Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Törkeäksi menee  (Luettu 1551 kertaa)

KallePP

  • Vieras
Törkeäksi menee
https://pt-media.org/2018/07/22/arabi-raiskasi-13-vuotiaan-tyton-yleisella-uimarannalla/

On se varmaan kivaa olla suvakki ja huudella että rasisti rasisti ja nähdä kaikkialla rasismia.  Nämä arabiraiskarit pitäis kastroida ja lähettää takaisin kotimaihinsa. Jos minua nyt rasistiksi sanotaan, niin otan sen kohteliaisuutena ja kunnianosoituksena.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Törkeäksi menee
https://pt-media.org/2018/07/22/arabi-raiskasi-13-vuotiaan-tyton-yleisella-uimarannalla/

On se varmaan kivaa olla suvakki ja huudella että rasisti rasisti ja nähdä kaikkialla rasismia.  Nämä arabiraiskarit pitäis kastroida ja lähettää takaisin kotimaihinsa. Jos minua nyt rasistiksi sanotaan, niin otan sen kohteliaisuutena ja kunnianosoituksena.
Samaa mieltä .

Niillä uskonto sallii tuollaisen tosin koraanissa ei ole sellaista sallittu mutta ei kai kiellettykään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Törkeäksi menee
https://pt-media.org/2018/07/22/arabi-raiskasi-13-vuotiaan-tyton-yleisella-uimarannalla/

On se varmaan kivaa olla suvakki ja huudella että rasisti rasisti ja nähdä kaikkialla rasismia.  Nämä arabiraiskarit pitäis kastroida ja lähettää takaisin kotimaihinsa. Jos minua nyt rasistiksi sanotaan, niin otan sen kohteliaisuutena ja kunnianosoituksena.

Kohta tulee Sami-Jami ja kertoo, että raiskaavathan ne kantasuomalaisetkin, eli ongelmaa ei ole. Sitten paikalle rientää SS-mies, joka kaivaa esiin kuvakaappauksen tilastosta, joka todistaa, ettei ISIS-terrori-iskuja tehty 1960-luvulla, joten ISIS ei ole ongelma.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Törkeäksi menee
Jaa Tämän uutisen linkki johti johonkin vajakkien vaihtoehtomediaan. Joka uutinen alkaa siellä otiskolla mutu ja matu sitä ja tätä.

Raapikaa paskamahat persettänne uunipankolla ja haiskaa taas pahalle.

HUUTONAURUA !
EVVK!

Jaa, onks tää sitä loimaalaista logiikkaa: väittää, ettei asia voi vähempää kiinnostaa, mutta silti kommentoi kirjoitukseen😀😀😀
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Törkeäksi menee
mutta eihän sitä voi tietää mikä milloinkin kiinnostaa.. ::)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Törkeäksi menee
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.