Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kylvöt 2018  (Luettu 174494 kertaa)

markoantero

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Kylvöt 2018
En tie muutama hehtaari tuli vehnää kylvettyä,ainakin meillä on viel maat märkiä. Parhaimpia lohkoja aloittelin mut kiirusta ei tartte huomen viel pidellä. Ehkä vois paskan ajoa alotellla iltapäivästä varovaisessti ;)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kylvöt 2018
Märkää on, ei tuu vielä mitään kylvöistä.  Viikonloppuun menee.

Paripyöriä vois kattella valmiiks.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19866
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kylvöt 2018
Kuivaa on jo. Mutta eipä noilla hömpillä nii väliä. Jos kevätvehnän laittais huomenillalla.

Ja rapsin heti perään. Vertti ohra kerkiää vaikka kuukauden päästä.

-SS-

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Kylvöt 2018
Täällä eteläisessä salossa näyttää kaikki olevan pelloilla. Tasauksia ja juurikkaan kylväjiä. Yhtään viljan kylväjää en ole vielä kuitenkaan nähnyt. Yksi sankari oli jo lautastinttarillakin avaamassa sänkeä. Päänkokoista savikokkaretta nousi ja paripyöränväli näytti olevan muurautunut.
Mystinen kesälaatumies

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kylvöt 2018
Mitä te höpisette? Kynnetyt on aivan ruutia. Kylvökin onnistuisi hyvin, mutta ei voi ajatellakkaan, kun on pakko keskittyä tasailuun. Ehdottomasti kirevuosi, kahdella ajokerralla pinta on liki tuhkaa.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19866
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kylvöt 2018
Täällä eteläisessä salossa näyttää kaikki olevan pelloilla. Tasauksia ja juurikkaan kylväjiä. Yhtään viljan kylväjää en ole vielä kuitenkaan nähnyt. Yksi sankari oli jo lautastinttarillakin avaamassa sänkeä. Päänkokoista savikokkaretta nousi ja paripyöränväli näytti olevan muurautunut.

Mä en tunnusta. Ei hyvä idea ollut lautanen jos pahnaa varsinkin on paljon.

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19866
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kylvöt 2018
Mitä te höpisette? Kynnetyt on aivan ruutia. Kylvökin onnistuisi hyvin, mutta ei voi ajatellakkaan, kun on pakko keskittyä tasailuun. Ehdottomasti kirevuosi, kahdella ajokerralla pinta on liki tuhkaa.

Lopeta tuo julma henkinen väkivalta meitä sänkiaukean jälkijunassakulkijoita kohtaan ! Kyllä kynnökset olisivat hienoja nyt rullailla siementä maahan.

Mut se 54 euroo oli pakko päästä kuittaamaan....ainakin kerran viisivuotiskaudessa...

-SS-

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Kylvöt 2018
Mitä te höpisette? Kynnetyt on aivan ruutia. Kylvökin onnistuisi hyvin, mutta ei voi ajatellakkaan, kun on pakko keskittyä tasailuun. Ehdottomasti kirevuosi, kahdella ajokerralla pinta on liki tuhkaa.

Lopeta tuo julma henkinen väkivalta meitä sänkiaukean jälkijunassakulkijoita kohtaan ! Kyllä kynnökset olisivat hienoja nyt rullailla siementä maahan.

Mut se 54 euroo oli pakko päästä kuittaamaan....ainakin kerran viisivuotiskaudessa...

-SS-




Toi on varsin hyvä ja tosi.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Kylvöt 2018
Märkää on, ei tuu vielä mitään kylvöistä.  Viikonloppuun menee.

Paripyöriä vois kattella valmiiks.
Käyks laittamas rengasliikkees :-\

AP120

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1283
Vs: Kylvöt 2018
Täällä eteläisessä salossa näyttää kaikki olevan pelloilla. Tasauksia ja juurikkaan kylväjiä. Yhtään viljan kylväjää en ole vielä kuitenkaan nähnyt. Yksi sankari oli jo lautastinttarillakin avaamassa sänkeä. Päänkokoista savikokkaretta nousi ja paripyöränväli näytti olevan muurautunut.

Mä en tunnusta. Ei hyvä idea ollut lautanen jos pahnaa varsinkin on paljon.

-SS-

Minkälainen lautasäes?
Itse olen avannut pehkuisia kauran sänkiä vanhalla lautasmuokkaimella, jossa ensinmäisestä lautasrivistä seuraavaan on puolimetriä väliä.
Ei saa tukkoon.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kylvöt 2018
Märkää on, ei tuu vielä mitään kylvöistä.  Viikonloppuun menee.

Paripyöriä vois kattella valmiiks.
Käyks laittamas rengasliikkees :-\

Rengasliike tulee laittamaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Kylvöt 2018

Viikon päästä kylvöt tehty   ;D

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19866
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kylvöt 2018
Täällä eteläisessä salossa näyttää kaikki olevan pelloilla. Tasauksia ja juurikkaan kylväjiä. Yhtään viljan kylväjää en ole vielä kuitenkaan nähnyt. Yksi sankari oli jo lautastinttarillakin avaamassa sänkeä. Päänkokoista savikokkaretta nousi ja paripyöränväli näytti olevan muurautunut.

Mä en tunnusta. Ei hyvä idea ollut lautanen jos pahnaa varsinkin on paljon.

-SS-

Minkälainen lautasäes?
Itse olen avannut pehkuisia kauran sänkiä vanhalla lautasmuokkaimella, jossa ensinmäisestä lautasrivistä seuraavaan on puolimetriä väliä.
Ei saa tukkoon.

Viskars. Ei mee tukkoon mut.märkiä liipareita nostaa syvältä ja kiekkoihin tarttuu savea kaapimet on liika kapiat.

-SS-

AP120

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1283
Vs: Kylvöt 2018
Ok.
Mulla kulkee pyörien varassa, niin voi säätää vaikka neljään senttiin.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kylvöt 2018
Vieläkin on märkiä maat, sen verran poikkesin pellolla että tukin muutaman ison kyntövirheeni perälevyn kanssa.

Ihan muovailuvahaa viiden sentin jälkeen, ei mitään asiaa ennen viikonloppua.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159