minkä sit pitäis maksaa? joutuuha se maksamaan siunki huolimattoman jälen.
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 12.08.18 - klo:19:09minkä sit pitäis maksaa? joutuuha se maksamaan siunki huolimattoman jälen. Sä et voi noin todistaa, koska et tunne minua. Mutta mää tunnen sinut. Huomasin sen kaupan kassalla.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 12.08.18 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: Oksa - 12.08.18 - klo:19:09minkä sit pitäis maksaa? joutuuha se maksamaan siunki huolimattoman jälen. Sä et voi noin todistaa, koska et tunne minua. Mutta mää tunnen sinut. Huomasin sen kaupan kassalla.Nyt se kulkee stalkkaamassa Oksaakin, jo on miehellä köyhä elämä.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.08.18 - klo:19:18Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 12.08.18 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: Oksa - 12.08.18 - klo:19:09minkä sit pitäis maksaa? joutuuha se maksamaan siunki huolimattoman jälen. Sä et voi noin todistaa, koska et tunne minua. Mutta mää tunnen sinut. Huomasin sen kaupan kassalla.Nyt se kulkee stalkkaamassa Oksaakin, jo on miehellä köyhä elämä.Sepe on ökyeläkeläinen, jolla ei ole metsätietä, jota voisi kytätä. Yksityistien kyttäämisessä Sepe olisi ydinosaamisalueellaan.
Viimeksi muokattu: 12.08.18 - klo:19:24 kirjoittanut Sepeteus
mikä talo? siulla vain pikkunen osakkeen loukko.. mut ootpa vaan kaupuntilaisena osallisena jopa saimaan *****ussa.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.08.18 - klo:19:18Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 12.08.18 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: Oksa - 12.08.18 - klo:19:09minkä sit pitäis maksaa? joutuuha se maksamaan siunki huolimattoman jälen. Sä et voi noin todistaa, koska et tunne minua. Mutta mää tunnen sinut. Huomasin sen kaupan kassalla.Nyt se kulkee stalkkaamassa Oksaakin, jo on miehellä köyhä elämä. Niin, se on mielenkiintoinen havainto. Toisen identiteetillä on hyä kirjoitella. Varsinkin kun itse ei sitä identitettiä ole luonut.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005788901.htmlAikoinaan Egyptiin tuli seitsämän vitsauksien vuotta, koska faarao oli itsepäinen. Näin meilläkin. Kansa maksaa.
apinan tuntoo kaikki mut apina ei tunne ketään. ihan kuin miulla. ja oikeesti en ihan haluakaan tuntia sepeä;