Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meijerin vaihto  (Luettu 26144 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Meijerin vaihto
laadusta en tiiä ihan varmasti mutta tosa tuttavapiirissä löytyy yks ainakii 82 vuotias.   ja mikä tuo ikä on kertomaan laatua?    itelläkii värisuora ja näillä kymmenillä jo mennään, ja vanhoissa oloissa.  ja omasta mielestä kyllä aika vasemmalla kädellä tuota teen.    noooo, se että kelpaa jalostukseen riittää mulle.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Meijerin vaihto
dr who, ei mulla ole kansaneläkettä tulossakaan.  lie nostavat eläkeikää kahella vuodella sen vuoden sijaan.   kuten sepelle kerran jo sanoin, miä en jää eläkkeelle.    noi kantturat pitää miut henkissä ja liikkeellä.   päivät kuluu niiiiin monellaisessa työssä.       mettäresuamisen jälkeen on hyvä henkäistä tuolla navetalla ennen kuin lähtee punkan pohjalle.                   työt täydentää toisiaan, sen takia ei ihmo remppoja, - viälä.
Siinähän resuat.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Meijerin vaihto
jepjep, ja en meinaa siulta kysyä lupaa moiseen.   miä vaan tykkään tästä.                mut sitä miä en ymmärrä kun kaikki meistä yrittää painaa vain yhen homman toimijoita.    ite kyllä tykkään vapaudesta jota saan hoitaa kuin parraaks nään, tietty lain ja asetuksien raameissa.                              nykkii meijerin neuvoja hyppyyttää kun en ole lähössä huhtikuussa hesaan.   

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Meijerin vaihto
Mää kyllä hyppään kelkasta heti kun ikä sallii, mun mielestä voi tehdä muutakin kuin mettässä rypöö ja paskahäntiä kattella kun eläkeikä koittaa.Onneksi on tuota tulevaa polvea tullut tehtyä ettei mee elämäntyöt valtion perimäksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Meijerin vaihto
ite en kehtoo lähtiä torin laitalle kyttään maitohyllyn pituutta, vaan painan niin pitkään kui kykenen ja sit on se siinä.  polvi vaihtuu ilman kuspäitäkii.. :P

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Meijerin vaihto
jepjep, ja en meinaa siulta kysyä lupaa moiseen.   miä vaan tykkään tästä.                mut sitä miä en ymmärrä kun kaikki meistä yrittää painaa vain yhen homman toimijoita.    ite kyllä tykkään vapaudesta jota saan hoitaa kuin parraaks nään, tietty lain ja asetuksien raameissa.                              nykkii meijerin neuvoja hyppyyttää kun en ole lähössä huhtikuussa hesaan.

Joko teillä on kyselty? Mulle ei ainakaan ole vielä edes ilmoitettu. Varmimman lomittajan siihen kyllä sain ja otin vielä seuraavankin viikonlopun. Jos menis kattomaan entistä naapurin poikaa, kun se lauleskeloo "paskanhajua" :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Meijerin vaihto
https://keskusteluite en moisen takia mreinaa hesaan mennä. tuloohan tuo netissä!     ja miusta ihan persiistä moinen palkinto kun meinan millaisella riteerillä ite hoitran.

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Meijerin vaihto
https://keskusteluite en moisen takia mreinaa hesaan mennä. tuloohan tuo netissä!     ja miusta ihan persiistä moinen palkinto kun meinan millaisella riteerillä ite hoitran.


25 v täynnä ?    Vai mistä puhe . Täällä tuli myös vuodet täyteen ei liioin ole oikein innostusta lähteä .   
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Meijerin vaihto
https://keskusteluite en moisen takia mreinaa hesaan mennä. tuloohan tuo netissä!     ja miusta ihan persiistä moinen palkinto kun meinan millaisella riteerillä ite hoitran.


25 v täynnä ?    Vai mistä puhe . Täällä tuli myös vuodet täyteen ei liioin ole oikein innostusta lähteä .

No tuota mä ainakin tarkoitin. Jospa sitä kävis, kun en oo ikinä noin syrjään eksynyt. Tai oon mä eksynyt satamaan, rautatieasemalle ja lentokentälle, muuta muuten hesa on joutunut olemaan ilman mua :)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Meijerin vaihto
https://keskusteluite en moisen takia mreinaa hesaan mennä. tuloohan tuo netissä!     ja miusta ihan persiistä moinen palkinto kun meinan millaisella riteerillä ite hoitran.


25 v täynnä ?    Vai mistä puhe . Täällä tuli myös vuodet täyteen ei liioin ole oikein innostusta lähteä .

No tuota mä ainakin tarkoitin. Jospa sitä kävis, kun en oo ikinä noin syrjään eksynyt. Tai oon mä eksynyt satamaan, rautatieasemalle ja lentokentälle, muuta muuten hesa on joutunut olemaan ilman mua :)
On se varmaan hieno tilaisuus. Vaikka onhan siitä vaivaa, matkakin voi olla pitkä.

Meiltä on parin tunnin ajomatka Hellsinkiin. Jos mainittu tilaisuus järjestetään vielä kymmenen vuoden kuluttua ja jos olen silloin tässä systeemissä mukana ja jos laatuvuodet kertyvät odotetusti niin kyllä mää varmaan sinne lähtisin (siis jos mut kutsuttaisiin). Monta JOSsia...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Meijerin vaihto
Oksa ei kehtaa, on sen verran juroutunut ukkeli.Kyllä oli hieno tilaisuus muutama vuosi sitte kun pääsi yhteiskuvaankin muiden kanssa.Taitaa viedeokin pyöriä juutuupissa aiheesta.

Pulu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 271
Vs: Meijerin vaihto
Oksa ei kehtaa, on sen verran juroutunut ukkeli.Kyllä oli hieno tilaisuus muutama vuosi sitte kun pääsi yhteiskuvaankin muiden kanssa.Taitaa viedeokin pyöriä juutuupissa aiheesta.
Jossain delvotesti koulutuksessa kävit?

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Meijerin vaihto
paljonkin on tullut koulutuksissaoltua, ja ehkä siksi myös mitalikahveet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Meijerin vaihto
miusta tuo mitali ihan aiheeton.    JOS kerran meikä tuon saa niin joka tila joka vain maitoa tuottaa olis tuon ansainnu.   ihan kuin neuvoja sano;   moni tuota oikein hakee!!!    ite en ole tehny puoliakaan laatuvaatimuslistasta ja hoidan karjan noin niinku hutaisten, hyä et on hengissä ja silti tuota pukkaa!     en ymmärrä mitä nuop oikeat karjaihmiset oikein puuhaa jos ei tuohon pääse???      pari pronssia ja hopia seinällä tahi jossain piironkin lootassa aiemmin... mut en nyt kehtoo lähtee jonnekii hesaan, syrjäseudulle, kun kerran oikeetakin  työtä tiiossa.                ja saattaisin taas jonkin milene pahoittaa totuuden sanomisella!       ette varmasti sitä halua kuulla!!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Meijerin vaihto
mee ny ihmeessä hakeen se mitali voit saada vaikka piparia kaupan päälle