Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tallinna-tunneli  (Luettu 14193 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23591
Vs: Tallinna-tunneli
Mitäs väliä budjetissa pysymisessä, jos maksajana yksityinen taho.

Tallinnassa vajaa 500 000 asukasta, koko Viro 300 kilometrin säteellä 1,3 miljoonaa ihmistä, väylä keskiseen Euroopaan aikanansa

Meillä 2-3 miljoonaa asukasta vaikutusalueella.

Pikkasen eri näkökulma kuin maailman katselu oman paskaluukun ovesta.

Pienempien erien ,esim. vilja vienti tulisi kannattavaksi, ilman vientikauppioiden satama-mafiaa.
Kontti junaan ja menoksi.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9889
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tallinna-tunneli
Mitäs väliä budjetissa pysymisessä, jos maksajana yksityinen taho.

Tallinnassa vajaa 500 000 asukasta, koko Viro 300 kilometrin säteellä 1,3 miljoonaa ihmistä, väylä keskiseen Euroopaan aikanansa

Meillä 2-3 miljoonaa asukasta vaikutusalueella.

Pikkasen eri näkökulma kuin maailman katselu oman paskaluukun ovesta.

Pienempien erien ,esim. vilja vienti tulisi kannattavaksi, ilman vientikauppioiden satama-mafiaa.
Kontti junaan ja menoksi.
Viljakontti junaan ja menoksi? 😁😁 Olipa taas ökyeläkeläisen älynväläys.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27896
  • vastustan
Vs: Tallinna-tunneli
Mitäs väliä budjetissa pysymisessä, jos maksajana yksityinen taho.

Tallinnassa vajaa 500 000 asukasta, koko Viro 300 kilometrin säteellä 1,3 miljoonaa ihmistä, väylä keskiseen Euroopaan aikanansa

Meillä 2-3 miljoonaa asukasta vaikutusalueella.

Pikkasen eri näkökulma kuin maailman katselu oman paskaluukun ovesta.

Pienempien erien ,esim. vilja vienti tulisi kannattavaksi, ilman vientikauppioiden satama-mafiaa.
Kontti junaan ja menoksi.
luja lapsenusko  on eemelillä  kokoomukseen jos kuvittelee että hesalaiset suostuu vihneitä hieromaan silmistään raotatieasemalla viljajunan pyyhkäistessä pariasattoo tunnelia kohen 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tallinna-tunneli
Siitä vaan veetieemeli vuokraamaan radan käyttöoikeuden,kontit ja juna ja myyt sen viljaerän Kiinaan. Voit vuokrata kaluston vaikka  Kazakstanin rautatieyhtiöltä, mikää laki ei estä. Ja Kiinassa on kai riittävän isot markkinat veetieemelin kauralle? Ei kai pidä odottaa 20 vuotta tallinnan tunnelin rakentamista, että pääsisi Keski-Euroopan markkinoille?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23591
Vs: Tallinna-tunneli
Visioita, kun Eurooppa askeleen lähempänä.

Mutta toki, eihän se kaikille sovi. Niille jotka vielä tavailevat tietoa, mitä markkinatalous tarkoittaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tallinna-tunneli
Siitä vaan veetieemeli vuokraamaan radan käyttöoikeuden,kontit ja juna ja myyt sen viljaerän Kiinaan. Voit vuokrata kaluston vaikka  Kazakstanin rautatieyhtiöltä, mikää laki ei estä. Ja Kiinassa on kai riittävän isot markkinat veetieemelin kauralle? Ei kai pidä odottaa 20 vuotta tallinnan tunnelin rakentamista, että pääsisi Keski-Euroopan markkinoille?

Junareitti Suomesta Kiinaan ei kulje Tallinnan kautta  ;D

Mut tuollainen teoreettinen junareitti on aika turhaa höpinää.. Todennäköisesti se laivareitti tulee olemaan aina 50 kertaa halvempi tai kilpailussa jopa ilmainen. Siis matkustajaliikenteessä ja turismissa. Viljallakaan ei ole kiire, eikä sitä ole varaa kuskata tuollaisessa tunnelissa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23591
Vs: Tallinna-tunneli
Kuka helvetti puhuu Kiinasta.
Onhan niitä muitakin käytäjiä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tallinna-tunneli
Kuka helvetti puhuu Kiinasta.
Onhan niitä muitakin käytäjiä.

Täällä on vaan sellainen kuvitelma että vielä joskus Suomi ruokkii koko Kiinan  ;D

Kiinaan menisi kyl tuhoton määrä mallasohraa ja sianlihaa. Mitään muuta täältä ei sinne kaivata.

Paitsi navettateknologiaa... Sinne on nyt kai rakenteilla joku iso navetta suomalaisteknologialla  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9889
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tallinna-tunneli
Siitä vaan veetieemeli vuokraamaan radan käyttöoikeuden,kontit ja juna ja myyt sen viljaerän Kiinaan. Voit vuokrata kaluston vaikka  Kazakstanin rautatieyhtiöltä, mikää laki ei estä. Ja Kiinassa on kai riittävän isot markkinat veetieemelin kauralle? Ei kai pidä odottaa 20 vuotta tallinnan tunnelin rakentamista, että pääsisi Keski-Euroopan markkinoille?

Junareitti Suomesta Kiinaan ei kulje Tallinnan kautta  ;D

Mut tuollainen teoreettinen junareitti on aika turhaa höpinää.. Todennäköisesti se laivareitti tulee olemaan aina 50 kertaa halvempi tai kilpailussa jopa ilmainen. Siis matkustajaliikenteessä ja turismissa. Viljallakaan ei ole kiire, eikä sitä ole varaa kuskata tuollaisessa tunnelissa.
Juurikin niin. Bulkkitavaraa, kahukauraa ei ole kannattavaa rahdata 20 miljardia maksavassa tunnellissa. Ihmetyttää myöskin tuo hankkeeseen muka löytyvä yksityinen raha, jolle ei ole merkitystä tunnelin kannattamattomuudella. Kiinalaiset ja eläkeyhtiöt.

Luulisi, että eläkevakuutusfirmojen sijoittamisesta vastaavat henkilöt saisivat heti potkut, jos hassaisivat miljardikaupalla eläkkeiden rahoittamiseen tarkoitettuja varoja täydellisen kannattamattomaan projektiin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tallinna-tunneli
Siitä vaan veetieemeli vuokraamaan radan käyttöoikeuden,kontit ja juna ja myyt sen viljaerän Kiinaan. Voit vuokrata kaluston vaikka  Kazakstanin rautatieyhtiöltä, mikää laki ei estä. Ja Kiinassa on kai riittävän isot markkinat veetieemelin kauralle? Ei kai pidä odottaa 20 vuotta tallinnan tunnelin rakentamista, että pääsisi Keski-Euroopan markkinoille?

Junareitti Suomesta Kiinaan ei kulje Tallinnan kautta  ;D

Mut tuollainen teoreettinen junareitti on aika turhaa höpinää.. Todennäköisesti se laivareitti tulee olemaan aina 50 kertaa halvempi tai kilpailussa jopa ilmainen. Siis matkustajaliikenteessä ja turismissa. Viljallakaan ei ole kiire, eikä sitä ole varaa kuskata tuollaisessa tunnelissa.
Juurikin niin. Bulkkitavaraa, kahukauraa ei ole kannattavaa rahdata 20 miljardia maksavassa tunnellissa. Ihmetyttää myöskin tuo hankkeeseen muka löytyvä yksityinen raha, jolle ei ole merkitystä tunnelin kannattamattomuudella. Kiinalaiset ja eläkeyhtiöt.

Luulisi, että eläkevakuutusfirmojen sijoittamisesta vastaavat henkilöt saisivat heti potkut, jos hassaisivat miljardikaupalla eläkkeiden rahoittamiseen tarkoitettuja varoja täydellisen kannattamattomaan projektiin.

Kannattavuus riippuu lippujen hinnoista?

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9889
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tallinna-tunneli
Siitä vaan veetieemeli vuokraamaan radan käyttöoikeuden,kontit ja juna ja myyt sen viljaerän Kiinaan. Voit vuokrata kaluston vaikka  Kazakstanin rautatieyhtiöltä, mikää laki ei estä. Ja Kiinassa on kai riittävän isot markkinat veetieemelin kauralle? Ei kai pidä odottaa 20 vuotta tallinnan tunnelin rakentamista, että pääsisi Keski-Euroopan markkinoille?

Junareitti Suomesta Kiinaan ei kulje Tallinnan kautta  ;D

Mut tuollainen teoreettinen junareitti on aika turhaa höpinää.. Todennäköisesti se laivareitti tulee olemaan aina 50 kertaa halvempi tai kilpailussa jopa ilmainen. Siis matkustajaliikenteessä ja turismissa. Viljallakaan ei ole kiire, eikä sitä ole varaa kuskata tuollaisessa tunnelissa.
Juurikin niin. Bulkkitavaraa, kahukauraa ei ole kannattavaa rahdata 20 miljardia maksavassa tunnellissa. Ihmetyttää myöskin tuo hankkeeseen muka löytyvä yksityinen raha, jolle ei ole merkitystä tunnelin kannattamattomuudella. Kiinalaiset ja eläkeyhtiöt.

Luulisi, että eläkevakuutusfirmojen sijoittamisesta vastaavat henkilöt saisivat heti potkut, jos hassaisivat miljardikaupalla eläkkeiden rahoittamiseen tarkoitettuja varoja täydellisen kannattamattomaan projektiin.

Kannattavuus riippuu lippujen hinnoista?
Lauttaliikenteen halvat hinnat estävät junalippujen hintojen nostamisen kannattavalle tasolle.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27896
  • vastustan
Vs: Tallinna-tunneli
perin mielenkiintoisia haasteita tuo myös syvenevä taloudellinen indegraatio eoroopan unionissa, yhteinen veropolitiikka, yhteinen alkomahoolipolitiikka, yhteiset palkat, hyvin äkkiä on tunneli kannattamaton ja mikäli jottae aluekiistoja tulee niin suattaapi olla kasapanos kiskoilla, meri sen sijaan on tuopssa ollut ja luultavasti tulee myäs olemaan, ilmatteeks :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26666
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tallinna-tunneli
Koska jäämies aloittaa ananaksen kasvatuksen ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9475
Vs: Tallinna-tunneli
Suomi voisi rakentaa tunnelin Uuden-Seelannin ja Australian suuntaan.

Siitä saisi kaupan päälle magmaa. Suurin hyöty kuitenkin olisi se, että Artsi saataisiin esittelemään turisteille HÄNEN OMAA maalämpö voimalaitosta. Siellä mordorissa palaa supon näädätkin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Tallinna-tunneli
Mitäs väliä budjetissa pysymisessä, jos maksajana yksityinen taho.

Tallinnassa vajaa 500 000 asukasta, koko Viro 300 kilometrin säteellä 1,3 miljoonaa ihmistä, väylä keskiseen Euroopaan aikanansa

Meillä 2-3 miljoonaa asukasta vaikutusalueella.

Pikkasen eri näkökulma kuin maailman katselu oman paskaluukun ovesta.

Pienempien erien ,esim. vilja vienti tulisi kannattavaksi, ilman vientikauppioiden satama-mafiaa.
Kontti junaan ja menoksi.

Taitaa olla eri raidevälit Helsingissä ja Tallinasta etelään. Viro muuttaa raideväliä europpalaiseksi etelä pohjois suunassa. Mikähän parku siinä alkaa kun Eemelin viljakontista Viron mafia repii kunnon suojelu ja kontin siirto rahat.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!