Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New Holland 6.175 AC  (Luettu 11254 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: New Holland 6.175 AC

*Auto Command (AC) siis portaaton, josta pitää erottaa Steyrin tekemä S-matik, jota käytettiin TVT-mallissa.

Eikös tuo TVT lie yhtäkuin Casen CVT  ? ZF:n peruja kuten Deutzfahrin portaaton ja näistä "pahamaineisin" jondeereen autopower ? Jontikka tais mennä enimmäkseen rikki jäähdytysvesipumpun rikkoutumisen takia, eikä se sinänsä tainnut olla vaihteiston vika ? Muissa oli vaan tuo jäähdytys toteutettu luotettavammin ?
Ei ole samanlainen kuin autopoweris.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: New Holland 6.175 AC
Ööö eiköös näis ole jotain S maticin peruja se loota?
Siis se joka ainaki oli alkujaan todella raudan äärellä tehty. Enny muista oliko tuo nimi oikeen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: New Holland 6.175 AC
 Steyrin S-Tronic,-> Case cvx, luntattuna Konedatasta.
Oliko hinta vai mikä kun ei täälläpäin oikein yleistynyt, tiedä sitten miten yleinen on ollut muualla euroopassa?

Mutta tuo NH:n ac-vaihteisto joillain kuulema kestänytkin ja olleet tyytyväisiä kun ostaneet toistekin, vai eikö ajaneet sitten muilla merkeillä.......

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: New Holland 6.175 AC

*Auto Command (AC) siis portaaton, josta pitää erottaa Steyrin tekemä S-matik, jota käytettiin TVT-mallissa.

Eikös tuo TVT lie yhtäkuin Casen CVT  ? ZF:n peruja kuten Deutzfahrin portaaton ja näistä "pahamaineisin" jondeereen autopower ? Jontikka tais mennä enimmäkseen rikki jäähdytysvesipumpun rikkoutumisen takia, eikä se sinänsä tainnut olla vaihteiston vika ? Muissa oli vaan tuo jäähdytys toteutettu luotettavammin ?

Joku tiivisreongelma oli,sekä akselin päätylukitus,siinä yleisimmät ihan tiedotteesta katottuna. Moottorijarrutus urbaani legenda se vaan sitkeästi elää ja voi hyvin  ;D

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: New Holland 6.175 AC

*Auto Command (AC) siis portaaton, josta pitää erottaa Steyrin tekemä S-matik, jota käytettiin TVT-mallissa.

Eikös tuo TVT lie yhtäkuin Casen CVT  ? ZF:n peruja kuten Deutzfahrin portaaton ja näistä "pahamaineisin" jondeereen autopower ? Jontikka tais mennä enimmäkseen rikki jäähdytysvesipumpun rikkoutumisen takia, eikä se sinänsä tainnut olla vaihteiston vika ? Muissa oli vaan tuo jäähdytys toteutettu luotettavammin ?

Joku tiivisreongelma oli,sekä akselin päätylukitus,siinä yleisimmät ihan tiedotteesta katottuna. Moottorijarrutus urbaani legenda se vaan sitkeästi elää ja voi hyvin  ;D
Lisään vielä,kun näillä on niin lapsellisen helppo lähteä liikkeelle väärin,hirmu höyryllä ison kuorman kans. Ihan olemattomalla maalaisjärellä aateltuna ei oo viimeisen terveellistä. Samoin kun vaikka penkkaan puskiessa esin lanalla tai kuormaimella,aika rytkäyksellä vaihtaa pienemmälle pakalle kun papu loppuu. Sitä voi toistaa kerta toisensa jälkeen tai voi sitä välitystä suosiolla pienentää jo ennen ko. manoveeriä. Noin ainaki Deerssä,oletan muissa olevan samaa tarvista,en oo häiriöksi kokenu.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: New Holland 6.175 AC
Steyrin S-Tronic,-> Case cvx, luntattuna Konedatasta.
Oliko hinta vai mikä kun ei täälläpäin oikein yleistynyt, tiedä sitten miten yleinen on ollut muualla euroopassa?

Mutta tuo NH:n ac-vaihteisto joillain kuulema kestänytkin ja olleet tyytyväisiä kun ostaneet toistekin, vai eikö ajaneet sitten muilla merkeillä.......

Nii juur sekaiseoli ajattelin että ovatko tuosta modailleet kun kerran ceissi on nykyään cnh konsernia.

Mut siinä lootas oli rautaa sisällä reilusti.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!