Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Okra 4.-7.7.2018  (Luettu 20444 kertaa)

alpo10

  • Vieras
Vs: Okra 4.-7.7.2018
Silloin tällöin tullut ihmeteltyä kuka tekee kaupat näyttelyssä. Ehkä joku joka on tarpeeksi kännissä. Tai asia on ollut jo valmiiksi so*****na.

Mutta ehkä jos myyjät näkevät jonkun oudon tyypin potkivan renkaita, niin antavat potkia kun arvelet ettei siitä tule mitään henkilökohtaista hyötyä vaikka kertoisi ensiluokkaisesta maalauksesta tai erinomaisesta laakeroinnista tai aivan mahtavista käyttöturvapalveluista.

Jos näyttelyssä haluaa tietoa jostain asiasta pitää se itse aktiivisesti hankkia. Tämä on oma kokemus.
messutarjous on mainoskikka, mutta monella kaman raahaminen jostain hevonperseestä sinne okraan maksaa ja siksi haluavat myydä sen siellä pois, ettei tarvii roudata takaisin. Ainakin mulle tarjottiin kyseistä messukonetta, joka olisi siitä kotiin pitänyt kelkkoa jonkun ajan sisällä ja hinta oli sopivasti alennettu... no ei tullut kauppaa

Arion

  • Vieras
Vs: Okra 4.-7.7.2018
Jos myyjät ei saanu tehtyä kauppoja Okrassa, niin voivat vähän peiliinkin katsoa. Siellä ne taas keskenään jutteli eikä huomiota saanu vaikka ryömi äkeen alla. Noh, tietysti ammattimiehet PA:set tunnistaa jo kaukaa, jotteivät turhaa puhele.

Sama tuntemus. Peräkärrikaupoille luulin meneväni. Ukot nojaili koneisiin ja keskenään juttelivat, asiakkaat olivat kuin ilmaa. Kuulin  syrjäkorvalla kuinka samalla osastolla myyjä haukkui asiakkaalle kilpalijatraktorimerkkiä. Minun puolesta kesänäyttelyt voisi vaikka lopettaa ja suunnata itse pelkästään syksyn näyttelyihin.

Viimeksi muokattu: 14.07.18 - klo:10:03 kirjoittanut Arion