Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt vasta alkaa tapahtumaan  (Luettu 8284 kertaa)

carhu

  • Vieras
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
ihme että ei sale ota kantaa moisiin!     liekö eukko kieltänny..


Kannattais päivittää uutisvahti; https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005963581.html

Saoli se onki hyvä mies,vaikka nyt kokomusta onki .Oha niitä nyt joku muuki hyvä kokomusta..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
hallis..

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
huommenta ..onpas poijjaat ajkasanneet kirjuuttaa runsaasti yekstiähäätyy hommata silimä glasit ja lukkea tarkemmin

carhu

  • Vieras
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
huommenta ..onpas poijjaat ajkasanneet kirjuuttaa runsaasti yekstiähäätyy hommata silimä glasit ja lukkea tarkemmin

Enhän minä muute.vaan kun nuot poijat.

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
Eetun silmä on auennut, mutta kun sillä ei näe mitään, kun se on siellä kissan hännän alla  ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
Eihän siinä ole mitään epäselvää  Kokoomuksen kannattajalle.
Lakien rikkojat tuomittava.

kepussa asia on pikkuisen epäselvä.
Tuo nyt on jokaisen, siis aivan jokaisen puolueen ohjelmassa – ihan turhaa löpinää sulta.

Mutta kiteytetään alex stupin sanomaan ” monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta”

Oletko samaa mieltä, entä mykkäsen lisää pakolaisia tänne mielipiteet ja ristikon 200 vihapuhe poliisin palkkaus samalla kuin muut rikokset jätetään tutkimatta oikein poliisin/sisäministeriön ohjaus käskyllä.

 Onko Eemmi antannu tyhjentävvää vastausta.
Eemeli ei ole kertonut omista mielipiteistään liittyen kok pakolaispolitiikan arvoihin – eikä muuten tule kertomaan – miksi?

Olen monasti kertonut mielipiteeni.
Kaikenlaiset loiset joutaa pois.

maatalouspolitiikan hyväksyminäkin sitä esiintyy.
Jospa päivittäisit mielipiteesi tässä ja nyt, vai etkö uskalla?

Oletko kuullut  Suomessa Suomen lait ja jos epäkohtia lakeja tai lakien tulkintaa kohtan, päivitettävä.

Ookkona eemeli paljon tyhmä ?

Kysymys rumpassa jota olen sinulle esittänyt on kyse sinun mielipiteestäsi kok ministerien sanomisiin – EI SIIS SUOMEN LAJISTA
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
Eetun silmä on auennut, mutta kun sillä ei näe mitään, kun se on siellä kissan hännän alla  ;D


😄😄😄😄
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Nyt vasta alkaa tapahtumaan
Eihän siinä ole mitään epäselvää  Kokoomuksen kannattajalle.
Lakien rikkojat tuomittava.

kepussa asia on pikkuisen epäselvä.
Tuo nyt on jokaisen, siis aivan jokaisen puolueen ohjelmassa – ihan turhaa löpinää sulta.

Mutta kiteytetään alex stupin sanomaan ” monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta”

Oletko samaa mieltä, entä mykkäsen lisää pakolaisia tänne mielipiteet ja ristikon 200 vihapuhe poliisin palkkaus samalla kuin muut rikokset jätetään tutkimatta oikein poliisin/sisäministeriön ohjaus käskyllä.

 Onko Eemmi antannu tyhjentävvää vastausta.
Eemeli ei ole kertonut omista mielipiteistään liittyen kok pakolaispolitiikan arvoihin – eikä muuten tule kertomaan – miksi?

Olen monasti kertonut mielipiteeni.
Kaikenlaiset loiset joutaa pois.

maatalouspolitiikan hyväksyminäkin sitä esiintyy.
Jospa päivittäisit mielipiteesi tässä ja nyt, vai etkö uskalla?

Oletko kuullut  Suomessa Suomen lait ja jos epäkohtia lakeja tai lakien tulkintaa kohtan, päivitettävä.

Ookkona eemeli paljon tyhmä ?

Kysymys rumpassa jota olen sinulle esittänyt on kyse sinun mielipiteestäsi kok ministerien sanomisiin – EI SIIS SUOMEN LAJISTA

KYSY EEMELI NYT NEUVOA KESOLAN EPÄTIETEELLISELTÄ NATSISEURALTA😄😄😄😄😄👍🏿👍🏿👍🏿🖕🏾🖕🏾🖕🏾
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649