät ei ole vasemmistopuolue." Mutta väistyyhän tuo pätkäpuheenjohtaja pian.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Homo-Caruna-Pekka kyllä väittää: "Vihreät ei ole vasemmistopuolue." Mutta väistyyhän tuo pätkäpuheenjohtaja pian.
Homo Pekka taisi muuten moittia tosin aivan aiheesta orpoa kun ei pannut rajoja kiinni venäjälle 2015 kun sieltä tuli 1700 ” turistia ”  ruotsista ei sitten puhuttukaan.

Petteri oli oman selityksensä mukaan venäjällä pelännyt kun oli sillä turvis neuvotteluissa kun FSB virkailijat olivat olleet niin tylyjä, notta petteriä oli alkanut pelottaa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Kun ostetaan tai muuten hankitaan jotain pidemmäksi aikaa, niin yleensä harkitaan ensin, tällä tyylillä ajattelin lähestyä palstalasten mielipiteitä.

Siniset yms turhia, kuihtuvat pois ei niistä enempää.

Vas liitto on ehkä suomen vaarallisin puolue ” tänne mahtuu, kaikki tänne ilmaiseen hoitoon " ( ei koske suomalaisia ) on yleensäkin kaikkea kansallismielistä vastaan, kaikki jotka eivät kannata vas liittoa on yleensä natseja tai rasisteja, puolueessa paljon vähemmistöjä joiden etu ei ole suomalaisten etu.

Vihreä toinen vaaran puolue, ilmasto hömpötys on päätynyt jo hulluuden rajoille. Puolueessa on myös samoja piirteitä kuin vasureissa > hallitukseen yhdessä vasureiden kanssa > taas sateenkari hallitus joka ei saa aikaan mitään järkevää?

Entäs kokoomus, tässä on puolue jonka ehdokasta voisin äänestää, mutta meneekö ääni kokkareelle hukkaan, siis ehdokas itse puhuu järkeviä ja ottaa kantaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun johtoryhmä sanoo miten äänestää eduskunnas, ääni kokoomukselle on siis ääni suoraan P. Orvolle ja  kannatus hänen hapitukselleen, tämän vaalikauden jälkeen suoraan Eeuun korkeimpaan johtoon. Väitän että meille suomalaisille tämän pääsylipun ostamien Petterille EI ole halpaa – eli tienataanko me äänestämällä kokoomusta – ei todellakaan.

Jos joku puolue jäi käsittelemättä niin onhan täällä tilaa.

Eiköhän joku ####### löydy, ketä äänestät.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12098
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Pihkura ! Unohdin pyytää ennakkoäänestyksen yhteydessä erillistä takuulappua. Kai jokaisella läpimenevällä ehdokkaalla on 4 vuoden takuu ?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65388
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
tuskin tuolla sen enempää katetta kui tokmannin takuilla..      mut oha se kiva ku kaikki puolueet samasta puusta.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Samaa paskaa kaikki, enämpi tai vähempi. Semmosia puuhastelijoita nuo jo istuneet kansanedustajatkin, ei niistä oikein ole minkään tekijöiksi. Taitaa mennä vituiksi koko valtio...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2622
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Natoon nyt emme ainakaan uhraa energiaa. Saariniemenkadulta on jo kerätty rasiallinen hiekkaa Kremliin vietäväksi.

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/a/458cf195-9254-4a44-b3ce-83cb10815b13

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7554
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.

Juuri tämän kaunaisuuden ja kateuden olen itsekin huomannut liittyvän juuri palstamme kokoomuslaisiin. Palstalla ei todellakaan ole kateellisempia kirjoittajia kuin SS ja VeetiEemeli. Juuri tässä järjestyksessä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Pirkka-Eemeli

  • Vieras
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Kateus ei kuulu puolueemme agendaan, vai mitä luulet puolueemme ajattelevan ajaessamme rikkaiden verohelpotuksia ja valinnanvapausmahdollisuuksia? Veeti ja Eemeli eivät nedusta puolueemme linjaa. Tietojemme mukaan ovat katkeria Kepulle, kun eivät siellä pärjänneet ja kun Kepu heitti heidät ulos. Umpikommunisteja molemmat.


Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Ennen agronetin lukemista ajattelin kokoomuksenkin olevan ei niin poissuljettava puolue äänestettäväkseni,  mutta sitten luin palstan julkikokoomuslaisten kirjoituksia. Veeti, Eemeli, SS.. Toki muitakin on mutta kaikkia yhdistää katkeruus ja kaunaisuus, ominaisuudet jotka olen ainakin itse yhdistänyt vihervasemmistopuolueisiin.

Eli en itse pysty kaunapuolueita äänestämään.

Kaunapuolueita, jotka kantavat kaunaa kaupunkien ulkopuolella olevaa maaseutua kohtaan.
Kateus ei kuulu puolueemme agendaan, vai mitä luulet puolueemme ajattelevan ajaessamme rikkaiden verohelpotuksia ja valinnanvapausmahdollisuuksia? Veeti ja Eemeli eivät nedusta puolueemme linjaa. Tietojemme mukaan ovat katkeria Kepulle, kun eivät siellä pärjänneet ja kun Kepu heitti heidät ulos. Umpikommunisteja molemmat.

Olet yhtä kokoomuslainen, kuin meikäläinen komunisti.

Viimeksi muokattu: 11.04.19 - klo:10:29 kirjoittanut Sepeteus

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU

Ei mene, persut on siionistinen puolue, ei antisemitistinen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7554
  • Never Trust a Hippy
Vs: Puolueiden ominaisuudet?
Lisätäänpä yksi puolue lisää, eli siis meneekö ääni persuille hukkaan?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=S9qJJAyJ5oU
Halla-aho on kyllä erittäin vakuuttava, looginen, johdonmukainen ja analyyttinen. Antaa itsestään poliitikoista älykkäimmän kuvan, Jussi tulee heti kakkosena Kekkosen jälkeen😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi