Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koska viimeksi hiihdit?  (Luettu 2791 kertaa)

Jami2004

  • Vieras
Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankikantoa aikaan...

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti Loimijoen rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankmokantoa aikaan...

 
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankikantoa aikaan...

  Vein sukset armeijan varastoon, enkä ole suksia sen jäläkeen jalakaani laittanut.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankikantoa aikaan...

  Vein sukset armeijan varastoon, enkä ole suksia sen jäläkeen jalakaani laittanut.
Sepeteus on siis hiihtänyt viimeksi joskus vuonna 1965?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankikantoa aikaan...

  Vein sukset armeijan varastoon, enkä ole suksia sen jäläkeen jalakaani laittanut.
Sepeteus on siis hiihtänyt viimeksi joskus vuonna 1965?

Ei nyt sulla osunut. Mää vein ne sukset varastoon, kun kotiuttivat talavi sojasta

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Just tänä aamuna 20,6 km hiihdin. Lähdin klo. 08:50 sopivasti jäätyneelle ladulle ja klo. 10:30 alkoi sulamaan juuri kun lenkkini sain tehtyä.

Tällä kaudella (25.12.2017-08.04.2018) 2640 hiihtokilometriä. Tänä vuonna 2564 km (01.01.2018-08.04.2018)

Tykkilumenlatu kestää vielä noin kuukauden ja hiihtoputkessa jatketaan toukokuun loppupuolelle. Tällä kaudella tulee min. 3000km.

hiihtoputki avataan 29.09.2018 ja tykkilumilatu 27.10.2018. Tänä vuonna tulee 3500-4000 hiihtokilometriä.

Ennen 25.12.2017 hiihtoa en ollut hiihtänyt 2010-luvulla.
Grow the feed, not the weeds!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66056
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
oho, sepe on käyny jossain muualla kuin suetsilla turvaleikeissä!    monessako kahinapaikassa onkaan ollu lunta jotta hiihtään joutuu?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
oho, sepe on käyny jossain muualla kuin suetsilla turvaleikeissä!    monessako kahinapaikassa onkaan ollu lunta jotta hiihtään joutuu?

Ei oo Oksakaan laskenu mäkkee, vaikka niin hyät mäenlaskupaikat.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti Loimijoen rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankmokantoa aikaan...

Äijä alottaa keskusteluketjun hiihdosta ja vastaa itse itselleen siihen jotain hankmo-shittiä?

Kuka meistä on pöllyssä?


🤣🤣🤣🤣🤣
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Mahtaa tuosta joku viikko olla, vaen vielä pittää lyyvvä hikilauvvat jalakaan, kun tekasin ihan ite sukset
Elämä on parasta kometiijjaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66056
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
mistä sepe moista päättelee?   ihme kyylä muuten jos kaikki miun laskut näkis muka..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
mistä sepe moista päättelee?   ihme kyylä muuten jos kaikki miun laskut näkis muka..

Ajelin ohi, ei näkyny latuja.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti Loimijoen rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankmokantoa aikaan...

Äijä alottaa keskusteluketjun hiihdosta ja vastaa itse itselleen siihen jotain hankmo-shittiä?

Kuka meistä on pöllyssä?


🤣🤣🤣🤣🤣

Sinä olet pöllyssä.

 Kirjoitat sitten Samina tai Jamina.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti Loimijoen rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankmokantoa aikaan...

Äijä alottaa keskusteluketjun hiihdosta ja vastaa itse itselleen siihen jotain hankmo-shittiä?

Kuka meistä on pöllyssä?


🤣🤣🤣🤣🤣

Sinä olet pöllyssä.

 Kirjoitat sitten Samina tai Jamina.

Kuin sää jaksat? Eiks sulla ole muuta tekemistä kun pöljäillä noilla nimimerkeillä?

Hanki elämä...
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Koska viimeksi hiihdit?
Itse tänä aamuna reilu tunti Loimijoen rantoja pitkin. Yön parin tunnin pakkaset eivät olleet ihan riittävästi saaneet hankmokantoa aikaan...

Äijä alottaa keskusteluketjun hiihdosta ja vastaa itse itselleen siihen jotain hankmo-shittiä?

Kuka meistä on pöllyssä?


🤣🤣🤣🤣🤣

Sinä olet pöllyssä.

 Kirjoitat sitten Samina tai Jamina.

Kuin sää jaksat? Eiks sulla ole muuta tekemistä kun pöljäillä noilla nimimerkeillä?

Hanki elämä...

Hanki sää elämä, ilman huumeita, mutta kirjoita ensin Jami-nimimerkillä jotain kivaa taas kerran.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!