kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.05.18 - klo:12:07kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html Valiunkin kannattaas siirtyä terveyspalvelu alalle. Siellä on eurot nilallaan.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.05.18 - klo:12:07kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html Valiunkin kannattaas siirtyä terveyspalvelu alalle. Siellä on eurot nilallaan.Siinä karjalaispiirakan arvio Kainuun murteella.Valio siirtyi aikoinaan Puolan tyrniin. kun Sepon tyrnin hinta ei kohdannut.
Lainaus käyttäjältä: H Hehtolitra - 17.05.18 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.05.18 - klo:12:07kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html Valiunkin kannattaas siirtyä terveyspalvelu alalle. Siellä on eurot nilallaan.Siinä karjalaispiirakan arvio Kainuun murteella.Valio siirtyi aikoinaan Puolan tyrniin. kun Sepon tyrnin hinta ei kohdannut.Laitetaan yhesä kukkia sinnen Riihi Mäen vankileirin muistomerkille.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:16:34Lainaus käyttäjältä: H Hehtolitra - 17.05.18 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.05.18 - klo:12:07kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html Valiunkin kannattaas siirtyä terveyspalvelu alalle. Siellä on eurot nilallaan.Siinä karjalaispiirakan arvio Kainuun murteella.Valio siirtyi aikoinaan Puolan tyrniin. kun Sepon tyrnin hinta ei kohdannut.Laitetaan yhesä kukkia sinnen Riihi Mäen vankileirin muistomerkille."Tuliko suu hyvä makuseks ko sait haastella?"Vie muutama karjalanpiirakka. Riihimäen pulut korjaa talteen.Valitettavasti tarjottava karjalaisia, kun puolalaisia ei vielä toistaiseksi saa.
Lainaus käyttäjältä: H Hehtolitra - 17.05.18 - klo:16:42Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:16:34Lainaus käyttäjältä: H Hehtolitra - 17.05.18 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.05.18 - klo:14:50Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.05.18 - klo:12:07kun rikkaat lääkärit valmistautuu veriseen hintakilpailuun soten myötä jotain tämän kaltaista oli kyllä odotettavissa, rikkaat lääkärit ja hoitajat ovat suuresti pettyneet kokoomuksen kykyyn ohjata veeti tuomaan vähät rahansa yksityiselle edulliselle terveysasemalle joten päättivät toimia itse https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005683262.html Valiunkin kannattaas siirtyä terveyspalvelu alalle. Siellä on eurot nilallaan.Siinä karjalaispiirakan arvio Kainuun murteella.Valio siirtyi aikoinaan Puolan tyrniin. kun Sepon tyrnin hinta ei kohdannut.Laitetaan yhesä kukkia sinnen Riihi Mäen vankileirin muistomerkille."Tuliko suu hyvä makuseks ko sait haastella?"Vie muutama karjalanpiirakka. Riihimäen pulut korjaa talteen.Valitettavasti tarjottava karjalaisia, kun puolalaisia ei vielä toistaiseksi saa.Hyin on makiaa.
Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi kuusta piti raketilla hakea niitä kiviä kun onhan niitä maassa tarpeeksi.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:17:35Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi kuusta piti raketilla hakea niitä kiviä kun onhan niitä maassa tarpeeksi.Ne on muuten samoja kiviä kuin maassakin , tiijätkö miksi ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.05.18 - klo:18:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:17:35Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi kuusta piti raketilla hakea niitä kiviä kun onhan niitä maassa tarpeeksi.Ne on muuten samoja kiviä kuin maassakin , tiijätkö miksi ?Oon niin sivistynyt että tiedän tieteeseen perustuvan vastauksen.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.05.18 - klo:18:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:17:35Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi kuusta piti raketilla hakea niitä kiviä kun onhan niitä maassa tarpeeksi.Ne on muuten samoja kiviä kuin maassakin , tiijätkö miksi ?Oon niin sivistynyt että tiedän tieteeseen perustuvan vastauksen.Kuin myös , ne on peräisin maasta mutta miksi .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.05.18 - klo:19:17Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.05.18 - klo:18:21Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 17.05.18 - klo:17:35Mua on aina ihmetyttänyt, että miksi kuusta piti raketilla hakea niitä kiviä kun onhan niitä maassa tarpeeksi.Ne on muuten samoja kiviä kuin maassakin , tiijätkö miksi ?Oon niin sivistynyt että tiedän tieteeseen perustuvan vastauksen.Kuin myös , ne on peräisin maasta mutta miksi .Harmi että maapallo ei muinoin revennyt silleen, että Kosken kunta olisi mennyt kuuhun 😂😂😂