Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepeit on hoidossa...  (Luettu 1412 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Sepeit on hoidossa...

 ...jo...eiku siis sepein valitukset aiheellisia tai ei... https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84202fb2-e97f-428b-9841-6c5e55a73e60
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sepeit on hoidossa...

 ...jo...eiku siis sepein valitukset aiheellisia tai ei... https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84202fb2-e97f-428b-9841-6c5e55a73e60

Heh heh, nythän sää witsin murjaasit. Oksa, Antitesantti valittaa ja kuulemma menee mun piikkiin. Antaa mennä, pitkä on piikki.😁🎅🤶🤡

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Koko ajan täälläkin valitat.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7606
  • Never Trust a Hippy
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Koko ajan täälläkin valitan.
Korjasivvähä. 😀🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Koko ajan täälläkin valitan.
Korjasivvähä. 😀🎅

Lapsellista, kuten kohdun vahtiminen😁😁😁😁

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7606
  • Never Trust a Hippy
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Koko ajan täälläkin valitan.
Korjasivvähä. 😀🎅

Lapsellista, kuten kohdun vahtiminen😁😁😁😁
On hyvä oikaista välillä sepefaktoja.😀 Muuttaa sepefaktoja toSII TARInoiksi.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Sepeit on hoidossa...
mutta ite en kyllä millään tavoin voi ymmärtää tuota sepen kommenttia.   kun aloittajana oli ärräpää ja miä en etes kirjautunna tuohon aikaan.     taitaa prole vain kiukutella ihan omaa "kätevyyttään!"     tai sit oon hällä mielessä koko ajan.         olisi somaa, jos tilanne olisi toinen.   mutta tuollainen ei ole miun tuttavapiiriä..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Sepeit on hoidossa...

 ...jo...eiku siis sepein valitukset aiheellisia tai ei... https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84202fb2-e97f-428b-9841-6c5e55a73e60

"Meillä ei ole valtavasti hankalia asiakkaita, mutta ne jotka valittavat, ovat vakiokasvoja, jotka ovat jatkaneet valittamista jo vuosia.
– Pääsääntöisesti he ovat asiakkaita, joilla on ongelmia muualla elämässä ja he purkavat sitä meidän asiakaspalvelijoihimme, hän jatkaa."


Tiz_mal_leen ku Akro-Vepin veemeliteukset. Voi helevettiläinen senthän...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sepeit on hoidossa...
mitä miä nyt muka oon tehny?    miä en oo valittaja-tyyppiä ja morjastettaan kassojen kanssa jos jossain sattuu vastaan tulemaan..    iha kui muittenkin kauppoin henkilökunnan kaa..

Koko ajan täälläkin valitat.

Eihän Oksa valita ollenkaan.

Sinä ja VeetiEemeli rutistetuksi samaa laulua jankuttaen.

Joka ristuksen päivä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!