Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"  (Luettu 1797 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
 Paraikaa TV 5 kanavalta tulee ohjelma "Tunnelbanan" Realityä Tukholman maanalaisessa tapahtuvasta rikollisuudesta

 Antaa hyvän kuvan siitä, missä kusessa ruåtsalaiset ovat noiden mamujen kanssa. Näyttää siltä, että lähes jokainen kiinniotto koskee jotain vähän paremmin ruskettunutta kaveria...kantsiruotsalaisia viedään lähinnä juopumuksen vuoksi pois metroista, mutta nämä uudet koneinsinööri eli kunniakansalaiset tekevät ryöstöjä ja pahoinpitelyjä oikein urakalla. Yhden vartijankin hakkaavat huonoon kuntoon.

 Heja Sverige, hienot valinnat olette sinne kansankotiinne tehneet...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
 Vartijat ottaa kiinni yhden varkaan ja joukko mustia miehiä menevät väliin, varastavat vartijaraukan kumipampun, pahoinpitelevät vartijan todella pahasti ja juoksevat pakoon....tätä juuri nyt...


 Suvakit vois katsoa kanssa. Tai mennä oikein livenä paikanpäälle seuraamaan. Simmut aukeisi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
mutta kun net on ni huonosti koheltuja olleet koko piänen ikänsä.   ei kait niitä nyt voi vaatia sitä ruottalaisten keskustelua käymään, nehän ressaantuu siitä.   parempi olis jos tekis kuin suomessa;  käännetään selkä ja ei huomata pahaa, ja paapotaan sitten piloille!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
"He juoksivat tuonnepäin!!! Kolme mustaa miestä!!!"

Kas vaan, asioistahan puhutaan ohjelmassa suoraan.

 Kuka heittää vitoskanavaa kohtaan ekaksi rassssssisssstikortin? Missä on Li Andersson? Missä punavihreät????
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
Nee keri löi ohjelmassa kuusi kertaa vartijaa, neljästi päähän.

 "Hänen katseensa...hän vain yritti tappaa minut..." sopertaa vartija, raavas mies järkyttyneenä jälkeenpäin.

 Maahanmuutto on rikkaus.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
Ei kuulu valtamedian intresseihin uutisoida näistä asioista.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
Tästä on valtamedian (lue:valhemedian) pakko uutisoida:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801072200651038_ul.shtml
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
Tästä on valtamedian (lue:valhemedian) pakko uutisoida:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801072200651038_ul.shtml

Miksi natsi riehuu ?  Sillä on paha olla.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
 Onks toi pommi siis jonkun natsin tekosia? Mitähän se siellä oikein riehuu, niinpä...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Jami2004

  • Vieras
Vs: TV 5 ja ohjelma " Tunnelbana"
Musta on synkkää.