Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lisää teho traktoriin ?  (Luettu 5586 kertaa)

Santeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 267
Lisää teho traktoriin ?
Minkälaisia kokemuksia on moottorin siruttamisesta. Missä teetit ja mikä maksoi.






zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Lisää teho traktoriin ?
ohjelmoitiin porintehotuonnin toimesta ja semmonen n.950€ ja dynotus ennen ja jälkeen kuului hintaan ja se 40hv mikä pitikin lisätä niin se lisättiin ja aivan eri traktori nykyään ja 5ltr tankillisella kuluttaa vähemmän (ei siis ainakaan lisääntynyt kulutus) vaikka on raskaammat kärryt vetää mitä toisessa samanlaisessa deutsissa ;D ja savua ei tullut ennenkään putkesta eikä tuu vieläkään.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Lisää teho traktoriin ?
ohjelmoitiin porintehotuonnin toimesta ja semmonen n.950€ ja dynotus ennen ja jälkeen kuului hintaan ja se 40hv mikä pitikin lisätä niin se lisättiin ja aivan eri traktori nykyään ja 5LTR TANKILLISELLA KULUTTAA VÄHEMMÄN (ei siis ainakaan lisääntynyt kulutus) vaikka on raskaammat kärryt vetää mitä toisessa samanlaisessa deutsissa ;D ja savua ei tullut ennenkään putkesta eikä tuu vieläkään.

Miksi ne tankkia pienenti? Meillä vie justiin saman verran löpöä tankillisella ennen ja jälkeen lastutuksen  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Lisää teho traktoriin ?
ohjelmoitiin porintehotuonnin toimesta ja semmonen n.950€ ja dynotus ennen ja jälkeen kuului hintaan ja se 40hv mikä pitikin lisätä niin se lisättiin ja aivan eri traktori nykyään ja 5LTR TANKILLISELLA KULUTTAA VÄHEMMÄN (ei siis ainakaan lisääntynyt kulutus) vaikka on raskaammat kärryt vetää mitä toisessa samanlaisessa deutsissa ;D ja savua ei tullut ennenkään putkesta eikä tuu vieläkään.

Miksi ne tankkia pienenti? Meillä vie justiin saman verran löpöä tankillisella ennen ja jälkeen lastutuksen  ;D
joo sori siis pieni ajatus virhe tuossa. Kesällä käytiin aina 135 ja 120 (ohjelmoitu) deutsit tankkaamassa kahden päivän välein niin 120 deutsiin meni aina noin lukuna 5 litraa vähemmän tankkiin ja siis on vielä raskaammat kärryt perässä eli 16h aikana kului 5 litraa vähemmän ainetta jos joku ei vielä ymmärtänyt  ;D ja kuskejakin vaihdettiin välillä päittäin niin luku pysyi aika samana...

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Onko muutkin olleet tyytyväisiä tuohon Porin tehotuontiin? Ihan ok hinta mielestäni, tai ainakin halvempi, kuin traktorin vaihto.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9885
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Onko muutkin olleet tyytyväisiä tuohon Porin tehotuontiin? Ihan ok hinta mielestäni, tai ainakin halvempi, kuin traktorin vaihto.

Sieltä mullekkin lastu tuli, tyytyväinen olen. Todella paljon halvempaa kuin traktorin vaihto ja vielä paremmin tehot käytössä kuin tehtaan säädöillä olevissa, vaikka olisikin paperilla samat lukemat ;)

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Itse olen ajatellut käyttää voimaa.comin palveluja. Väittävät tosiaan että traktorien vääntö parantuu, teho kasvaa ja kulutus laskee.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Itse olen ajatellut käyttää voimaa.comin palveluja. Väittävät tosiaan että traktorien vääntö parantuu, teho kasvaa ja kulutus laskee.

Kannattaa kokeilla, mä kävin sielä autonkin kans. :D Ei taida yrittäjä olla edes kovin kaukana teiltä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Itse olen ajatellut käyttää voimaa.comin palveluja. Väittävät tosiaan että traktorien vääntö parantuu, teho kasvaa ja kulutus laskee.

Kannattaa kokeilla, mä kävin sielä autonkin kans. :D Ei taida yrittäjä olla edes kovin kaukana teiltä.

***Joo, ei tule kilometrikorvaukset esteeksi. Taitaa matkaa kertyä peräti 200 metriä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Lisää teho traktoriin ?
Itse olen ajatellut käyttää voimaa.comin palveluja. Väittävät tosiaan että traktorien vääntö parantuu, teho kasvaa ja kulutus laskee.
onko voimaa.comilla muuten dynoa? ja siis deutsissa lähtee melkein täydet väännöt tyhjäkäynniltä asti ja vääntöä on reilusti että se lähtee vaikka kutos vaihteella liikkeelle mukisematta  ;D  vakio ohjelma kun oli aika laiska :-\