Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuntien tuloveroista petti pohja  (Luettu 1755 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Kuntien tuloveroista petti pohja
Monet kunnat joutuvat nostamaan veroprosenttiaan, ennusteita pienempien verokertymien takia.

Eikö johtaja sibilän onnela ollutkaan onnela.
Miten uhosikaan kaiken laittavansa kuntoon, mutta nyt sekin on peruttu.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja



Sibi kurittanut Kusilahteakin jo 20 vuotta? Olisi kannattanut liittyä Pirkkalaan tai Lemboisiin. On muuten monta Pirkanmaan kuntaa tuossa listassa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja



Sibi kurittanut Kusilahteakin jo 20 vuotta? Olisi kannattanut liittyä Pirkkalaan tai Lemboisiin. On muuten monta Pirkanmaan kuntaa tuossa listassa.
itse epäilen vahvasti että on vaadittu vesilahdellekkin niitä palveluita mitä oikeat kokoomuslaiset nauttii mannerheimintien varrella sen sijaan että olisi eletty suu säkkiä myöten, nyt sitten korjataan satoa, s-marketti vaihtuu salelsi, pankkiaotomaatti läks ja mökkien hinta laskee kuin lehmän häntä robonavetassa :o :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Kuten täälläkin todistelette kuntaliitoksia syytä jatkaa, vaikka kepuloinen asian suurin vastustaja. Asuuko siis jokaisessa kepuloisessa
pieni Kokoomuslainen.

Mihin tarvitsemme 15 maakunnan maakuntahimmeliä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Kuten täälläkin todistelette kuntaliitoksia syytä jatkaa, vaikka kepuloinen asian suurin vastustaja. Asuuko siis jokaisessa kepuloisessa
pieni Kokoomuslainen.

Mihin tarvitsemme 15 maakunnan maakuntahimmeliä.
Kyllähän kuntaliitokset hyvä asia on, mutta kun Kuopio ei millään halua ymmärtää liittymisen hyötyjä ja liittyä meihin...


 

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Tuo onkin kepuloiselle tyypillinen ajatusmalli minä minä minä, mutta kuitenkin muiden pitäisi maksaa lysti.
Ja mahtaako pienen kunnan johto olla ihan terävämmistä päästä, saatika luottamusmiesporras.
Jos olisi pätevä, ei olisi takahikiän kepukunnassa töissä, vaan ihan oikeissa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Tuo onkin kepuloiselle tyypillinen ajatusmalli minä minä minä, mutta kuitenkin muiden pitäisi maksaa lysti.
Ja mahtaako pienen kunnan johto olla ihan terävämmistä päästä, saatika luottamusmiesporras.
Jos olisi pätevä, ei olisi takahikiän kepukunnassa töissä, vaan ihan oikeissa.
Niinku sinäkin, töissä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Tuo onkin kepuloiselle tyypillinen ajatusmalli minä minä minä, mutta kuitenkin muiden pitäisi maksaa lysti.
Ja mahtaako pienen kunnan johto olla ihan terävämmistä päästä, saatika luottamusmiesporras.
Jos olisi pätevä, ei olisi takahikiän kepukunnassa töissä, vaan ihan oikeissa.
Pienen kunnan virkaporras on pätevä ja motivoitunut, joskaan samaa ei voi sanoa luottamusportaasta ja siellä kepulainen syöpä on pahimmillaan. Virkaporras siksi, että usein nuoret ja motivoituneen hakevat vauhtia pienestä kohti suurempaa. Varsinainen virkapöhötys on varmuudella suurkaupungissa, jossa yksikään johtaja ei ole tullut paikkaansa pätevyyden, vaan jäsenkirjan perusteella. Lisäksi pieni kunta useimmiten tuottaa palvelunsa suurkuntia edullisemmin, joskin suuruus toki tuo varmuutta.

Tietenkin, jos Eetu on mukana kuntapolitiikassa, on mahdollista, että pienkunta leikkii suurkuntaa ja silloin tuho on enemmän kuin lähellä.



 

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja



Sibi kurittanut Kusilahteakin jo 20 vuotta? Olisi kannattanut liittyä Pirkkalaan tai Lemboisiin. On muuten monta Pirkanmaan kuntaa tuossa listassa.

Kaikkia pikkukuntia tämä kurittaa tasapuolisesti, se on kyllä hyvä huomata
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Ja lähes koko tämän ajan Kepu on johtanut Suomea ,,,,,,,,,HARHAAN.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21949
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Merkittävä osa maamme kunnista kriisikuntia.
Sitä ei nyt kovin huomata mainita.

Uhotaan, vaikka ei olla enää isäntä talossa, vaan muiden rahojen varassa elätettäviä.

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Heh heh

Sote ja maakuntauudistus ajetaan joulun pyhinä hiljaisuudessa finaaliin.. kuuluu eu-kepuli kuvioon jolla demokratiaa siirretään kauemmaksi kansasta.. Kunnat näivettyvät..

Kuntien talous paikataan kiinteistöveron korotuksilla. Sehän on rikos omistaa maata ja kiinteistöjä tässä kepu-kommunismissa. Odottakaahan vaan.. Kun elätte, tulette näkemään..

carhu

  • Vieras
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
Tuo onkin kepuloiselle tyypillinen ajatusmalli minä minä minä, mutta kuitenkin muiden pitäisi maksaa lysti.
Ja mahtaako pienen kunnan johto olla ihan terävämmistä päästä, saatika luottamusmiesporras.
Jos olisi pätevä, ei olisi takahikiän kepukunnassa töissä, vaan ihan oikeissa.

Se olis hyvä tuossa suuressa uhossaan muistaa,että kun mennään ihan perimmäisten asioiden ääreen, niin täällä ei kuitenkaan ihan  yksin pärjää, vaikka on miten iso kaupunki/kunta.

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja

Sehän on rikos omistaa maata ja kiinteistöjä tässä kepu-kommunismissa. Odottakaahan vaan.. Kun elätte, tulette näkemään..

Kommunismi hiipii pienn baby-askelin yhteiskuntaamme.. mutta hei.. sitähän kansa haluaa..

Maan yksityisomistus on vaan niin eilispäivää..

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.556187

Katsotaanpa.. v. 2009 oli se Vanhasen kepu-hallitus... Lehtomäki ja Tiilikainen maanomistajien asialla.. *tirsk*

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vanhasen_II_hallitus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kuntien tuloveroista petti pohja
ja sunnuntaina sain kuunnella ratiosta kuin hommat oikein hoidetaan tanpesterissa..   oikein tamhattania rakentavat jotta siellä se oikein hieno äly asuukin..    se onko se OIKEAA älyn käyttöä onkin sitten se toinen juttu.   ja eiks tuo seutu ole se yksi kolmesta suomen kehitysaluueesta??