Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ölöjyö  (Luettu 6072 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: ölöjyö
Näillä palstoilla joku trollaa tukiaisilla, toinen tissinkoitolla.

Heino trollaa öljynvaihdolla, vaikka itse osaa ostaa ja vaihtaa öljyt autoihinsa, traktoreihinsa, moottorikelkkaansa, perämoottoriinsa, ruohonleikkuriinsa ja mönkijäänsä ym.

Yleensä trolli iloitsee kun saa aikaan vilkasta keskustelua.

Ei oo muuten rolli, tännään vaihatin ravveen merkkiliikkeessä moottoriölöjyt ja suotattimen, sekä polttoainesuotattimen ja soittivat sitte että saapiko vaihettaa moottorin ilimansuotattimen on kuulemma siiinä kunnossa. Lupasin. Sen verran heivuuta, että hemesti käytti auton huollossa, kun mulle iski lentsu.

Rattoriöljyt ruukaan vaehettaa ite ja nuihin pikku härpäkkeisiin, jos sattuu muistamaan joskus semmosen tekemään. Hijasen vaihatin syksyllä oljyt, suotatin jäi hyllyyn, kun en saanu vanahaa otettua pois, on meleko *****misesti seki sijotettu...
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: ölöjyö
Senverran vielä että valametti 6400:seen oon tuhannen tunnin huollot teetättäny huoltomiehellä. (on siinä jo yli 4000 tuntia mittarissa vm. 1999)
Elämä on parasta kometiijjaa

Dr.Who

  • Vieras
Vs: ölöjyö
Kahtelin miekii tuon virman öljyjä.Varmaan ihan liukkaita ovat myös.Täälläpäin harvinaisempi. Mopiilia tebuilaa selliä nesteen kera castrolin. Trattoreissa on teboilit kun on hankkijan myynnissä.autossa sitten castrolit, kun tuo tarkkanenänen sakemanni vaatii sinkittöntä ööliä.muutoin sen tuhkapesä meneepi tukkoon.