vae mistä on kysymys https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809072201187586_u0.shtml
ai, haukvuoren kärpäsekkö tiälläkii pörrää? liekö tuolla piohauella joku vaikutus tuoho?
miten voi oelmaton makki olla huonolla hoitolla? miä laitan kaikki paskat sekajätesäkkiin joka kylän konttiin.. kyl net palaa siinä kuin pellitkii..
Mie oon kuullu varmasta lähtehestä jotta torilla on jääny jäkki huonolle hoijolle. .
Mymmy ollut hiljainen viimeaikoina, onkohan unohtanut meidät?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.09.18 - klo:12:31Mymmy ollut hiljainen viimeaikoina, onkohan unohtanut meidät? Viettää kuulema voimakolmikon (eetiveemeli, tesantti, zepeteoz) kansa yhteisiä seittemänkymppisiä... 🎅
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 14.09.18 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.09.18 - klo:12:31Mymmy ollut hiljainen viimeaikoina, onkohan unohtanut meidät? Viettää kuulema voimakolmikon (eetiveemeli, tesantti, zepeteoz) kansa yhteisiä seittemänkymppisiä... 🎅Mä olen luullut Mymmyä paljon vanhemmaksi. Anteeksi nyt sitten.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 16.09.18 - klo:11:23Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 14.09.18 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.09.18 - klo:12:31Mymmy ollut hiljainen viimeaikoina, onkohan unohtanut meidät? Viettää kuulema voimakolmikon (eetiveemeli, tesantti, zepeteoz) kansa yhteisiä seittemänkymppisiä... 🎅Mä olen luullut Mymmyä paljon vanhemmaksi. Anteeksi nyt sitten.Niinhän siä luulit. Mymmy on nuorekas.