Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Super-electric - 14.01.19 - klo:07:29
-
Heh heh..
Ilmastovaalit..
Jos tästä mamu-katastrofista vielä joskus palataan ilmastokeskusteluun niin kannattaa olla tarkkana kuinka teitä taas huijataan.. myymällä kuumaa ilmaa.. päästölupia ym. co2 veroja.
Kaikki ennusteet ovat menneet pieleen. Tyhjästä ei kannata maksaa..
Lunta sataa, ilmasto kylmenee.. silmät auki, älkää peljästykö..
-
Heh heh..
Hölmöläiset ryömii koloistaan.. Kommunisti kollonen saapui taas nolaamaan itsensä.. tiedän että tämä sattuu
Muodosta yksi ymmärrettävä lause otsikon aiheesta..
-
Heh heh..
Luuseri..
Tyypillinen vasemmistoradikaali.. selkään puukottaja.. Hit and run... Hei hiiri! Tappele kuin mies..
Tiedän että olet luuseri, kaikki täällä tietää, että olet luuseri.. emäntäsi tietää että olet luuseri..
Sinä itse tiedät olevasi luuseri.
Kun katsot peiliin näet siellä luuserin.
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
-
Härifrån tvättas igen!
Siinä Pietarin trollille ruotsia suomi-murteella :D !!!!!
V1tuttaako kun saa omaa lääkettä?
ja kyllä me emännän kanssa taas naurettiin!
hehehhehehhehehhe
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Kyllähän se piristysruiske olisi autotehtaille, kun koko autokanta vaihdettaisiin.. Mutta teknologia on vielä vajavainen.. Jokainen sen näkee älykännykästään tai akkuporakoneestaan kuinka pitkäkestoisia akut ovat. Kestävät noin tuhat latauskertaa, joten auton akut uusittava kolmen/viiden vuoden kuluttua.. sitä ennen teho jo hiipuu.
Suunniteltu hajoaminen.. On hyvä rahastuskeino..
Toinen kysymys on sitten sähkön siirtomaksut.. Kukahan silläkin tienaisi?
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Akkuun perustuva sähköauto ei tule koskaan olemaan ratkaisu. Eikä se tule olemaan pitkäikäinen. Niitä on vain tehty siksi, että kun mä voin.
Sitäpaitsi ilmastonmuutos, se ei kiinnosta ketään.
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Akkuun perustuva sähköauto ei tule koskaan olemaan ratkaisu. Eikä se tule olemaan pitkäikäinen. Niitä on vain tehty siksi, että kun mä voin.
Sitäpaitsi ilmastonmuutos, se ei kiinnosta ketään.
Kyllähän liikenteen sähköistystä on hyvä kehittää, mutta jos se kusetuksella yritetään toteuttaa niin ei onnistu.
Onhan selvää, ettei öljy loputtomiin riitä.. ja sen tähden on tarpeeksi verta vuodatettu ja sotia sodittu. Siinä mielessä ajatus sähköautosta ja hajautetusta sähköntuotannosta on hyvä. Mutta joku yrittää siitäkin välistä vetää.. hyötyä taloudellisesti.. (kts ed. siirtomaksut, akun suuri kustannus)
Ilmastohuijaus on liian paksua ilmaa nieltäväksi.. fakta vaan ei tue sitä. Kaikki ennusteet ovat menneet metsään..
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Akkuun perustuva sähköauto ei tule koskaan olemaan ratkaisu. Eikä se tule olemaan pitkäikäinen. Niitä on vain tehty siksi, että kun mä voin.
Sitäpaitsi ilmastonmuutos, se ei kiinnosta ketään.
Kyllähän liikenteen sähköistystä on hyvä kehittää, mutta jos se kusetuksella yritetään toteuttaa niin ei onnistu.
Onhan selvää, ettei öljy loputtomiin riitä.. ja sen tähden on tarpeeksi verta vuodatettu ja sotia sodittu. Siinä mielessä ajatus sähköautosta ja hajautetusta sähköntuotannosta on hyvä. Mutta joku yrittää siitäkin välistä vetää.. hyötyä taloudellisesti.. (kts ed. siirtomaksut, akun suuri kustannus)
Ilmastohuijaus on liian paksua ilmaa nieltäväksi.. fakta vaan ei tue sitä. Kaikki ennusteet ovat menneet metsään..
Kulkupelien sähköistys on hyvä asia. Akkuteknologiaan perustuvana se on väärä suunta. Mutta tässäkin täytyy yhteiskunnan mennä käärme edellä perseeseen.
Niin kauan, kun öljyä saadaan kaivettua maasta halvemmalla, kuin synteettisten polttoaineiden tekeminen vaikka biomassoista, öljyä käytetään jossakin päin maailmaa. Sitä ei pysty mikään yykoo tai eeuu kieltämään.
Hiileen perustuva kauppa-auton eteneminen tuiskussa on silti yksi vaihtoehto tulevaisuudessa. Ja polttoaineen voi tehdä itsekin, kun joku kiinalainen tekee kuitenkin halppis-version syntetisoija pannusta.
-
Heh heh..
Ilmastovaalit..
Jos tästä mamu-katastrofista vielä joskus palataan ilmastokeskusteluun niin kannattaa olla tarkkana kuinka teitä taas huijataan.. myymällä kuumaa ilmaa.. päästölupia ym. co2 veroja.
Kaikki ennusteet ovat menneet pieleen. Tyhjästä ei kannata maksaa..
Lunta sataa, ilmasto kylmenee.. silmät auki, älkää peljästykö..
Heh heh
Ilmastouskovaiset saa mitä tilaa.. Radikaali vihervasemmistohallitus tulee kiristämään CO2-ruuvia entisestään.
Lumiraja menee nyt Vaasa-LPR linjalla. Auts.. totuus satuttaa.
-
Heh heh..
Ilmastovaalit..
Jos tästä mamu-katastrofista vielä joskus palataan ilmastokeskusteluun niin kannattaa olla tarkkana kuinka teitä taas huijataan.. myymällä kuumaa ilmaa.. päästölupia ym. co2 veroja.
Kaikki ennusteet ovat menneet pieleen. Tyhjästä ei kannata maksaa..
Lunta sataa, ilmasto kylmenee.. silmät auki, älkää peljästykö..
Nyt kyllä sataa räntää . 1957 satoi räntää kesälläkin , Äiti vainaa kerto aikoja sitten .
Otto tai dieselmoottori tarvitsee tankin polttoaineelle , sähköauto akut . Ei mitään ihmeellistä . Sähkötrukit toimineet aikojen alusta hyvin , siirtyminen sähköautoihin ei ole ongelma .
-
Heh heh..
Ilmastovaalit..
Jos tästä mamu-katastrofista vielä joskus palataan ilmastokeskusteluun niin kannattaa olla tarkkana kuinka teitä taas huijataan.. myymällä kuumaa ilmaa.. päästölupia ym. co2 veroja.
Kaikki ennusteet ovat menneet pieleen. Tyhjästä ei kannata maksaa..
Lunta sataa, ilmasto kylmenee.. silmät auki, älkää peljästykö..
Nyt kyllä sataa räntää . 1957 satoi räntää kesälläkin , Äiti vainaa kerto aikoja sitten .
Otto tai dieselmoottori tarvitsee tankin polttoaineelle , sähköauto akut . Ei mitään ihmeellistä . Sähkötrukit toimineet aikojen alusta hyvin , siirtyminen sähköautoihin ei ole ongelma .
Sähkö ei pysy siellä akussa loputtomiin. Ja jossain vaiheessa ne akut pitää vaihtaa. Todennäköisesti se tehdään niin kalliiksi, että koko auto pitää vaihtaa.
Sähköauto akuilla on kaikista hirvein viritys, mitä ilmastohihhuloinnissa on saatu aikaan.
-
Heh heh..
Ilmastovaalit..
Jos tästä mamu-katastrofista vielä joskus palataan ilmastokeskusteluun niin kannattaa olla tarkkana kuinka teitä taas huijataan.. myymällä kuumaa ilmaa.. päästölupia ym. co2 veroja.
Kaikki ennusteet ovat menneet pieleen. Tyhjästä ei kannata maksaa..
Lunta sataa, ilmasto kylmenee.. silmät auki, älkää peljästykö..
Nyt kyllä sataa räntää . 1957 satoi räntää kesälläkin , Äiti vainaa kerto aikoja sitten .
Otto tai dieselmoottori tarvitsee tankin polttoaineelle , sähköauto akut . Ei mitään ihmeellistä . Sähkötrukit toimineet aikojen alusta hyvin , siirtyminen sähköautoihin ei ole ongelma .
sähkörukilla ei ajeta pakkasessa ja jos ajetaan niin toinen akku on latautumassa lämpimässä, sorkkis kuulee kunniansa jos ei ole llalla muistanu kantaa rouva sorkkiksen hatspak-tohatsun akkua porstuaan latautumaan :o :o :o :o
-
akkuin vaihtohan on halpaa huvia nykyautoissa.. olikos se jotai 30 ooo volkkarissakin..?
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Kyllähän se piristysruiske olisi autotehtaille, kun koko autokanta vaihdettaisiin.. Mutta teknologia on vielä vajavainen.. Jokainen sen näkee älykännykästään tai akkuporakoneestaan kuinka pitkäkestoisia akut ovat. Kestävät noin tuhat latauskertaa, joten auton akut uusittava kolmen/viiden vuoden kuluttua.. sitä ennen teho jo hiipuu.
Suunniteltu hajoaminen.. On hyvä rahastuskeino..
Toinen kysymys on sitten sähkön siirtomaksut.. Kukahan silläkin tienaisi?
Pikkasen oli asiaa , sähköjen siirtomaksut .
Et ole koskaan varmaan nähnyt tai ajanut sähkötrukilla .
-
Hyvinhän tuo kuuma ilma on mennyt kaupaksi. Isot autotehtaat Euroopassa ovat pian polvillaan. Onneksi ongelmaan on heidän kannalta helppo ratkaisu: Sähköautoissa on osia vain 1/5 - kokoonpanolinja on kohta lyhyempi.
Kyllähän se piristysruiske olisi autotehtaille, kun koko autokanta vaihdettaisiin.. Mutta teknologia on vielä vajavainen.. Jokainen sen näkee älykännykästään tai akkuporakoneestaan kuinka pitkäkestoisia akut ovat. Kestävät noin tuhat latauskertaa, joten auton akut uusittava kolmen/viiden vuoden kuluttua.. sitä ennen teho jo hiipuu.
Suunniteltu hajoaminen.. On hyvä rahastuskeino..
Toinen kysymys on sitten sähkön siirtomaksut.. Kukahan silläkin tienaisi?
Pikkasen oli asiaa , sähköjen siirtomaksut .
Et ole koskaan varmaan nähnyt tai ajanut sähkötrukilla .
miksi meillä ei ole robottilumilinkoja ruohonleikkureiden tapaan, mietippä sitä ;) ;) ;) ;)
-
lunta pakkasella sata. mutta saattaa ottaa hieman epätasesti voimaa ja akku ei hyä siihen..