Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eija rakensi keijupuutarhan  (Luettu 18380 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Eija rakensi keijupuutarhan
Eija muutti Mikkeliin, miehensä ränsistyneelle maatilalle, jossa oli toki sentään näkymä Kallavedelle. Eija sai puutarhan kovalla työllään elvytetyksi ja Seppo, hänen aviomiehensäkin, oli joskus vähän jotakin tekevinään.

Mutta antaapa Eija Vatanen-Siitarin itse kertoa:

"– Vesi on minulle rakas elementti, jonka liikettä spiraalin kukat kuvastavat. Puutarhassani on myös oikea pieni lampi ja näkymä Kallajärvelle. Kun on näin helteistä, käymme mieheni Sepon kanssa pulahtamassa siellä monta kertaa päivässä, Eija kertoo.

Hän muutti tänne Mikkelin maaseudulle reilut kymmenen vuotta sitten ja alkoi rakentaa miehensä kotitalon ympärille puutarhaa lähes tyhjästä. Entisestä puutarhasta elossa sinnittelivät enää syreenit, juhannusruusu, auringontähti, marhanlilja ja muutama muu perennan raasu, mutta paikan hyvä henki inspiroi Eijaa istuttamaan tilalle kukkaloistoa."

Tuossa koko juttu:

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/eija-rakensi-keijupuutarhan-tyttarensa-muistoksi-puutarhassa-aloin-hiljalleen-taas-nauttia-kaiken-kauneudesta

Eija kirjoitti myös blogia mm. Orvokki-kissan elosta.

http://siilinpihalla.blogspot.com/?m=1
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
no just!   

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kumma, kun eivät laittaneet lehden artikkeliin Seppo-isännänkin kuvaa. Taisi olla naama epäkuvauksellinen ja pelkäsivät lehden myynnin kärsivän. 😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kumma, kun eivät laittaneet lehden artikkeliin Seppo-isännänkin kuvaa. Taisi olla naama epäkuvauksellinen ja pelkäsivät lehden myynnin kärsivän. 😁
Kaikkia kiinnostaa onko sulla yhtään syyllinen olo?  ;D

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kumma, kun eivät laittaneet lehden artikkeliin Seppo-isännänkin kuvaa. Taisi olla naama epäkuvauksellinen ja pelkäsivät lehden myynnin kärsivän. 😁
Kaikkia kiinnostaa onko sulla yhtään syyllinen olo?  ;D
Mistä pitäisi olla taas syyllinen? Kukkaloiston esittelystä ja hienosta tarinasta, jossa Eija elvytti vanhan maatilan rappeutuneen puutarhan uuteen kukoistukseen, vai?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
taitaa olla samanlainen pakana ku siä.   heimoveli?

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kumma, kun eivät laittaneet lehden artikkeliin Seppo-isännänkin kuvaa. Taisi olla naama epäkuvauksellinen ja pelkäsivät lehden myynnin kärsivän. 😁
Kaikkia kiinnostaa onko sulla yhtään syyllinen olo?  ;D
Mistä pitäisi olla taas syyllinen? Kukkaloiston esittelystä ja hienosta tarinasta, jossa Eija elvytti vanhan maatilan rappeutuneen puutarhan uuteen kukoistukseen, vai?
Tunnustat kuitenkin että olet ollut syyllinen. Kaikilla herääkin kysymys mihin kaikkeen olet syyllistynyt ?Olet niin kauan syyllinen kunnes toisin todistetaan. Luen aina tämän otsikon että 'kepupuutarhan' , sepe eijjoo päässyt puutarhaansa panemaan omia siemeniä ;D

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kumma, kun eivät laittaneet lehden artikkeliin Seppo-isännänkin kuvaa. Taisi olla naama epäkuvauksellinen ja pelkäsivät lehden myynnin kärsivän. 😁
Kaikkia kiinnostaa onko sulla yhtään syyllinen olo?  ;D
Mistä pitäisi olla taas syyllinen? Kukkaloiston esittelystä ja hienosta tarinasta, jossa Eija elvytti vanhan maatilan rappeutuneen puutarhan uuteen kukoistukseen, vai?
Tunnustat kuitenkin että olet ollut syyllinen. Kaikilla herääkin kysymys mihin kaikkeen olet syyllistynyt ?Olet niin kauan syyllinen kunnes toisin todistetaan. Luen aina tämän otsikon että 'kepupuutarhan' , sepe eijjoo päässyt puutarhaansa panemaan omia siemeniä ;D
Olisi outoa, jos väittäisin, etten olisi syyllinen. En ole silti syyllinen kaikkeen, sillä kaikki ei tiedä edes syytteitä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
taitaa olla samanlainen pakana ku siä.   heimoveli?
Sepe ja minä olemme ystäviä
Vaikka täysin erilaisia
Tykkäämme eri asioista
Sepe tykkää viinasta minä käyn lenkillä
Sepe polttaa tupakkaa minä olen raitis
Sepe tykkää kissoista minä tykkään tytöistä
Sepe käyttää hametta minä käytän housuja
Sepe haisee ruusulle minä haisen sonnalle
Sepe on ruma minä olen komea
Sepe on tyhmänläntä minä olen älykäs
Sepe on länkisääri minä olen pihtipolvi
Sepe on savolainen minä olen herrasmies
Sepellä on psoriasis minulla on puhdas iho
Sepe on lyhyt minä olen pitkä
Sepe on laiha minä olen vanttera
Sepe on kaupungista minä olen maalta
Sepe on naimisissa minulla on avovaimo
Sepe on ******* minä olen joviaali
Sepellä on vaikeaa minulla on hyvin
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kuten muistamme Frida Kahlo oli kommunisti henkeen ja vereen. Eli taidepuoli on läpäissyt myös tuon huushollin poliittisen seulan 😄
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Eija muutti Mikkeliin, miehensä ränsistyneelle maatilalle, jossa oli toki sentään näkymä Kallavedelle. Eija sai puutarhan kovalla työllään elvytetyksi ja Seppo, hänen aviomiehensäkin, oli joskus vähän jotakin tekevinään.

Mutta antaapa Eija Vatanen-Siitarin itse kertoa:

"– Vesi on minulle rakas elementti, jonka liikettä spiraalin kukat kuvastavat. Puutarhassani on myös oikea pieni lampi ja näkymä Kallajärvelle. Kun on näin helteistä, käymme mieheni Sepon kanssa pulahtamassa siellä monta kertaa päivässä, Eija kertoo.

Hän muutti tänne Mikkelin maaseudulle reilut kymmenen vuotta sitten ja alkoi rakentaa miehensä kotitalon ympärille puutarhaa lähes tyhjästä. Entisestä puutarhasta elossa sinnittelivät enää syreenit, juhannusruusu, auringontähti, marhanlilja ja muutama muu perennan raasu, mutta paikan hyvä henki inspiroi Eijaa istuttamaan tilalle kukkaloistoa."

Tuossa koko juttu:

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/eija-rakensi-keijupuutarhan-tyttarensa-muistoksi-puutarhassa-aloin-hiljalleen-taas-nauttia-kaiken-kauneudesta

Eija kirjoitti myös blogia mm. Orvokki-kissan elosta.

http://siilinpihalla.blogspot.com/?m=1

Keijuja? Ei sunkhan tuola vain harhoja nähjä? Semmosia arapialaisia harhoja...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Pääseekö tuolla vierailemaan? Vai onko puutarha jo rapistunut takaisin luonnonmukaiseen tilaansa jottei siinä ole enää mitään niin ihmeellistä?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Pääseekö tuolla vierailemaan? Vai onko puutarha jo rapistunut takaisin luonnonmukaiseen tilaansa jottei siinä ole enää mitään niin ihmeellistä?

Eiköhän sun kannata soitella omistajalle. 😁🎅🤶🎅🤶
Pitääpä tiedustellakin sitten audienssia, tuskin se mikään ääripää kuitenkaan on. Eihän tässä korkealta pudota mutta jos #visitmikkeli listalle kumminkin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kaikkia nyt kiinnostaa onko tuo sivun lopussa oleva auto sepen vanha,merkki ja väri sopisi. http://www.pictame.com/user/siilinpihalla/2144802241/1884954189013025000_2144802241

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Eija rakensi keijupuutarhan
Kaikkia nyt kiinnostaa onko tuo sivun lopussa oleva auto sepen vanha,merkki ja väri sopisi. http://www.pictame.com/user/siilinpihalla/2144802241/1884954189013025000_2144802241

Kaaniita kukkia ja auto.
Onko se niin, että sellainen auto, mitä omistajakin?  Epäluotettava. 😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi