Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe perin mielenkiintoinen tapahtuma  (Luettu 2187 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
perin mielenkiintoinen tapahtuma
mitähän se meidän sisäministeri puuhailee, säätää karttakerttuohjelmaa joulukuusien haussa ilmenneiden ongelmien pohjalta :) ;) :D ;D

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/poliisiauto-rajaytettiin-malmon-poliisiaseman-edessa/6712824
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: perin mielenkiintoinen tapahtuma
Ei meille tämmösiä tule. Ei tullut lamaa kuten Jyrki lupasi, ei puukotuksia kuten Paula sanoi... ei tule, olkaa huoleti. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Ei meille tämmösiä tule. Ei tullut lamaa kuten Jyrki lupasi, ei puukotuksia kuten Paula sanoi... ei tule, olkaa huoleti. :)
Joo ja eikä siellä kukaan taaskaan taputtanu KARVAISIA käsiään🤗
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Joo ja eikä siellä kukaan taaskaan taputtanu KARVAISIA käsiään🤗
mitenkähän siellä lumimiehet tohtii liikkua tietyissä kaupungin osissa kun pelastusalan ihmisekkää ei enää mee :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikös tuo kepun puheenjohtaja, jota myös pääministeriksi haukutaan, olekin kovin pakolaismyönteinen.

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikös tuo kepun puheenjohtaja, jota myös pääministeriksi haukutaan, olekin kovin pakolaismyönteinen.

Joo on moni ja kokkarekkin myös. Minusta nämä julki suvakit tai miten nyt idiootteja kutsuisikaan. Niin saisivat itse jalkautua rakastamiensa herttaisten ihmistenpariin. Muuttaa näille alueille ja laittaa lapsensa sinne kouluun,käydä itse setvimässä ongelma tilanteita jne.

Jaa ei käy vai hä no miksei?  Kummallista kun neet on niin kivova perke.le🤗👿.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

Joo on moni ja kokkarekkin myös. Minusta nämä julki suvakit tai miten nyt idiootteja kutsuisikaan. Niin saisivat itse jalkautua rakastamiensa herttaisten ihmistenpariin. Muuttaa näille alueille ja laittaa lapsensa sinne kouluun,käydä itse setvimässä ongelma tilanteita jne.

mulle soppii että eemeli muuttaa kolmeksi vuodeksi malmööhön sopiiko sulle 8) 8) 8) 8)

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

mulle soppii että eemeli muuttaa kolmeksi vuodeksi malmööhön sopiiko sulle 8) 8) 8) 8)

Sopii oikein hyvin kuhan vie Opelmiehen ja veetin ja sammakon sepen ja näiden variaatiot mukanaan😂😂😂

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aha, olis taas hyä kiinteistö torin laitalla tyhjä'nä.    vastikkeetta.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
mitähän se meidän sisäministeri puuhailee, säätää karttakerttuohjelmaa joulukuusien haussa ilmenneiden ongelmien pohjalta :) ;) :D ;D

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/poliisiauto-rajaytettiin-malmon-poliisiaseman-edessa/6712824

Ikävä kyllä, Ruotsissa alueet, jotka alkavat muistuttaa Lähi-Itää lisääntyvät kaiken aikaa.

Idag presenteras polisens nationella lägesbild om utvecklingen i utsatta områden. Totalt omfattas 61 områden i landet, varav 23 bedöms vara särskilt utsatta.
https://polisen.se/Aktuellt/Nyheter/Gemensam-2017/Juni/Polisens-rapport-om-utsatta-omraden/
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aatteleppa, kuin on helppua sepen lähtee töihin turvaamaan kun vaan lauttaan astuu..                  pioneerileiri löytyy jo tukholmasta.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Sopii oikein hyvin kuhan vie Opelmiehen ja veetin ja sammakon sepen ja näiden variaatiot mukanaan😂😂😂

Rillimaisteri sammakkua met emmä päästä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Varjo79

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No voi per.kele josnyt etes joksikin aikoo😛