Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nissan Pick Up 4X4  (Luettu 3691 kertaa)

Topi Tolvana

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Nissan Pick Up 4X4
Millaisia kokemuksia lukijoilla on ko autosta vm 2002 ja uudemmat. Ajaako sillä 300 000 km ongelmitta?
Sitä saa mitä tilaa

Cepu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
Vs: Nissan Pick Up 4X4
Millaisia kokemuksia lukijoilla on ko autosta vm 2002 ja uudemmat. Ajaako sillä 300 000 km ongelmitta?


http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?p=1307433&sid=65a7dd126311c1ce0940d2367ee98870

Tuossa ois käyttäjäkokemuksia ihan suomen kielellä nissanin lava-autoista. Itse ainaskin jättäisin tietyn ikähaitarin autot hankkimatta.

Punainen Parooni

  • Vieras
Vs: Nissan Pick Up 4X4
Katsele Tekniikan maailman sivustoilta sieltä löytyy myös jotain koeajosivustoja,ei mitään kestotestiä kuitenkaan noin pitkälle kilometrimäälle.Suhteellisen kestäviähän nuo japsit on.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Nissan Pick Up 4X4
Kaverilla kajahti kone just -02 vuosimallin Kingcapista. Eli siitä ikäluokasta kannattaa pysyä erossa, tuoreempiin on kuulemma tullut parannusta.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Nissan Pick Up 4X4
No kaikkein paras se härveli olisi Apilaksen(tarkoitan puolustusvoimien käyttämää panssarin torjunta sinkoa)maalitauluna. Kyllähän sillä varmaan ajelee, mutta en itse enää kellekkään suosittele Nissania omien kokemusten pohjalta.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Paalari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 692
Vs: Nissan Pick Up 4X4
Navarasta ei ole moitteen sanaa sanottavana..

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nissan Pick Up 4X4
Tuollainen nissani siis kannattais ostaa pilkkahinnalla ja teettää siihen ilmatteeksi moottoriremontti.
Kui mää ain olen paras?