Maksaiskos Rene minulle tiliä koko ajan, kun odottelen valteemiin tiivisteitä tai etunavan osia viikosta kuuteen viikkoon, tai masseriin vaihdelaatikkoa tai moottoria katkenneen tilalle.
Tästä en nyt tainnut ymmärrettävää pointtia löytää. No ei kai aina tarviikkaan.
En kuinkaan vähättele kuljettajan työympäristön merkitystä, jos kone maksaa tuplaten niin kyllä sillä hinnalla jotain merkittävää saadaan. Ei sitä nyt sentään yleensä tyhjästä makseta.
Minun oma periatteeni on että kun koneella on ajettu 10000 tuntia niin se pitäisi olla maksanut itsensä korkoineen. Jos kalliilla fentillä on ajoa parituhatta tuntia vuodessa niin ei siitä hankintahinnan erosta kauheita kustannuksia tuntia kohti tule. Neljänkympin hintaerosta neljä euroa tunnille +korko. Jos taas tunteja tulee vuodessa keskimäärin tunti päivässä niin pelkkä KORKO on jo KUUSI euroa tunnille eli KYMPPI tuntia kohti pääomakuluihin lisää. Tulee kalliita tunteja, toivottavasti on broiskuja kasvamassa.