Lainaus käyttäjältä: Super-electric - 14.01.19 - klo:10:21Lainaus käyttäjältä: pig24 - 14.01.19 - klo:09:52Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.Kyllähän se piristysruiske olisi autotehtaille, kun koko autokanta vaihdettaisiin.. Mutta teknologia on vielä vajavainen.. Jokainen sen näkee älykännykästään tai akkuporakoneestaan kuinka pitkäkestoisia akut ovat. Kestävät noin tuhat latauskertaa, joten auton akut uusittava kolmen/viiden vuoden kuluttua.. sitä ennen teho jo hiipuu.Suunniteltu hajoaminen.. On hyvä rahastuskeino..Toinen kysymys on sitten sähkön siirtomaksut.. Kukahan silläkin tienaisi?Pikkasen oli asiaa , sähköjen siirtomaksut .Et ole koskaan varmaan nähnyt tai ajanut sähkötrukilla .
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 14.01.19 - klo:09:52Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.Kyllähän se piristysruiske olisi autotehtaille, kun koko autokanta vaihdettaisiin.. Mutta teknologia on vielä vajavainen.. Jokainen sen näkee älykännykästään tai akkuporakoneestaan kuinka pitkäkestoisia akut ovat. Kestävät noin tuhat latauskertaa, joten auton akut uusittava kolmen/viiden vuoden kuluttua.. sitä ennen teho jo hiipuu.Suunniteltu hajoaminen.. On hyvä rahastuskeino..Toinen kysymys on sitten sähkön siirtomaksut.. Kukahan silläkin tienaisi?
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.