Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Se on loppu ny!  (Luettu 17444 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
Niin pitää iha yksy juttu vielä lisätä tähän ketjuun. Josain muusa ketjussa joku tuskitteli jottain tyyliin "kun täälä käy asiantuntemattomia ja päätäjiöäkin ja nehän ihan vääristtynneen kuvan voivat saada kun niin paljo väärrää tietoa täällä kiroitetaan" tai jottain sinne suuntaan mikä kettju se ny olikaan. Niin ainaskin minun pullestani saavat etelän päättäjät käydä täällä katsomasa. Toivottavasti osuvat katsomaan Jaaken osuvia kirjoituksia ja paikansa pitäviä laskellmia.

Ja näkkkyys se tuo että linkkikin pelasi jotankin ainaskin. Vallaskin unohtun kun nostin tämä ketju siis sen takia että kun tällaisesa ketjussa

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=8120.0

joku aika suoraan siinä sano että Haistakkaa te ab-tuottajat paska, met ollaan se niinkun onkos se Palinpyörittäjä sanno että ollaan sen jumalan valittu kansa ja mittään ette asiale tehdä voi. Mutta entäs jos me site kummiskin asialle jottai voitaisi seuraavien vaalien jälkemn


.. "Paavo Väyrynen  on Jumalan valitsema henkilö johtamaan Suomen kansaa"....mutta vain kännisen Paten omasta mielestä...ja sitten Pate putosikin jo baarijakkaralta :D

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348
Vs: Se on loppu ny!
JakkeJäyhä-Saunanpolttaja-NakkeNarsu=sama pelle Vakka-Suomesta. NakkeNarsu touhottaa, että JakkeJäyhä eduskuntaan, tuskinpa edes Vakka-Suomalaiset äänestää, jos ainoa teema on C-alueen saunan polttajaiset.

Saunanpolttaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
  • Nimimerkki kertoo agendan?
Vs: Se on loppu ny!
JakkeJäyhä-Saunanpolttaja-NakkeNarsu=sama pelle Vakka-Suomesta. NakkeNarsu touhottaa, että JakkeJäyhä eduskuntaan, tuskinpa edes Vakka-Suomalaiset äänestää, jos ainoa teema on C-alueen saunan polttajaiset.

Jumalauata että tällainen loukkaa! Että pelle Vakka-Suomesta. Minä olen Satakuntalainen!!! Voiko joku olla niin idoottimiasen typerä että ei osaa tehdä eroa satakuntalaisen ja vakkasuomalaisen välilä??? Ei helvetti sentään. Kavereitsa sitten en tiedä mistä pain ovat mutta minä olen satakuntalainen B-alueelta!

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Se on loppu ny!
JakkeJäyhä-Saunanpolttaja-NakkeNarsu=sama pelle Vakka-Suomesta. NakkeNarsu touhottaa, että JakkeJäyhä eduskuntaan, tuskinpa edes Vakka-Suomalaiset äänestää, jos ainoa teema on C-alueen saunan polttajaiset.

Jumalauata että tällainen loukkaa! Että pelle Vakka-Suomesta. Minä olen Satakuntalainen!!! Voiko joku olla niin idoottimiasen typerä että ei osaa tehdä eroa satakuntalaisen ja vakkasuomalaisen välilä??? Ei helvetti sentään. Kavereitsa sitten en tiedä mistä pain ovat mutta minä olen satakuntalainen B-alueelta!

Ei niin mitään eroa. Aivan sama. Ja hälläväliä....
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

jopihopi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
On kyllä agronettilaisten aliarvioimista tuo pelleily, luulenpa että mies(?) ei ole päivääkään viljellyt jos pitää muita noin tyhminä?

Saunanpolttaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
  • Nimimerkki kertoo agendan?
Vs: Se on loppu ny!
On kyllä agronettilaisten aliarvioimista tuo pelleily, luulenpa että mies(?) ei ole päivääkään viljellyt jos pitää muita noin tyhminä?

Sanoo mies (?) jonka aika moni väite on osoittautunut tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän valheelliseski? Alkaen siitä väitteetsäsi että AB-alue on saanut koko ajan enemmän eläintukia kun viimeiset 10 vuotta on ollut päinvatsoin eli C-alue saanut 10 euroa er eläinyskikkö suuremmat tuet vuodessa. Että kuka pitää ketä ja minä? Tietysti jos uksonto on kymmpi ja laksento jotain muuta niin jopa tuollainenki c-porpaganda voi mennä läpi jos ei faktoja tiedä tai viisti selvittää.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Se on loppu ny!
On kyllä agronettilaisten aliarvioimista tuo pelleily, luulenpa että mies(?) ei ole päivääkään viljellyt jos pitää muita noin tyhminä?

Sanoo mies (?) jonka aika moni väite on osoittautunut tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän valheelliseski? Alkaen siitä väitteetsäsi että AB-alue on saanut koko ajan enemmän eläintukia kun viimeiset 10 vuotta on ollut päinvatsoin eli C-alue saanut 10 euroa er eläinyskikkö suuremmat tuet vuodessa. Että kuka pitää ketä ja minä? Tietysti jos uksonto on kymmpi ja laksento jotain muuta niin jopa tuollainenki c-porpaganda voi mennä läpi jos ei faktoja tiedä tai viisti selvittää.

oh hoh.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jopihopi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
On kyllä agronettilaisten aliarvioimista tuo pelleily, luulenpa että mies(?) ei ole päivääkään viljellyt jos pitää muita noin tyhminä?

Sanoo mies (?) jonka aika moni väite on osoittautunut tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän valheelliseski? Alkaen siitä väitteetsäsi että AB-alue on saanut koko ajan enemmän eläintukia kun viimeiset 10 vuotta on ollut päinvatsoin eli C-alue saanut 10 euroa er eläinyskikkö suuremmat tuet vuodessa. Että kuka pitää ketä ja minä? Tietysti jos uksonto on kymmpi ja laksento jotain muuta niin jopa tuollainenki c-porpaganda voi mennä läpi jos ei faktoja tiedä tai viisti selvittää.

kuules jakke, olen käsitellyt kokoa ajan koko tilan tukia, sinä olet jakkenanakkena heitellyt löylyä ja lasketellut paljonko sontaluukulle tukea saa...

Saunanpolttaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
  • Nimimerkki kertoo agendan?
Vs: Se on loppu ny!
On kyllä agronettilaisten aliarvioimista tuo pelleily, luulenpa että mies(?) ei ole päivääkään viljellyt jos pitää muita noin tyhminä?

Sanoo mies (?) jonka aika moni väite on osoittautunut tavalla tai toisella enemmän tai vähemmän valheelliseski? Alkaen siitä väitteetsäsi että AB-alue on saanut koko ajan enemmän eläintukia kun viimeiset 10 vuotta on ollut päinvatsoin eli C-alue saanut 10 euroa er eläinyskikkö suuremmat tuet vuodessa. Että kuka pitää ketä ja minä? Tietysti jos uksonto on kymmpi ja laksento jotain muuta niin jopa tuollainenki c-porpaganda voi mennä läpi jos ei faktoja tiedä tai viisti selvittää.

kuules jakke, olen käsitellyt kokoa ajan koko tilan tukia, sinä olet jakkenanakkena heitellyt löylyä ja lasketellut paljonko sontaluukulle tukea saa...

Ensinnäkin minä en ole mikään jakkenakke vatsaavat omista jutuistaan mutta toiseski esimerkiksi tuossa
Mikähän olisi tuotantotilanne jos etelässä olisi maksettu nautatukia samalla pohjois-etelä suhteella kuin siantuotannossa. Siis merkittävästi enemmän. Olisiko sillä kyetty säilyttämään omavaraisuus?

Ja edelleen, C-alue on koko EU-ajan saanut suuremmat eläinyksikkötuet kuin Ab-alue minkä taulukon tänne keräsinkin johonkin keskusteluun. Voinet varmasti osoittaa tietolähteesi mistä tuo tieto on peräisin että AB-alue on saanut enemmän sikatukia?

väität kautta rantain että ab-alue saanut enemmän eäintuki ja muitakin lainauksia vamrasti löytyy jos rupean keksustelut käymmään läpi ja tuo siis on olluit sinulla täälä vahleellisena väittämänä jonka ovat kyllä muuktin vamrasti huimanneet mm poronpurija jossakin ketjussa totesi ihan saman että soopaa suollat miknä ehdiot.


jopihopi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
No jopas.. aivan oikein,jakke. Selvä vale, tuossa olen sekoittanut kokonaistuet ja eläintuet kommentoinnin tiimellyksessä... hyvin on muistissasi kommenttini.

Siis sikatila saanut enemän kokonaistukea etelään, mutta eläintuet keskimäärin 10e/ey suuremmat c-alueella, joka osaltaan vaikeuttaa enemmän tuotannon rajoittamista vaikeammissa ilmastollisissa- tuotannollisissa- ja tukiolosuhteissa.

Etsi ihmeessä kaikki valheet kommenteistani, ne on tietenkin oikaistava.

Ja naudoille pitäisi ab alueelle maksaa myös kokonaistukea enemän kuin c-alueen vastaaville.

Viimeksi muokattu: 27.02.09 - klo:08:08 kirjoittanut jopihopi

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
No jopas.. aivan oikein,jakke. Selvä vale, tuossa olen sekoittanut kokonaistuet ja eläintuet kommentoinnin tiimellyksessä... hyvin on muistissasi kommenttini.

Siis sikatila saanut enemän kokonaistukea etelään, mutta eläintuet keskimäärin 10e/ey suuremmat c-alueella, joka osaltaan vaikeuttaa enemmän tuotannon rajoittamista vaikeammissa ilmastollisissa- tuotannollisissa- ja tukiolosuhteissa.

Etsi ihmeessä kaikki valheet kommenteistani, ne on tietenkin oikaistava.

Ja naudoille pitäisi ab alueelle maksaa myös kokonaistukea enemän kuin c-alueen vastaaville.

Ettekö huomaa, kuinka jopihopi ihan tarkoituksellisesti sekoittaa ja hämää asioita, kun puhutaan C-alueesta, niin  C-alueeseen kuuluva Pohjanmaa on itse asiassa Suonen ihanteellisinta sianlihan tuotanto aluetta, siellä on rehutehtaat lähellä, on OVR:n ja muiden sivutuotteiden tuottajat lähellä, rahdit on alhaiset, sen sijaan joku Pohjois- tai Itä -Suomi on ihan eri asia, mutta niihin ei kannata paljon ajatusta uhrata, koska näillä alueilla sianlihan tuotannolla on aika merkityksetön osuus, mutta ihan oikein tuet vielä korkeammat kuin C1-alueella.
Poohjanmaalla satotasot on Suomen parhaimpia, joten sikälikin sen alueen korkeimmille tuille ei ole perusteita, ja samoin sääolosuhteet ihanteelliset isojen satojen tuottamista varten, Pohjanmaalaiset saivat aika ison lahjan EU:n liittymissopimuksessa, kun pääsivät Pohjoisen tuen alueelle, ja silti vielä narisevat, naurettavia valittajia ja itkijöitä, pitäisitte turpanne  jo viimein kiinni.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
No jopas.. aivan oikein,jakke. Selvä vale, tuossa olen sekoittanut kokonaistuet ja eläintuet kommentoinnin tiimellyksessä... hyvin on muistissasi kommenttini.

Siis sikatila saanut enemän kokonaistukea etelään, mutta eläintuet keskimäärin 10e/ey suuremmat c-alueella, joka osaltaan vaikeuttaa enemmän tuotannon rajoittamista vaikeammissa ilmastollisissa- tuotannollisissa- ja tukiolosuhteissa.

Etsi ihmeessä kaikki valheet kommenteistani, ne on tietenkin oikaistava.

Ja naudoille pitäisi ab alueelle maksaa myös kokonaistukea enemän kuin c-alueen vastaaville.

Ettekö huomaa, kuinka jopihopi ihan tarkoituksellisesti sekoittaa ja hämää asioita, kun puhutaan C-alueesta, niin  C-alueeseen kuuluva Pohjanmaa on itse asiassa Suonen ihanteellisinta sianlihan tuotanto aluetta, siellä on rehutehtaat lähellä, on OVR:n ja muiden sivutuotteiden tuottajat lähellä, rahdit on alhaiset, sen sijaan joku Pohjois- tai Itä -Suomi on ihan eri asia, mutta niihin ei kannata paljon ajatusta uhrata, koska näillä alueilla sianlihan tuotannolla on aika merkityksetön osuus, mutta ihan oikein tuet vielä korkeammat kuin C1-alueella.
Poohjanmaalla satotasot on Suomen parhaimpia, joten sikälikin sen alueen korkeimmille tuille ei ole perusteita, ja samoin sääolosuhteet ihanteelliset isojen satojen tuottamista varten, Pohjanmaalaiset saivat aika ison lahjan EU:n liittymissopimuksessa, kun pääsivät Pohjoisen tuen alueelle, ja silti vielä narisevat, naurettavia valittajia ja itkijöitä, pitäisitte turpanne  jo viimein kiinni.

Yrittivät teettää vielä etanolitehtaankin E-P:lle, jolloin sivutuotteena olisivat saaneet halpaa possunrehua. Onneksi viljan hinnannousu kaatoi tuon kaappauksen.

jopihopi

  • Vieras
Vs: Se on loppu ny!
Tarkoitus ei ole sekoittaa eikä hämätä, tuet pitäisi maksaa todellisten olosuhteiden mukaan kaikilla tuotantosuunnilla.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Se on loppu ny!
Pg jaTj: Olis valtava voimavara jos osaisitta käyttää tuon käsittämättömän kateutenne jotenkin itsenne ja oman toimintanne kehittämiseen.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Se on loppu ny!
[Jumalauata että tällainen loukkaa! Että pelle Vakka-Suomesta. Minä olen Satakuntalainen!!!
Niimpä..Niissähän on yhdistettynä Hämäläinen hitaus ja Varsinais-Suomalainen vitt..maisuus :P :P ;D