Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe case 5150 moottoriöljynpaine  (Luettu 10565 kertaa)

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
ei siinä varmaan muu auta kun ruveta suolistamaan.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
Jos öljyn kierrossa ylipaine ventiilin jousi pettänyt?

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
Suodattimenjalassa näyttää olevan 54 mm pitkä jousi varovantiilistä, ja sitten vielä onko varmaa että öljypumppu pyörii kunnolla, menasin sitä akselin kiilaa jota jo aiemmin ehdotettiin.

https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr52223ar754607bi4406279-7
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Mutteripena

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
Eräällä valmistajalla ainakin 30-sarjan koneissa öljypumpun ratas akselissa krymppiliitoksella. Eräissä tapauksissa liitos vähän liian löysä eli painetta vastaan mittari näyttää nollaa mutta ilman vastapainetta lentää komeassa kaaressa

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
vaihdoin uuden öljypumpun ensimmäiseksi.liekkö muualla varoja kun öljynsuodattimenjalassa?

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
vaihdoin uuden öljypumpun ensimmäiseksi.liekkö muualla varoja kun öljynsuodattimenjalassa?
Varoista en tiedä, olisi kyllä ihmeellistä jos olisi muitakin. Kerro ny kuinka kävi, eikös tuo cummins
pitänyt olla maailman paras moottori paitsi se jakopään kiila.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
ootella että kelit himppu lauhtuu ja ruveta tutkimaan uudelleen,tiaisentalissa mukavia nuo purkuhommat.

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
jos hiljaiselon jälkeen rupeaisi taas tutkimaan tuota vekotinta. sen verran uutta tutkimusta suoritettu että pumpulta suodattimelle tulevassa kanavassa on kovapaine. myös öljykellon reijästä tulee reilummin öljyä joka on tosi ilmansekaista vaahtoa,painetta ei kuitenkaan löydy.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1326
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
tuon ajamisen suhteen tuskin oli rohkeudella mitään tekemistä enempikin tyhmyydellä ;). suodatin ja öljyt uudet, ainakaan öljyjä laskiessa ei nestettä tullut öljyn mukana pitää vilkasta tuo turbon tiiviste.öljypohjan käytin irti siellä näytti kaikki hyväkuntoiselta.onko kannessa mitään lommeja mitkä voisi irrota?

Vääräntyyppinen öljynsuodatin?,  näissä suodatintyypeissä saa olla
Tänäpäivänä aika tarkkana. Eli uusi öljynsuodatin.

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
orginelli suodatin.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
jos hiljaiselon jälkeen rupeaisi taas tutkimaan tuota vekotinta. sen verran uutta tutkimusta suoritettu että pumpulta suodattimelle tulevassa kanavassa on kovapaine. myös öljykellon reijästä tulee reilummin öljyä joka on tosi ilmansekaista vaahtoa,painetta ei kuitenkaan löydy.

Ootko putkittanut öljykellon repijän läpinäkyvällä muoviputkella josta näkysi varmasti öljyn seassa oleva ilma?

Nimittäin jos on ilmaa sen täytyy tulla imupuolelta pumppua ja jos näin on sitten tehdä liitin vaikka vahasta öljynsuodattimesta ja paineilmaa perään, öljypumpun tulpattu imuputki ja ite pumppukin suihkutellaan CRC llä vuotava paikka näkyy kuplina.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

suonsaari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: case 5150 moottoriöljynpaine
no nyt viimein rupeaa vika selviämään.puhallettiin paineilmaa lohkoon lähtevään linjaan,vastus olematon.nokkaakselin rataan takana noin 20mm lommi tehmyt katoamistempun ja öljy kiersi jakopäänkotelon kautta takaisin öljypöhjaan.