Kotimaisuus brändääjä huomasi itsekin olevansa väärässä ja hiljeni.
***Jos nyt mua tarkoitat, niin ei vain ole tullut sellaisia vastaväitteitä, joihin olisi pitänyt vastata.
Kuten tuolla aiemmin kirjotin, niin ei mulla ole mitään uutta logoa vastaan. Kyse on vain ajoituksesta. Tämä on selvästi sellainen päätös, joka on tehty viime vuoden puolella eli silloin kun bisnes kukoisti. Infra muuttui loppuvuoden aikana sen verta rajusti, että toivoisin joidenkin päätösten uudelleen arviointia lähinnä aikataulutusten kannalta.
Lainaus Maito ja me-lehden pääkirjoituksesta "Suomalaisesta, laadultaan EU:n parhaasta parhaasta maidosta jalostustuu valiolaisten työllä ja taidolla maukkaita, turvallisia maitovalmisteita ja lisäarvotuotteita, joiden terveysvaikutukset ovat kysyttyjä muuallakin....Purkillinen Valio maitoa on viimeisen pisaraan asti suomalaista."
Tämän brändin vahvistamiseen olisin itse käyttänyt vähäiset pahimman notkahduksen markkinointivarat. Läpinäkyvyyden parantaminen, kuten adam mainitsi, on juuri tätä. Valio oli hyvällä tiellä viime vuonna tässä suhteessa tilaesimerkein...
Uuden logon aika olisi sitten seuraavan nousukauden alettua.