Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Outo soitto Italiasta  (Luettu 6904 kertaa)

Mullikki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Outo soitto Italiasta
Eilen joku emäntä soitti jostain eu
kyselystä.Puhelu tuli italiasta suuntanumeron
perusteella +39  06 429  26.
Lupas soittaa uudellee.Onko muille soitellu?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Outo soitto Italiasta
Puhuiko suomea? Yhteen aikaan oli maanvaivaksi asti riesana noi ulkomaan kalastelupuhelut, loppui vasta kun järjestelmällisesti blokkasin kaikki, jos en tiennyt että ko. maasta joku mua haluaisi tavoitella. Muutenkin tärkeät soittojutut sovitaan etukäteen.
Nothing is Something Worth Doing

Mullikki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Vs: Outo soitto Italiasta
Puhu suomea ja sanoi nimensä.Kysyi jostai eu tulevasta
ohjelmakaudesta.Sanoin ettei ole aikaa.fonecta sanoo että
Paljon soittoja numerosta

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Outo soitto Italiasta
Puhuiko suomea? Yhteen aikaan oli maanvaivaksi asti riesana noi ulkomaan kalastelupuhelut, loppui vasta kun järjestelmällisesti blokkasin kaikki, jos en tiennyt että ko. maasta joku mua haluaisi tavoitella. Muutenkin tärkeät soittojutut sovitaan etukäteen.
Soittamallako? :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Outo soitto Italiasta
Mulle soitti joku tuommoinen kans, puhui huonosti n. kolmea kieltä.

Sen idea oli, että sen sisko olisi halunnut muuttaa luokseni asumaan. En pässyt selvyyteen että miksi ja minkä ikäinen se sisko olisi ollut. Mut puoli tuntia se jaksoi asiasta jauhaa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3128
Vs: Outo soitto Italiasta
no eilen illalla numero soitti, vastasin ja Marko moro! Ei ollut ketään mun tutuista Markoista, kysyi kuulumisia, aatelin sen olevan yks entisiä työkavereita, ei ollut sekään, puhui ummet lammet, eronnut, kämppää ostanut, työjohtaja, Ei vaan kuulostanut tutulta, no sitten kysyn sukunimee, sanoi kyllä mutta se oli ei virtanen, mutta toiseks yleisi sukunimi Suomessa. No kysyin oliko hän siellä sen rikkaan lääkärin työmaalla, oli, se oli haastava keikka, ei täsmentänyt ei sen lääkärin nimee taia paikkakuntaa edes. Menään kaljalle joskus. Kohtelias hän oli, välillä puhui tampereesta välillä vantaalla, kouvola.... Oli aikaa puhua mutta en vaan tienyt mitä halus ja puhui sen jannen ja mikan tai miran jutuista, antti se lopetti laattahommat ja meni kauppahommiin.  Ei hän kuulostanut kovin humalaiselta edes. Outoo

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12085
Vs: Outo soitto Italiasta
Mä laitoin kerran tekstarin jollekulle, ettei tarvitse tulla huomenna töihin. Meni vaan väärään numeroon. ))))))))))))))))))))))))))
Onneksi heppu ei saanut sentään laakia.

Paalari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 689
Vs: Outo soitto Italiasta
Mulle soitti joku tuommoinen kans, puhui huonosti n. kolmea kieltä.

Sen idea oli, että sen sisko olisi halunnut muuttaa luokseni asumaan. En pässyt selvyyteen että miksi ja minkä ikäinen se sisko olisi ollut. Mut puoli tuntia se jaksoi asiasta jauhaa.

Kai lupasit ottaa. Toi on se sisko. https://www.google.fi/search?q=italialainen+nainen&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi5pPjwk8PbAhULECwKHVulA68QsAQIMg&biw=1280&bih=570#imgrc=ZbSyU2CacRLHbM:

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65280
Vs: Outo soitto Italiasta
mihin hittoon työ jaatte nuita puhelutietoja?       miulle ei koskaan soita ku kotpomaiset ja asiasta.   

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Outo soitto Italiasta
Miulle soittavat sähkön myyjät kerran kuussa... muuten saa olla aika rauhassa.

Köntys

  • Vieras
Vs: Outo soitto Italiasta

Ei enää kovin usein kauppiaat soittele. Sitä mukaa kun joku kaupustelija on soittanut, olen pistänyt numeron suljettujen luetteloon  :D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Outo soitto Italiasta
Italialaisia työkalukauppiaita enää missään? Joilla kiire lennolle ja saada kalut veks... halavalla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1542
Vs: Outo soitto Italiasta
Italialaisia työkalukauppiaita enää missään? Joilla kiire lennolle ja saada kalut veks... halavalla.

Toissapäivänä Mikkelissä oli... Konferenssi Joensuussa, painavat työkalunäytteet, kiire lennolle Helsinkiin, suomalaisen vaimon kanssa Milanoon...
Don Essex

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12085
Vs: Outo soitto Italiasta
Italialaisia työkalukauppiaita enää missään? Joilla kiire lennolle ja saada kalut veks... halavalla.

Toissapäivänä Mikkelissä oli... Konferenssi Joensuussa, painavat työkalunäytteet, kiire lennolle Helsinkiin, suomalaisen vaimon kanssa Milanoon...
Vilautti varmaan passiaan pyytämättä. Kun et ollut kiinnostunut, tarjosi lopuksi 1/5 hinnalla ?