Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sanoma too  (Luettu 9952 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Sanoma too
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Melissa18-avautuu-somessa-seksiviestittelysta-yli-40-vuotiaan-miehen

”Olin pari vuotta takaperin epävarma itsestäni ja etin siksi seuraa netistä ja kirjoittelin siellä. Mua lähestyi siellä kaveri nimeltä ”Jankka”, joka kehui minua ja ulkonäköäni ja alettiin kirjoitella. Silloin se tuntui siltä et joku oli kiinnostunut. Olin aika nuori, just ehkä sen 16 vuotta. 
Se keskustelu meni tämän kaverin kanssa aika nopeasti seksuaaliseksi ja ehkä vähän ahdistavallakin tavalla. 

Nuori nainen paljasti myös yksityiskohtia erittäin intiimeistä asioista, kuten että hän tapasi miestä seksuaalisessa mielessä hotellissa sekä autossa.”

https://mvlehti.net/2018/02/14/sanoman-pomo-ahdisteli-pikkutyttoa-katso-nimi-ja-kuvat/

Tämä lasta jahdannut sikailija on nimeltään Jan Träskelin. Hän työskentelee Sanoma Oyj:ssa markkinointipäällikkönä.



Mitäs ny teherähän ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65864
Vs: Sanoma too
mut mites suhtaututaan puumiin?   kuka niitä on nostannu tikun nokkaan?   

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Sanoma too
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Melissa18-avautuu-somessa-seksiviestittelysta-yli-40-vuotiaan-miehen

”Olin pari vuotta takaperin epävarma itsestäni ja etin siksi seuraa netistä ja kirjoittelin siellä. Mua lähestyi siellä kaveri nimeltä ”Jankka”, joka kehui minua ja ulkonäköäni ja alettiin kirjoitella. Silloin se tuntui siltä et joku oli kiinnostunut. Olin aika nuori, just ehkä sen 16 vuotta.
Se keskustelu meni tämän kaverin kanssa aika nopeasti seksuaaliseksi ja ehkä vähän ahdistavallakin tavalla.

Nuori nainen paljasti myös yksityiskohtia erittäin intiimeistä asioista, kuten että hän tapasi miestä seksuaalisessa mielessä hotellissa sekä autossa.”

https://mvlehti.net/2018/02/14/sanoman-pomo-ahdisteli-pikkutyttoa-katso-nimi-ja-kuvat/

Tämä lasta jahdannut sikailija on nimeltään Jan Träskelin. Hän työskentelee Sanoma Oyj:ssa markkinointipäällikkönä.



Mitäs ny teherähän ?

Odotetaan Opelmiehen vastausta.

Odotamme Opelmies/ apilas jr: n kommenttia...lienee kyllä järkyttynyt kun sanoma Oyj: stä tällaista paljastuu...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Sanoma too
Sitten uskon, jos luotettavana pidetty HS kirjoittaa asiasta.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7777
  • Never Trust a Hippy
Vs: Sanoma too
Sitten uskon, jos luotettavana pidetty HS kirjoittaa asiasta.  :D
Jos ei ole kepu tai persu, niin ei kirjoita😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Sanoma too
   cría cuervos y te sacarán los ojos

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sanoma too
Onneksi ei Agronet vastaa todellisesta poliitiikasta . Oli aika humoristista eduskuntatalolla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Sanoma too
Onneksi ei Agronet vastaa todellisesta poliitiikasta . Oli aika humoristista eduskuntatalolla .
Tässä jutussa taasen EI ole kyse politiikasta vaan hyväksikäytöstä googlaa sana Metoo = minä myös

Asia on ollut agendalla jo jonkin aikaa, myös Hs on ollut näkyvästi asialla, vaan entäs nyt kun on kyseessä oma mies.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sanoma too
VMP! :D

Ja taas on koulujakäymättömiä lande-vajakkeja viety 10-0 ryssän VMP-lehden toimesta?


Kysykääs vajakit mv /vk lehden paskasuolen toimituksesta, että mikälaisen budjetin vanja- FSB on antanut paskan levittämiselle tänä vuonna?


HUUTONAURUA kybällä!

höpösaari, väyryssä ja soomen vajakit---- RUFIn hyödylliset hölmöt!

Loimaan huutopieruluuseri tekaissu uuren nimimerkin.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sanoma too
Onneksi ei Agronet vastaa todellisesta poliitiikasta . Oli aika humoristista eduskuntatalolla .
Tässä jutussa taasen EI ole kyse politiikasta vaan hyväksikäytöstä googlaa sana Metoo = minä myös

Asia on ollut agendalla jo jonkin aikaa, myös Hs on ollut näkyvästi asialla, vaan entäs nyt kun on kyseessä oma mies.


Presidentti Halonen on joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi . Mikäs se kohutoimittaja joka joutui pois koska oli lesbo eikä suostunut miesten kanssa sänkyyn , joku Korhonen kai .

Näitä riittää . Isännät pani aikoinaan piikojaan , Emännät naivat Renkien kanssa ..........
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8451
Vs: Sanoma too
Onneksi ei Agronet vastaa todellisesta poliitiikasta . Oli aika humoristista eduskuntatalolla .
Tässä jutussa taasen EI ole kyse politiikasta vaan hyväksikäytöstä googlaa sana Metoo = minä myös

Asia on ollut agendalla jo jonkin aikaa, myös Hs on ollut näkyvästi asialla, vaan entäs nyt kun on kyseessä oma mies.


Presidentti Halonen on joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi . Mikäs se kohutoimittaja joka joutui pois koska oli lesbo eikä suostunut miesten kanssa sänkyyn , joku Korhonen kai .

Näitä riittää . Isännät pani aikoinaan piikojaan , Emännät naivat Renkien kanssa ..........

Ei voi pitää paikkaansa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sanoma too
Onneksi ei Agronet vastaa todellisesta poliitiikasta . Oli aika humoristista eduskuntatalolla .
Tässä jutussa taasen EI ole kyse politiikasta vaan hyväksikäytöstä googlaa sana Metoo = minä myös

Asia on ollut agendalla jo jonkin aikaa, myös Hs on ollut näkyvästi asialla, vaan entäs nyt kun on kyseessä oma mies.


Presidentti Halonen on joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi . Mikäs se kohutoimittaja joka joutui pois koska oli lesbo eikä suostunut miesten kanssa sänkyyn , joku Korhonen kai .

Näitä riittää . Isännät pani aikoinaan piikojaan , Emännät naivat Renkien kanssa ..........

Ei voi pitää paikkaansa.

Sokea varmaanki.....
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Sanoma too
Mitäs ny teherähän ?
Kannattasko laittaa vaikka twitteriviestiä, josko teillekin heruisi jotain.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Sanoma too
Mitäs ny teherähän ?
Kannattasko laittaa vaikka twitteriviestiä, josko teillekin heruisi jotain.
Ei kannattaisi, entäs kylmis ite – Jan on vissiin mielessä ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
   cría cuervos y te sacarán los ojos