Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe dynä vt taloudellisin  (Luettu 7697 kertaa)

lappalainen

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
dynä vt taloudellisin
täälä kun aina tosi konemiehet moittii vario laatikon huonoa hyötysuhetta ja sisun moottoria juopoksi ,lukekaa uusin ruotsinkielinen tractor power .
kummanhan takia 820 jäi 7495 kulutuksessa elektroniikan vai huonomman moottorin takia. oispa ollut mielenkiintoinen testi ku ois verrattu kaikki muutki ominaisuudet.
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: dynä vt taloudellisin
täälä kun aina tosi konemiehet moittii vario laatikon huonoa hyötysuhetta ja sisun moottoria juopoksi ,lukekaa uusin ruotsinkielinen tractor power .
kummanhan takia 820 jäi 7495 kulutuksessa elektroniikan vai huonomman moottorin takia. oispa ollut mielenkiintoinen testi ku ois verrattu kaikki muutki ominaisuudet.

No siinä nähdään mitä hyvällä moottorilla saadaan aikaiseksi.
Se kun laitetaan vielä valtran omaan portaatomaan niin pienenee edelleen se Sisu dieselin "juoppous".
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Movado

• Vieras
En usko mehulootiin - jos kone hommataan pidemmäksi aikaa  8)

Tunnustan heti kättelyssä etten noista poljin ajo vehkestä mitään ymmärrä.

Taloudellisuus koostuu koko paketin hinasta koneen omistus aikana. Jos koneen vaikkapa laatikkoa korjataan ( kalliisti ) saa mekaanisella laatikolla ajaa melko pitkään - halvemmalla.

Poltto - aine kulu ei taida tulla niin merkittäväksi kuin luotettavuus - tosin mekaaninen vie poltto - aineessakin voiton.

Mekaanisen looran korjaajia on pilvin pimein, jos edes tarvitaan ( ks "Massikka neloseksi " ) siinä mielipiteet näyttäis mekaaniset loorat merkistä riippumatta kestäväksi.

Itse olen avannu kolme moottoria ja jonkun kytkimen laatikkoon ei ole tarvinnu vielä katsoa, kop kop .

Tietenkin jokainen saa omilla rahoilaan ostaa mitä haluaa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taloudellisuus koostuu koko paketin hinasta koneen omistus aikana. Jos koneen vaikkapa laatikkoa korjataan ( kalliisti ) saa mekaanisella laatikolla ajaa melko pitkään - halvemmalla.

***Miksi niitä heti tarttis olla korjaamassa???
Kui mää ain olen paras?

lappalainen

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
En usko mehulootiin - jos kone hommataan pidemmäksi aikaa  8)

Tunnustan heti kättelyssä etten noista poljin ajo vehkestä mitään ymmärrä.

Poltto - aine kulu ei taida tulla niin merkittäväksi kuin luotettavuus - tosin mekaaninen vie poltto - aineessakin voiton.

Mekaanisen looran korjaajia on pilvin pimein, jos edes tarvitaan ( ks "Massikka neloseksi " ) siinä mielipiteet näyttäis mekaaniset loorat merkistä riippumatta kestäväksi.

Itse olen avannu kolme moottoria ja jonkun kytkimen laatikkoon ei ole tarvinnu vielä katsoa, kop kop .

Tietenkin jokainen saa omilla rahoilaan ostaa mitä haluaa.

kestävempää ja yksinkertaisempaa  laatikkoa saa hakea kauan mitä vt,s ja variossa on edes keppi puolelta,eikä tarvi verrata muitten merkkien portaattomiin .
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Täpinäreiska

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ventteihin perehtynyt huoltomies kertoi että vaihteistomodulin vaihto olisi työpäivän homma ja maksaisi kaikkine tarpeineen n. 7000€, jos tarvitsisi tehdä. Yhtään ei myöntänyt vaihtaneensa.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Ei ole mitäänväliä.Ei niitä kukaan huoli siltikään :P
Kesko sössi jo verkunmyynnin,niinkuin kaikkien rattorien myynnin ennen sitä ;D ;D

Movado

• Vieras
Asiahan oli taloudellisuus, yleistin tuon vt kaikkiin mehulootiin, joiden kestävyys ei KUULOPUHEIDEN mukaan ole mekaanisten tasolla.

JD; loota viedään kuulemma saksaan, vaaran aika alkaa 1500h eteen päin, takuu korvaa 3v ensimmäistä vuotta ??  sekin taas näitä kuulopuheita. Mutta entäs sitten kun takuu on ohi ??

En ole rikkinäistä mehulootaa nähnyt - ei tosin tule korjaamoilla kierreltyä josko niitä sielä olis.

Aika näyttää miten nuo kestää vuosien saatossa. Tuntuis kuitenkin aika riski peliltä ostaa käytettynä ?

Eipä omistajat yleensä omiaan hauku joten puolueeton tieto olisi tarpeen.

Eli paljonko on tuntia tullu ja miten on kestäny ??? ???

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eihän sitä nelivetoakaan tar***** joskus saatika kuutta sylinteriä  ;D  miksi siis portaatonta  ;)

kaju

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Eikös toi fentti oo jo yli 10 vuotta tehny noita varioita ja lienee niitä jo paljonki ajettuja olemassa. Eikä ole ainakaa mulle kuulunu että olis järjestää lakanneet pelaamasta vanhemmiten.
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista

hl

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • kyllä lähtee..
Eikös toi fentti oo jo yli 10 vuotta tehny noita varioita ja lienee niitä jo paljonki ajettuja olemassa. Eikä ole ainakaa mulle kuulunu että olis järjestää lakanneet pelaamasta vanhemmiten.
naapurissa on 924 tms vario ventti, siihenkin on aski jo vaihdettu  ;D ;D ;D
ja pohjoiset päälle..

kuu

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
naapurissa on 924 tms vario ventti, siihenkin on aski jo vaihdettu  ;D ;D ;D

Korvia särkevää ronklotusta pitää Fentin laatikko varsinkin maantiellä
http://sharerevmedia.com/component/option,com_seyret/Itemid,52/task,videodirectlink/id,667214/

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten paljon kateus teettääkään pohdintaa dynavt:stä...
Kui mää ain olen paras?

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Kateus ja vt,ei sovi samaan lauseeseen :P

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kateus ja vt,ei sovi samaan lauseeseen :P

Ei niin. Kateus ja Jörndeeren omistaja sopivat yhteen.

Kadehtivat massikoita niin pirusti. ;D
Kui mää ain olen paras?